Jarborák

Jarborák

Anotace: sex? erotika? zkuste to!

 

Nebudu napínat - je to bramborák, ale neobyčejný.  Jarborák je rodinný název pro bramborák mé ženy Jarmily... Pro mne zázrak, protože já k němu mám krom jiných vazeb tu osobní. 

 

Čtvrt kila oloupaných syrových  brambor,  deset  až patnáct deka vařených brambor - obojí nastrouhejte a smíchejte s patnácti deky nakrátko nakrájeného vymačkaného kysaného zelí, čtvrtkilem nadrobno nakrájeného uzeného masa, nebo uzeniny,  dvěma vejci (samozřejmě rozklepnutými (:-D),  česnek, sůl, kmín a majoránku podle chuti a domácího obyčeje  a ten, kdo má rád zelené koření, si tam může nasekat petržel, libeček, saturejku, dobromysl a  nebo ještě další, na které jsem si teď nevzpomněl. Nakonec  zamíchejte tolik mouky veskrze hladké, kolik je třeba na vypracování  těsta, které drží pohromadě, když se rozestře po pánvi. Smažte na tuku, který vám vyhovuje - od oleje až po tuk z vyškvařeného špeku.  Do zlatohněda, prosím... do zlatohněda. Voní, křupe, chutná...  Jistě najdete i další modifikace, které budou mít další dobré vlastnosti, ale i tahle varianta je suprová...

 

Na to půlčík chmelovinky - pro mne Pardála Echt, pro vás třeba jiného  zlatavého moku vaší oblíbené značky, nebo dobrý ryzlink...

Ale tak či tak:  NEMÁ TO CHYBU!

Autor aravara, 12.06.2014
Přečteno 994x
Tipy 5
Poslední tipující: Pamína, Amonasr, hanele m.
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

AŽ NEBUDETE LÍNÍ A UDĚLÁTE SI HO - KOMENTÁŘE PŘIBYDOU...

13.06.2014 20:40:16 | aravara

Fascinuje mě zařazení v kolonce sex a erotika...proč ne, asi dojde k určitému vyvrcholení tím půllitránkem :-)

12.06.2014 22:07:33 | Pamína

No - jsou sice i velice vitální dědci, ale já už mezi ně nepatřím od doby, kdy jsem seskočil černému primáři s vozíku na cestě do pitevny. Takže ano! tohle je pro mne kvazisexuální zážitek (:-D

13.06.2014 09:38:00 | aravara

KRUCI! MÁM HLAD! A v deset večer? No to zase pude tajle do háje. Zase bílej sex. Já se do těch plavek do dovolený asi fakt nedostanu. Sakra Jardo, co mi to děláš? :oD

12.06.2014 21:57:39 | Tichá meluzína

Jsem hajzlík, no jo!! ale já netušil, že tě napadne to dělat hned (já večeřím s konečnou platností před pátou, vlastně tedy sedmnáctou... pak už jen půl jablka).

13.06.2014 09:34:47 | aravara

Ty jo.. takhle na noc a takový chutě! Seš nelida!

12.06.2014 21:52:38 | hanele m.

Jsem - a navíc: na pozdní večeři se to nehodí, pravda... ale to umístění v čase si už stejně každý zařídí sám, tam už jsou rady na nic (:-D

13.06.2014 09:32:08 | aravara

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí