viens jouer avec moi...

viens jouer avec moi...

Anotace: ...je suis tellement triste.... https://www.youtube.com/watch?v=8PLAjSs8EVE

Mám v hlavě tisíc malých jehliček. Bodají a bodají, s až mikrochirurgickou přesností. Dala bych si klidovej režim, tak, jako ho dávám všem, kteří mě o to požádají. Ale nějak to nepřichází v úvahu.

 

 

I přes všechny změny mě neustále zavalují prapodivné nálady. I když jsem aktivní tak, abych neměla ani chvilku klidu, stejně si vždycky nějakou tu cestičku najdou. A není to tak, že bych nehledala možnosti, nebo se jim vyhýbala. Skutečně se snažím. Několikrát jsem už měla rozepsaný něco, co jsem pak pokaždé smazala. Ale nevzdávám to. A píšu znovu a znovu, i s tím rizikem, že to pokaždý skončí v tom virtuálním koši na obrazovce. Možná to pak jednou skutečně i pošlu.

 

 

Moc bych chtěla, aby všichni ti lidi, co pro mě mají ty rychlý řešení, zkusili aspoň na chvíli, jakej je to pocit. Ponořili se do toho prázdna a svíravého bušení srdce bez výhledu na budoucnost.

 

 

Neumím být v kůži druhýho člověka. To už jsem zjistila dávno. Ale můžu se snažit pochopit a dát mu šanci. Dneska v noci, když jsem si z toho papíru, co mi přinesli, četla o všech těch benzáčích, vůbec mi to nepřišlo divný. Mám vždycky chuť říct...něco….něco, co by prolomilo tu pomyslnou hranici mezi jednou zdevastovanou myslí a tou druhou. Nejsme zas tak odlišní, jen se každej ničíme trošku jiným způsobem.

 

 

Ale naučila jsem se taky, že i ticho má svou moc. A že někdy dá mnohem víc prostoru, než všechna slova světa. Nestydím se za mlčení, za všechny jeho druhy – od měkkého a konejšivého, až do konfrontačního a lehce vyzývavého. Mám ho ráda. A ráda při něm sleduju měnící se výrazy a rysy tváří ostatních. Dávají aspoň na chvilku nahlédnout do toho světa uvnitř, který je většinou úplně jiný, než ten vnější.

 

 

Ani nevím, kde jsem vzala sílu překonat ta čísla. I když v mysli se k nim pořád vracím a pořád doufám, že i teď, pár dní po, se něco stane.

 

 

Potřebovala bych mít aspoň tu možnost.

 

 

Rozloučit se.

 

 

Mít aspoň jednu jedinou poslední šanci.

 

 

Nic víc.

 

Autor odnikud, 02.03.2018
Přečteno 468x
Tipy 13
Poslední tipující: AndreaM, Jort, bogen, jitoush, Amonasr, Philogyny1
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Někdy píšeš přesně to, co mi jde hlavou.

02.03.2018 08:59:50 | Philogyny1

Někdy si přeju mít nějakého takového člověka, jako jsi ty :)

04.03.2018 20:23:10 | odnikud

Já někdy nevím, ty moje pravdy nechce nikdo. Každý má tu svou. Aby mohl žít...

04.03.2018 23:03:14 | Philogyny1

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí