Sbírka.

Sbírka.

Anotace: Když vás něco baví, máte nějakého koníčka, tak se chmury lépe zahání a žije se pak lépe.

Když jsem byl malý kluk, zachránila mě sbírka angličáků.Směňoval jsem co se dalo a to právě za vysněné angličáky.Byl jsem myslí zaneprázdněn tak, že jsem, až tak nevnímal neustálý vztek a řev svého otce.Tyhle malý kovový modýlky mě zachránili velký kus mého dětství.A nejen to, ale i kolo Pionýr a pak později i kolo Favorit.

Dnes v této těžké době opět sbírám staré modely a to přes AUKRO, a pak s napětím vydražuji krásná japonská plechová auta ze sedmdesátých let, která se po nárazu otočí a jedou dále a také díky své japonské vychytávce při jízdě na stole ze stolu nesjedou.
Mám je vystavené na dlouhé polici a pokaždé, když je vidím tak se oči potěší a život je hnedka veselejší.Při aukcích jsem jako v jiném světě a když jsi jdu pro balík s autem, které je polepeno pestrýma firemníma polepama, tak jsem zase šťastný jako ten malý klučík, který měl radost z každého dalšího získaného angličáka.
Nevnímám tak naplno tento svět, který je plný šílenců, kteří se drápou co nejvýše, aby pak mohli vládnout masám a násilně pak vnucovat svoje úchylné vidění světa.
Nevím jak dlouho potrvá tato temná doba, a doufám, že nebude ještě temnější,
ale jedno vím jistě, a to, že pokud budu živ a zdráv, tak krásných aut z tehdejšího obchodu Pragoimpo bude jistě přibývat:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 06.04.2022
Přečteno 147x
Tipy 3
Poslední tipující: Amonasr, mkinka
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí