Pět pravidel, kterak napsat internetový článek pro duchovně založené lidi

Pět pravidel, kterak napsat internetový článek pro duchovně založené lidi

Anotace: takové odlehčení od ezoterických videí, které mě v poslední době zaujali... Jejich forma byla velice často číslovaná. Stejně tak jsem číslování viděl i na jedněch českých stránkách. Takový pokus o rádoby humor, ...nebo návod. :-)

Pět pravidel, kterak napsat internetový článek pro duchovně založené lidi.

Pravidlo jedna.
Číslujte pravidla. Není nic strašnějšího než když není jasné kolik je pravidel. Vypadá to, jak kdybyste nevěděli kolik jich je. A jestli jsou všechny.

Pravidlo dvě.
Nepište moc dlouhé a složité věty. Jedna věta, jedna myšlenka. Pište, jako byste svět plně chápali. Nepochybujte.

Pravidlo tři.
Nejdřív si napište pravidla, pak teprv přidejte číslovku. Nemůžete pak skončit v situaci, kdy u třetího pravidla nevíte, co psát. Číslovka by měla  vycházet z desítkové soustavy. Takže třeba pět. Nebo deset. Pokud chcete být opravdu duchovní tak sedm. Raději ne třináct. S dvanáctkou si nejsem jistý, i když dělitelnost dvanáctky mě uchvacuje... (tím jsem se ale evidentně odklonil od pravidla dvě).

Pravidlo čtyři.
myslím, že je mnohem lepší psát v obecnosti, nebo s dovoláním se Nejvyšší autority. "Ono to tak prostě je". "Bůh chce to nebo ono". Rozhodně ne: "já si myslím", "zaujímám stanovisko","Možná...", "Nejspíš to nebude pravda, ale přeci jen...". Naopak vhodné je i: "po mnoha letech meditací jsem uzřel, že...". "Bůh si přeje abyste byli šťastní."

Pravidlo pět.
Volte extrémy. Absolutní nebe (nirvána, moment flow, či cokoliv co zrovna letí). Absolutní peklo. Prvním odměňujte věrné. Druhým strašte odpadlíky a odpůrce.

Autor ewon, 25.07.2016
Přečteno 807x
Tipy 8
Poslední tipující: Kubíno, Amonasr, J sh' T r' k
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hihihi

26.07.2016 11:30:42 | J sh' T r' k

tohle já můžu. :D
Pardon, tohle je pecka obecně!

26.07.2016 09:50:58 | maryshka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí