blindspot

blindspot

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=wha6bFmUtCA

Není den, kdy bych si nevzpomněla. Myslela jsem, že to s časem bude lepší. Ale není. Spíš se to zhoršuje a já už přestávám nalézat další a další způsoby, jak se bránit. Můj život je jedna velká plochá linie. Prázdná ze všech stran. A když už se náhodou objeví někdo, kdo by ji měl zájem vyplnit, odmítnu ho dřív, než se vůbec zeptá. Neumím navázat tam, kde jsem přestala, s někým úplně jiným. Prostě to nejde. Zvedá se mi z toho žaludek a pokaždé mě zaplaví tak strašná vlna zoufalství, že je to k nevydržení.

Nejtěžší nakonec vždycky je vydržet sám se sebou. Vlastně už ani nevím, co byla pravda. Co je pravda teď. A kdo jsem já. Myslím, že jsem tím vším přišla o poslední kousek sebe, kterého jsem si byla schopná nějak vážit.

Někdy, nebo spíš každý den, si představuju, že se najednou objevíš. Že sedíš v autě, kolem kterého procházím, když jdu do práce. Sem tam se i dívám dovnitř, skrz okýnka a pak se snažím marně zamaskovat slzy, když znovu a znovu nejsi.

Je to děsivý a strašný. A děje se to každej den. Pořád dokola. V jedný podělaný smyčce. Ať dělám, co dělám.

Tohle je láska. Ta opravdová. A jediná v životě.

Kdyby to k něčemu bylo, přála bych si vypsat to ze sebe. Vytrhat si kusy těla. Rozškrábat si kůži až na kost. Kdyby to k něčemu bylo, přála bych si vědět, koho a kde ještě prosit.

Aby ses vrátil.

Aby ses mi vrátil.

 

Autor odnikud, 14.03.2018
Přečteno 453x
Tipy 19
Poslední tipující: bogen, Philogyny1, Jort, piťura, zdenka, Amonasr, Dreamy, Anděl, Stela
ikonkaKomentáře (14)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

K tomu neumím nic napsat. Já jen, do bolesti je někdy nejlepší společník pes...se mnou chodí i do práce. Pomáhá to.

14.03.2018 16:27:12 | Philogyny1

Mně domácí zakázal všechna zvířata. Ale byla jsem s kamarádem v útulku pro kočky u nás v nemocnici. Je jich tam přes sto. Nikdy jsem tolik koček pohromadě neviděla :)

19.03.2018 22:19:16 | odnikud

Já měla vždycky dva psy a taky kočku. Ale pak onemocněla. Měla bolesti a už nemohla ani vstát. Dali jsme ji do tašky a dcera měla jít k vetovi na injekci. Ona věděla. Nikdy nezapomenu na ty oči. A psi to samé. Pevně doufám, že mne přežijou...

20.03.2018 18:22:29 | Philogyny1

je dobře, že píšeš ... třeba tu prázdnotu začneš ... naplňovat ... sama sebou... někým, koho ještě neznáš ... jen bych prosila za to, nenechme si vzít to dobré, co je v nás ... úsměv.z

14.03.2018 12:50:42 | zdenka

zdeni, být tak z poloviny taková, jako jseš ty, jsem šťastná :)

19.03.2018 22:18:32 | odnikud

Hledač to napsal výstižně - zkušenosti jsou sice nepřenositelné, ale i já to při zpětném ohlédnutí vidím stejně. I když mi trvalo kdysi asi deset let, než jsem se s jednou životní ztrátou (dodnes ji považuju za asi největší) smířil, než se ta bolest zkonejšila do dnes už převážně hladivé podoby. Bolest a nezbytný hojivý čas jsou nejspíš zkušenostmi neměřitelné... :-) ST

14.03.2018 11:36:25 | Amonasr

tak bych to taky řekla..jen já bohužel vidím i ty horší konce...ale díky, kluci, jste milí :)

19.03.2018 22:17:55 | odnikud

:-)

20.03.2018 09:40:25 | Amonasr

tohle je láska... ta opravdová... ovšem ne jediná, to si člověk vždycky myslí, než ho přepadne nějaká další... a pak překvapeně valí oči, co všechno se ještě může dít :-)

14.03.2018 10:45:38 | hledač

no já nevím, tohle je asi individuální, jsou lidi, co se z toho nikdy nevyhrabou... ale každopádně díky :)

19.03.2018 22:16:56 | odnikud

no jen počkej Aničko, na má slova dojde :-) mě to znovu přepadlo před rokem, nejsilněji, a pořád to drží... to se nedá naplánovat, nebo přivolávat, to chodí samo... a pak už jen děkuješ, děkuješ, děkuješ...

20.03.2018 07:41:44 | hledač

...ach - dohrála...pouštím znovu...

14.03.2018 06:30:26 | Anděl

jsem ráda, že se ti trefuju do vkusu :)

19.03.2018 22:15:41 | odnikud

Ach Bože...ta píseň! Mám husí kůži úplně všude a zjihlé oči...překrásná...zavřít oči a zhasnout světlo...to bych chtěla.Text...líbí se mi! **ST**

14.03.2018 06:27:46 | Anděl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí