i ma gi na ce

i ma gi na ce

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=svitEEpI07E

Už jsem zase ta holčička. Co se schovává a pláče v koutě. Potají.

 

 

Piju každý den. Tolik, aby to stačilo. Kolik přesně to je, nevím. Pokaždé jinak.

 

 

Dneska jsem viděla jeden film. Asi jsem ho měla vidět už dávno, ale sešlo se to tak nějak, že to bylo až dnes.

 

 

Breaking the waves. Tak se to jmenovalo. Nedokážu najít nic, co by mě za poslední dobu rozhodilo víc, než ty dvě hodiny a něco, během kterých jsem se na to koukala.

 

 

Přála bych si potkat Larse. Osobně. A říct mu: „Áj anderstand it. Thank jú“

 

 

Výslovností přesně jako v tom filmu.

 

 

Áj anderstand it.

 

 

A pak ho jen obejmout a plakat. Nad vším, co jsem ze sebe doteď nedokázala pustit. Nad vším, co tam bylo. Do posledního puntíku. Do posledního slova a okamžiku.

 

 

A taky, že někdo pochopil. Snad poprvé.

 

 

Je strašně důležité mít spřízněnou duši. I když je třeba jen imaginární. Jsou chvíle, kdy na ní stojí celý život.

 

 

Ta největší a nejnenávratnější rozhodnutí jsou nakonec ta nejrychlejší.

 

 

Nad čím taky přemýšlet, když odpověď je v nás už od začátku.

 

 

Stačí si ji jen přiznat.

 

Autor odnikud, 17.09.2017
Přečteno 360x
Tipy 12
Poslední tipující: jitoush, Frr, bogen, Jort, Nikita44, Philogyny1
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...ta odpověď "vyplave" v pravý čas,až když jsme na to naladění...
.....naladění...připraveni tím proplout....................Ji.

18.09.2017 21:46:12 | jitoush

...přiznání je polehčující okolnost...

18.09.2017 12:53:49 | Jort

Ten film Prolomit vlny jsem neviděla, podívám se. A máš pravdu, někdy stačí jeden člověk a všechno je jinak, je to v hlavě a nejde s tím hnout.

17.09.2017 21:57:45 | Philogyny1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí