Beznaděj

Beznaděj

Anotace: Došla mi síla. Došla mi víra. Došla mi trpělivost.

Cítím jak se ten stav blíží. Cítím jak se mi svírá hrudník. Cítím jak mi je čím dál tím větší zima. Začínají se mi třást prsty a já nechci. Proud myšlenek. Nemám nic pod kontrolou a jsem bezmocná. Už mě to solidně unavuje. Přestává mě to bavit. Mám chuť zmizet. Jít spát. Minimálně na 3 měsíce. Nechci už poslouchat nic a nikoho. Všechno a všichni se zdají být proti mně. Nechci ráno vstávat z postele. Nechci chodit ven z domu. Nechci opustit tyto 4 stěny, které mě drží v bezpečí. Na svůj mladý věk jsem příliš znavená existencí. Je teprve začátek všeho a ja se již cítím vyčerpaně.
Autor Nemluv, 24.04.2022
Přečteno 167x
Tipy 8
Poslední tipující: Marten, Protos1182, Friday, mkinka, rybka, Frr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

..jako mladej jsem se cíti stejně, jako starší ještě h§ř...;-D ale vypracoval jsem si smysl pro sebeironii...

14.09.2022 18:29:09 | Marten

Pokud můžeš zvednout hlavu a podívat se před sebe, tak ti síla nedošla.
Zkus to.

24.04.2022 22:19:34 | Kan

Víš, měla jsem stav, kdy odešla dcera a přestala se se mnou bavit, bylo mi mizerně a nikdy se to zatím nenarovnalo, ale já musela jít dál, protože nic jiného mi nezbývalo. Základ všeho je mít se rád, i když se druzí staví na zadní a jít do přírody, to pomáhá.

24.04.2022 20:56:39 | mkinka

..."nemluv"...

24.04.2022 20:41:41 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí