Poznání a první sen

Poznání a první sen

Anotace: Jsou to životní zkušenosti, které nás posouvají někam dále.

Kolem svých pěti let jsem zahlédla v televizi právě probíhající válku. Měli jsme v té době malou barevnou televizi. Otec se vždy snažil o technické novinky a vymoženosti ohledně telefonů a počítačů. Byla jsem si vědoma toho, co v ní vidím, a začala jsem se mámy ptát: „Proč tam v televizi válčí?“ Nedokázala jsem to pochopit a uvědomila jsem si tu důležitou otázku. „Proč válčí proti sobě samým?“ Nechápala jsem v té době zlo a v té chvíli jsem se zase dostala do světla, ačkoli ne už tak silně. Ano, je pravda, že někdy jinak uvažuji a chápu jisté věci, ale myslím si, že to nejdůležitější, co by měl každý z nás pochopit, je, že vše stojí na lásce. Pokud opustíme lásku, opustí nás i radost ze života a vše ostatní. Tak se ptám, proč je na světě nedostatek lásky? Proč je tolik lidí ve stresu a neuvědomují si to, co mají v sobě? Dokážeme s tím něco udělat? Vždyť vše záleží na nás a na uvědomění si toho, co máme. Hledat krásu a lásku tam, kde je to těžké, je naší cestou. Všude vedou cesty, kterými se dá jít, a je na nás si jednu z nich vybrat.

V dětství jsem si vybrala, že budu malířkou a teď si ilustruji své knížky. Život by nám měl dát možnost plnit si své sny a životní plány.




První sen

Svůj první sen si pamatuji z pěti let, kdy jsem viděla balkon s velkým květináčem a keřem, který měl tvar koule. Nějakým zvláštním fotoaparátem jsem ho fotila. Ten sen se mi hluboko zapsal do paměti, a když nastala v budoucnu chvíle, kdy jsem měla možnost vidět výjev ze snu v reálném světě, uvědomila jsem si, že se mi již zdál, právě v pěti letech. Stalo se to, když jsem s babičkou byla na ostrově Capri a procházely jsme se tam jednou z uliček. Všimla jsem si balkonu s keřem a květináčem a uvědomila jsem si, že jsem to viděla ve svém snu. Žasla jsem nad tím, jak živé sny jsem měla v dětství. Víte, on se mi celý ten zájezd do Itálie již zdál v mých snech. Považovala jsem ty výjevy tehdy za pouhé sny, ale byly pro mě tak skutečné a reálné, že si je pamatuji dodnes.
Autor AurélieFox, 21.01.2021
Přečteno 263x
Tipy 2
Poslední tipující: Rozmarýna
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Někdy sny jsou jenom sny a někdy ne, záleží na uvědomění :o) Myslíš válku v (o) Jugoslávii? Která se měla rozpadnout už v meziválečném období? Uzurpovali asi 12 národů. Tak proč se někdo diví, co se tam stalo? Samozřejmě tomu napomohl západ, komouše prostě museli zabít všechny... Turecko je ještě horší, tam jich je možná ještě 30, poslední poslepovaná frakce diktátory :o) Po roce 93 tady jsme šli všichni do kopru, ať si říká, kdo chce, co chce... Zasraná EU, OSN a NATO jsou nástroji novodobé mixnuté vize bolševismu a fašismu k úplné nadvládě světa, co se nepodařilo Napoleonovi a Hitlerovi, zvládneme v tomto století, možná do roku 2050, tak kde by potom měla být Láska? Láska je na prodej za nejnižší cenu, a nebo tomu, kdo dá víc... Láska, no, to slovo už ztratilo význam... Jinak jsem se rozohnil nad tímto děním a tématem, ale jako úvaha nebo jak jsi to pojala docela jde... Stále upozorňuji lid, že v takových úvahách a případech by měl autor zvážit detailnější rozbor nad těmito zážitky. Pokusit se aspoň filozoficky o to, co to je a kde se to bere...

21.01.2021 20:27:54 | Crazymike

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí