zevnitř

zevnitř

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=tJ9_CNz4i0M

Jak moc mi chybíš? Asi jako nebe na horách, hrající všemi barvami. Teplý večerní vzduch a dlouhé společné letní procházky. Jsou to už roky. Dva nebo tři, možná.

 

Mám typické hráčské chování. Nezodpovědnost, tendence k pokoušení hranic. A nejen tendence. Neustále je pokouším. Protože, stejně jako hráčům, ani mně na ničem nezáleží. Vždycky si říkám, že by to mělo skončit. Že od zítřka to zkusím jinak. Ale pak mě zítřek udeří jako asfalt přímo mezi oči a je mnohem jednodušší ponořit se zpátky do balancování na hraně, než to zkusit jinak, tak jako všichni ostatní slušní lidé.

 

Dělám to, protože nevidím budoucnost. Protože je mi jedno, co se stane zítra. Protože to prožívám znovu a znovu. Každý den. Znovu a znovu si musím uvědomovat, že tu nejsi. A jsem z toho pořád stejně překvapená a přepadená. Vždycky to úplně stejně nečekám. Stalo se tak strašně moc věcí, ale mně připadá, jako by se všechny slily do jednoho děsivého dlouhého sna, který se vleče a vleče a stále ne a ne skončit. Pořád tak trochu čekám, kdy se probudím.

 

Jak moc mi chybíš? Tak, jak jen může chybět člověk člověku. Jedna bytost druhé. Dala jsem ti velkou část sebe. Svlékla se před tebou donaha a nechala vyplout všechnu tu temnotu uvnitř. A tys ji pohltil. Bez mrknutí oka. A neodešel jsi. Ve chvíli, kdy jsem to nejvíc čekala.

 

A teď, když tohle píšu, je to už pět měsíců. Pět strašlivých měsíců, které mě tlačí a tísní. Za tu dobu jsem se změnila k nepoznání. Myslím, že bys mě už ani nechtěl. Já se na sebe už ani nedívám. Radši.

 

Mám mrtvé oči. Mrtvé a strašidelné. Není v nich už vůbec nic.

 

Jsem hrob. Reminiscence starých časů. Prázdnota.

 

Prázdnota.

 

Asi takhle mi chybíš.

 

Asi takhle.

 

Autor odnikud, 07.06.2018
Přečteno 418x
Tipy 13
Poslední tipující: Philogyny1, Jort, bogen, Frr, Malá mořská víla, Amonasr, Anděl, jitoush
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...zastaví se čas...a dlouho trvá, než se začne zase...pomalounku...pohybovat...až časem...zdá se..?...se něco mění...možná...i k lepšímu?...možná...;-)

08.06.2018 14:52:15 | bogen

upřímně, spíš k horšímu, ale nefňukám :))

09.06.2018 14:23:44 | odnikud

...já říkám, že čas není změna k lepšímu nebo k horšímu, ale prostě k jinému...;-)

10.06.2018 09:40:09 | bogen

tak už to sisifovský balvanisko pusť konečně z náruče ať se zřítí a někoho
v údolí pod Tebou zarazí do zemský kůry jak hřebík do trůnu kadibudky***:-D*

08.06.2018 14:25:15 | Frr

:D tvoje obraznost evidentně nemá hranic

09.06.2018 14:23:13 | odnikud

Dostáváš mě ! a chce se mi řvát "do prdele tak ho pusť, nech ho jít... ne po pr.. do světla, do nebe tam kam směřoval svým životem ...jinak ten sen nikdy neskončí...vždyť naplnil svůj úkol...pozřel temnotu v Tobě...pro Tebe i pro sebe to udělal :) umíš mě zjitřit a promiň jak reaguji neumím jinak ...

08.06.2018 13:52:50 | Malá mořská víla

heh, díky, mně autenticita nevadí, mám ji ráda :)

09.06.2018 14:22:24 | odnikud

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí