všechna F světa

všechna F světa

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=cjVQ36NhbMk

Chtěla bych odejít tiše. Našlapovat jako po mechu, když se na něm ráno ještě třpytí kapky rosy. Dotýkat se chodidly mokré země a při každém kroku se zanořit o něco hlouběji.

 

 

Vždycky jsem to tak chtěla. Nedělat starosti. Spokojit se s tím, co mi život přináší a mlčet, když to občas nevychází.

 

 

Jen tak zmizet.

 

 

Beze slova. Povzdechu. Vypařit se a nebýt. Jak jednoduché.

 

 

A přitom tak strašně složité.

 

 

Našla jsem znovu zalíbení ve vodě. Horký dotek na kůži jako štíhlý hrot nože. Dostatečně hluboko, aby to bolelo. Ale ne tolik, aby poranil.

 

 

Ne tolik, aby poranil.

 

 

Stíním si oči párou, přitahovaná světlem jako noční můra kousek před smrtí. Není mi ani trochu dobře. Uvnitř zvracím a trhám se na kusy, pokaždé, když se jen otřu o to, co jsem tak pečlivě zaházela. Sama proti sobě. Sama se sebou. Sama.

 

 

Bez.

 

 

Sama.

 

 

Paprsky nemocničních oken ke mně natahují ruce. Přibližují se a vzdalují podle toho, jak moc přimhouřím oči. Patřím sem jako nikam jinam. Občas dokonce možná i cítím určitý druh bezpečí. Takový, jaký jsem doposud nepoznala.

 

 

I tak to bolí. Tolik, že je to někdy nesnesitelné. Nic to nedokáže přebít. Dávno jsem za hranicí, za všemi okraji a dny propastí. Jsem nikde. Tam, kde už neexistuje nic. Jen bolest. Otupění. Strach. Konec.

 

 

Konec.

 

 

Konec.

 

 

Chtěla bych odejít. Tiše. Bez povzdechu.

 

 

Vypařit se.

 

 

A nebýt.

 

Autor odnikud, 05.09.2017
Přečteno 437x
Tipy 13
Poslední tipující: Jort, Iva Husárková, Frr, Malá mořská víla, bogen, Philogyny1, VEDz RVAHEs
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tebe číST je síla...ta opravdová hluboká z jizev co se nechtějí zavřít...dobře ti rozumím a vím, že nejvíc úplně nejvíc, je mít odvahu to neudělat...
Dáváš to nejvíc co jde drahóšku...díky :*

06.09.2017 01:02:46 | Malá mořská víla

Nic není nemožné ...

05.09.2017 20:24:02 | VEDz RVAHEs

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí