Kam jdeš Jaruško?

Kam jdeš Jaruško?

Anotace: Při včerejší procházce ke mně ,,promlouvala" Matka Příroda.Je to rozhovor velmi niterní-věřím, že mi budete rozumět.

Jdeš lesní cestičkou a přemýšlíš o světě a o svém Životě vůbec. Jaký byl jaký je a jaký ještě bude?
Zadíváš se do dálky a vzpomínáš na své dětství a mladá léta. Nebyla jsi vždy šťastná a neměla jsi to vůbec lehké. Ale nakonec jsi zjistila, že to asi nebude jiné. Kolikrát jsi čekala na pohlazení,ale čekala jsi marně. Maminka ti ho nedala a táta? Ten tě hodně naučil a dnes víš,že to bylo k tvému užitku.Byla jsi s ním ráda,ale někdy ne. To, když měl svoje dny, utápěl je v alkoholu a ty jsi měla strach. Strach o to větší, když se hádali s maminkou a padla i nějaká ta bolestná rána.Potom jsi utíkala za svojí babičkou, která ti vždy pomáhala a byla k tobě vlídná a laskavá. U ní smutek vystřídala radost a bezpečí. A také jsi ji ráda poslouchala a rozmlouvala s ní. Poslouchala jsi vždy pozorně Jaruško? Ne vždy-já vím, ale tak je to snad u každého. Moudříte věkem a vaše doba zrání je dlouhá.
Jdeš přes pole a vidíš krásnou modrou oblohu.Sluníčko ti hřeje do tváří a vítr si pohrává s tvými vlasy.Ty se usmíváš a cítíš se tak svobodná a volná.Myslíš na své dva syny a jsi šťastná, že je máš. Radovali se z dětství a byli šťastní? Ty víš,že ano. Dala jsi jim tolik Lásky,kolik jsi jen byla schopna dát. Lásku jsi měla a máš i pro svého muže Mílu. Jsi už taková. Vlídná,milá,ale zároveň tvrdá a silná. Poté křehká a zranitelná, ale přesto konečně šťastná. Vždyť do tvého Života vstoupily dvě snachy a dva malí tvorečkové-vnoučci. Celá tvá rodina je tvůj Svět a vím, že vždy bude.
Jdeš zpátky k lesu,kde je ti tak dobře. Cestička tě zavede k malému potůčku a ty posloucháš jeho zurčení. Té řeči vody moc dobře rozumíš a slyšíš také vítání stromů,volají tě svým šustěním listů. Větve se mírně pohupují a vítají tě. Tady jsi nejraději sama, rozmlouváš s nimi se všemi a tady jsi šťastná. Dávají ti tolik energie, moudrosti a zdraví. Hladí tě svoji ne-smírnou silou, kterou vnímáš celým svým srdcem i tělem.
Zvedáš se, i když by jsi tady nejraději zůstala déle. Zvedáš se a slyšíš mé volání: ,, KAM JDEŠ JARUŠKO?" Podíváš se kolem sebe a v duchu odpovídáš. ..JDU DÁL ŽÍT SVŮJ ŽIVOT. Teď už krásný a šťastný."
A já jsem spokojená,když vidím tvůj úsměv a tvé štěstí.
Jsem spokojená a stále povedu tvoje kroky.Nikdy tě neopustím a ty to moc dobře víš. Proto jdeš lehce,tvá Duše je šťastná a klidná. Tvé nitro se sklidnilo a spojilo s mým. Naše srdce jsou propojená-napořád a navždy!!!!
Už vím,co mi vždy odpovíš,když na tebe zavolám...,,KAM JDEŠ JARUŠKO?"
Autor Jarunka, 27.01.2022
Přečteno 201x
Tipy 19
Poslední tipující: Druhá jizva v duši, Emily Říhová, Amonasr, Iva Husárková, danielsoft, Sonador, V.N.Losinský, jenommarie, jitoush, Fialový metal, ...
ikonkaKomentáře (15)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Právě jsem dočetla slovíčka, co psala sama láska, které máš, Jaruško, plné srdce a hrstmi jí rozdáváš(*)... Milá Jaruško, jdeš tou cestičkou lásky i když je občas trochu hrbolatá... opatruj se a objímám (*) PPÚ*

03.02.2022 18:40:54 | Emily Říhová

Miluško,velmi děkuji,že jsi přečetla má slova.Ono to tak v našem Životě bývá,ale já věřím, že to horší mám už za sebou.Ale také vím,že Život přináší i stinné stránky a ty krásné? Už je jich více a za to s Láskou děkuji.
Miluško objetí opětuji a PPÚ...

04.02.2022 17:47:26 | Jarunka

Máš pravdu, Jaruško, ty stinné stránky být musí, aby jsme si vážili těch krásných a přeji, aby těch světlých bylo vždycky víc! (*)

05.02.2022 17:02:11 | Emily Říhová

je to nádherné, Jaruško. velmi krásné a niterné ST :-))

28.01.2022 04:01:33 | Iva Husárková

Ivuško děkuji-velmi.
Malinko jsem ,,otevřela" svoji skříňku Života....
Krásný den Ti přeji a posílám pohlazení.

28.01.2022 14:12:03 | Jarunka

děkuji, že jsem mohla číst. měj vlídnou a snivou sobotu. :-))

29.01.2022 02:57:07 | Iva Husárková

krásná procházka, nejen tvým srdcem Jaruško...*

27.01.2022 20:20:20 | Sonador

Děkuji milá Sonador.

28.01.2022 14:12:29 | Jarunka

...Vnímám Tvé vyznání jako cestičku od Srdce k srdcím....V každém rodě je něco v dobrém a pak i v tom méně dobrém nastavení a vlastně Ty jsi byla "odměněna",i když to nebylo jen tak a stálo Tě to hodně sil,těch vnitřních....
Zastavila si proud nelásky,"vyčistila" jsi ten rodový hluboký Pramen,aby mohl proudit dál čistý,osvěžující a mohl dál napájet láskyplně a posilujícím způsobem.....možná i proto tak ráda čistíš a "hlídáš"studánky a jsi propojená...vše se vším souvisí...to odhodlání a vnitřní síla projevená s Láskou v Tvé rodině je inspirující........ať Tví vnoučci ta semínka nesou dál....Ji./úsměv/

27.01.2022 16:45:21 | jitoush

Jituško děkuji za Tvá slůvka souznění a pochopení.
Stejně tak to cítím a vnímám.Dnes vím,že to co jsem udělala a stále dělám je to,co cítím a vnímám.
Vnoučci jsou vnímaví a já věřím, že půjdou tou správnou cestou.
Přeji Ti Jituško krásný den a objímám.

28.01.2022 14:15:56 | Jarunka

Jako bys listovala
v krocích svého času i nečasu
a s posledním listem otevřela kapitolu,
která má pevný základ
i ve skladu..těch přijetí
i těch, které jsou bolestí.
U zralých maliníků
a v šumivých korunách.
Kol pevných kmenů
a v pramenech.
Všude jsi nasbírala cestou
..pro SEBE
a i tams své štěstí zasadila..
Jaruško milá **
ať jen kvete
a ochraňuje tvé kroky,
střeží pohodu duševní**
Ať víš..kam jdeš milá Jaruško
Ale TY to dobře víš. :)
Moc TI děkuji za nahlédnutí
do tvého nitra a rozmluvy s Přírodou.
Bylo to příjemné milá Jaruško.

27.01.2022 14:29:26 | jenommarie

Milá Maruško,Tvá slůvka mě zahřála na srdíčku a vím, že mi rozumíš. Má cesta pokračuje dál a věřím, že není krátká. Ještě toho mám hodně na srdci i Duši.
Krásný den Maruško a posílám obejmutí.

28.01.2022 14:18:32 | Jarunka

Jaruško, jsem moc ráda, že tě potěšili a věřím, že ještě sesbíráš mnoho krásných* . Měj krásný víkend a děkuji TI za slovíčka *;)

28.01.2022 15:38:21 | jenommarie

Povedla se ti, částečná autobiografie spojená s přírodou a tím celkem, úžasné .) Mně se nikdo neptal kam jdu, prostě jdu a uvidí se .) Přeji ti zbytek šťastné cesty a na konci, kdo ví, třeba všichni spolu budeme táhnout opět za jeden provaz .)

27.01.2022 12:09:31 | Constantine

Milý Constantine,ani nevíš,jak si vážím Tvých slov.U Tebe vím, že mi rozumíš a také věřím, že jednou...
Přeji Ti krásný den.

27.01.2022 12:12:11 | Jarunka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí