Smutek z dané doby.

Smutek z dané doby.

Anotace: Nekoukám se na zprávy, na ty jedy, ale co naplat, jeněcovevzduchuSmutného. Bude ale lépe, tím jsem si jist, ostatně tak tomu bylo vždy.

Jsem smutný, ne moc, tak akorát.Musím se kapku přinutit a jít vyvenčit našeho
Beníka Krysaříčka.On také cítí, že nejsem veselý, ale co naplat, ať už jsem takový nebo makový, musí jít ven.Cizí psí moč je mu přednější nežli mé chmurky.
Venku dnes svítí sluníčko, Beník bude šťastně pobíhat a značkovat všude kde se to musí. To on rozhodne kde to bude a kde ne.
No a já?, má nálada ponurá se jistě vylepší, až uvidím jak náš psík vesele poskakuje, jak se očuchává se svýma psíma kamarádama a tak i mě pak udělá radost, že je tak radostný.Už teď jsem veselejší, když na to pomyslím:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 20.03.2022
Přečteno 182x
Tipy 7
Poslední tipující: Amonasr, Sonador, šerý, mkinka
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

DĚKUJI Vám Všem za milé komentíky, bude lépe, vím to jistě, po válkách byl vždycky mír.:-)

21.03.2022 19:13:35 | Jeněcovevzduchukrásného

Blahoslavení chudí duchem, které nic netrápí. Asi jsou tak šťastní. Ale nevím, nezažil jsem to...

21.03.2022 15:05:10 | Lighter

ještěže s náma ta zvířátka pořád jsou... ať jsme sami zrovna jací jsme;)

21.03.2022 09:54:05 | Sonador

Opravdu škoda / podivná je doba. Tak klesat, opět se zvedat / střádat sil, je třeba. I v každodenních rituálech, drobniček pohody hledat / lomozu pravd a železa... nedbat.
Sdílím optimismus díla - a doufám, v lidské fan kluby / jenž zavřou politikům, nenávistné huby*

21.03.2022 01:15:55 | šerý

...člověk je občas svůj protiklad, co naplat...;-)

20.03.2022 17:31:30 | Marten

Já mám také radost, když kočičky šťastně běhají. Jsou má sluníčka.

20.03.2022 14:00:02 | mkinka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí