Zlatá maminka.

Zlatá maminka.

Anotace: Život je někdy tvrdý, někdy až moc.Ale i tak nebuďme stálí pesimisti, to by pak byl opravdu náš život jedno velké peklo.

Každý večer se modlím za svojí skvělou mamku, která před dvaceti roky dobrovolně opustila tento svět.Byla Strašně hodná a nedokázala se vymanit ze zničujících spárů mého otce.Jedna známá, které si vážím mi řekla, tvůj táta byl osobnost, no a já na to, ano i Hitler byl osobnost, ale negativní.

Mám mu to za zlé, nejde mi odpustit, že mojí Zlatou mamku doslova utrápil, tenhle pocit si zřejmě ponesu až do konce svého života.Utrápil by každého kdo by s ním byl delší čas, a to myslím vážně. Byl čtyřikrát ženatý a ty čtyři ženy měly velkou kliku, že se od něj dokázaly odprostit.

Každý večer prosím našeho Stvořitele, abych se se svojí maminkou opět setkal, byla opravdu výjimečně hodná a i krásná a to i na Duši.
Bože!, proč musela tak skvělá žena takhle skončit!Proč!!!
A i přesto v Tebe věřím.Nedává mi to logiku, no, snad ta reinkarnace, karma,
to se snad dá přijmout.

No, a možná, že jednou přestanu i věřit, a ani To není nemyslitelné.
Dnes jsem však velmi rád, že jsem stále věřící a byl bych rád, aby tomu bylo až do mého posledního dechu.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 13.07.2023
Přečteno 93x
Tipy 5
Poslední tipující: Vivien, Ondra, mkinka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Maminku máš rád a tak věř, že s Tebou stále je.

Obdivuji lidi, co si i v dospělosti váží své mámy.

13.07.2023 12:12:46 | mkinka

Ano tomu také věřím, děkuji Ti:-)

13.07.2023 12:17:44 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí