hzp 1

hzp 1

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=BucfErwPTWs

Pořád se sama sebe ptám proč. Nejde s tím přestat. Není den, abych na to nemyslela. Ani jeden jedinej.

 

Mám už jen to psaní. Občas se někdo zeptá. Jak se mám, co je novýho, co dělám. Nasadím pak ten zdvořilej úsměv, kterej tak nesnáším, a řeknu, že fajn. Že jsem si tu zvykla a v práci je to dobrý.

 

Vím, že strašně moc piju a vím, že už to je problém. Každej den mi všichni okolo nastavujou zrcadlo. Ale je mi to tak nějak jedno. Jsou dny, kdy si přeju se druhej den ráno už neprobudit a služby mám radši, než kdokoli jinej. Protože mám zaměstnání na celou noc. A musím přemýšlet nad jinýma věcma, než nad tím, co mě trýzní.

 

Mám už jen to psaní, víno, ze kterýho mi už ani není zle a nekonečnej stereotyp, co mě ubíjí víc, než si chci přiznat. Pravda je, že v životě skutečně nemám vůbec nic, za co by se dalo chytit. Práce. Ta je, mám ji ráda, investuju do ní maximum energie. Ale jak jsi kdysi řekl, tohle nevyváží žádná kariéra, žádný postavení, nic. Ani mně to nestačí. Je to zoufale málo. Zoufale málo na to, aby se na tom dalo udržet.

 

Přes den to ještě jde, nejhorší jsou odpoledne, večery a noci, kdy jsem doma. Zvykla jsem si na ten pocit zoufalství, tak moc, že si dokonce neumím představit, že by to ještě kdy mohlo být jiný. Podnikla jsem spoustu pokusu, více či méně úspěšných. Ale všechny nakonec ztroskotaly na jedný věci. Že miluju tebe. Že porovnávám. Že to prostě nejde. A nikdo kolem to nedokáže pochopit.

 

Někdy si říkám, jestli to, co cítím, je skutečně láska. Nebo nějakej nepoznanej cit, kterej nikdo jinej nezažívá. Neustále mi někdo radí, ať se od toho oprostím, ať to prostě nechám být. Ale to nejde, nejde to, ať se snažím sebevíc. Strašně bych si přála, aby to bylo tak jednoduchý, jak všichni říkají. Není. Trápí mě to každej den, neustále mi k tobě zabíhají myšlenky, ať jsem, kde jsem, ať dělám, co dělám.

 

Asi už to není normální. Ne, určitě to není normální. A nevím vůbec, co bude dál. Mám chuť udělat nějakou strašnou šílenost. Ale ne takovou jako minule, kdy jsem skončila tak, že jsem nemohla ani jít a prosila jsem všechny okolo, ať mě nechají být. Mám strašnou chuť udělat to tentokrát sama, tak, aby mě nikdo nikde neviděl, s nikým jsem nemusela mluvit. Být opravdu sama.

 

Často si s tebou povídám, v noci. Nejen tím psaním. I skutečně. A představuju si, že to posloucháš. Na druhý straně. Že to slyšíš a někdy se třeba i usměješ, nebo se ti zasteskne. Tak jako mně pořád.

 

Mám už jen tohle. A psaní.

 

A nic víc.

 

Nic víc.

 

 

Autor odnikud, 30.08.2018
Přečteno 485x
Tipy 10
Poslední tipující: Frr, zdenka, Amonasr, Philogyny1, Jort
ikonkaKomentáře (17)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

ach -odnikud- taková JSTE PŮVABNÁ KŘEHKÁ LASKAVÁ KULTIVOVANÁ MLADÁ ŽENA...ach no jasně...nějaký komplimenty-byť pronášený upřímně, v dobré snaze, abyste o sobě věděla-čím pro svět jste - JSOU VÁM K h....možná, že časem cestou zavadíte o paprčitý pramínek víry a napijete se z něj...myslím, že je podstatné pocítit-čas od času-trošíčku důvěry ve svou existenci-že není zmarnitelná jen tak - stálou zahleděností do benátského zrcadla /nekonečně zrcadlícího sama sebe/-do něhož ovšem hledíte slepýma očima svýho sebezatracování-jemuž jste přivykla jako návykové droze, jež Vás spolehlivě vede od světa..jehož Světlo odmítáte vidět...je mi to líto..potřebovala byste herdu do zad od takovýho náhodně se vyskytnuvšího cadika, kterej by Vám huhňavým hlasem zašumloval do ucha....že VŠECHNO JE JINAK...možná byste se lekla-Vaše duše by dostala dětskej psotníček a záhy po jeho odeznění byste začla hledat status quo svou dětskou dušičku zarůstající černým lesem nihil cogitans-jemuž bez ustání tak náruživě holdujete....jestliže někoho nenávratně milujete- a on s Vámi není-pomněte, že dotyčný /byť zbožná představa/ VÁM PŘEJE PŘEDEVŠÍM VAŠE ŠTĚSTÍ....promiňte, že Vám tohle....xy:-D*ST*

02.09.2018 19:45:27 | Frr

Frr, jseš skvělej, na tohle snad ani nejde nic jiného říct. Budu očekávat tu herdu. Zatím jsem vždycky dostala jen do zubů, tak snad se jednou konečně poštěstí i do zad a vzpamatuju se. Mám ráda tvé komentáře, připomínaj mi trochu hodiny latiny na střední :D

03.09.2018 21:01:01 | odnikud

Skutečně to cítíš nebo se do toho vciťuješ... kdyby to byla manipulace, mohla bys ty stavy u čtenářů účinně vyvolávat...

01.09.2018 21:34:55 | Loveless

Jsou to moje pocity skutečné, já nějak nemám potřebu tu kýmkoli manipulovat. Samozřejmě manipulativní jsem, asi jako každá žena, ale tady bych z toho nic nevyzískala. Píšu a zveřejňuju texty za dost jiným účelem, než většina osazenstva tady, tudíž je mi jedno, jestli mám tipy, komentáře, nebo jestli mě tu někdo opěvuje nebo nenávidí :)

01.09.2018 23:46:46 | odnikud

...vtipný je, že i kdyby ano , těžko bys to řekla :D kdyby někdo miloval či nenáviděl je to pořád emoce ..) četlas někdy "Ten, kdo stoji v koutě"... liter se od tohohle "někomu to napsat" liší tím, že dostaneš odezvu, záber čtenářů je vyšší ...coz je asi z psychologickyho hlediska lepsi..

02.09.2018 11:15:18 | Loveless

Nečetla, ale já právě nezveřejňuju ty texty kvůli odezvě, tím se asi liším od většiny lidí tady. Mám jinej záměr. A je mi v podstatě jedno, jestli mi to tady lidi věří nebo ne, to už je jejich věc, mě to žíly nijak netrhá :D

02.09.2018 19:19:53 | odnikud

Já tě nijak nenapadám, nemusíš se ospravedlňovat :) spíš konstatuju , jak to je, odezvu dostaneš i když o ní nestojíš :) v tý knížce píše kluk dopisy o svém životě cizímu klukovi...ta knížka je psáná ve formě těch dopisů...čteš o jeho pocitech a prožitcích a coby čtenář žasneš nad tím , že si v podstatě uvědomuje, co se mu děje a rozlišuje co je dobry, co neni a popisuje , jak si druzi lide ve svych zivotech ublizuji...presto je to napsano s laskavosti a citem..je to mala knizka..precetla sem ji za dva dny:)

02.09.2018 19:46:23 | Loveless

Píšu si do nekonečného seznamu toho, co chci přečíst :)

03.09.2018 21:01:52 | odnikud

.....je to dobrá knížka,to potvrzuji a je podle ní natočený dle mého
názoru velmi zdařilý film......Ji.

03.09.2018 21:07:54 | jitoush

Řekl bych, text nelze vymyslet bez přímého prožitku, nemělo by to drajv. Máte svoji práci až tak pod kůží, že začínáte blbnout. Z peněz, se stresu čehokoliv, z pracovních vztahů. Dokonce i z úspěchu. Ostatní vidí pošuka a tváří se shovívavě. Jste zacyklovaní a to zvíře ve Vás nepustí, drží Vás pod bradou. Odkládáte ze strachu řešení.
To je ten okamžik rozetnout gordík-uzlík a začít jinde. Teda u mne by to zatím nešlo. Včera jsem založil medovinu za studena loženou a večer jdu na medovinu za horka pařenou. To by autorka spadla z louže pod okap, leda že by si trhala na trati vinnou révu přímo do pusy. Stolní odrůdy, to by šlo. Potom v lochu s cihlovou klenbou meditovat, chládek, sama.
Pomohlo to? Ne? Možná se příště polepším a teď hajdy do práce...

31.08.2018 17:43:01 | Lesan

Medovina je na mě moc sladká, jsem na suchá bílá vína. Každému, co jeho jest. Nicméně na zdraví,kolego, a ať to v práci utíká :)

31.08.2018 20:45:45 | odnikud

...vmíchám se do hovoru, Tramín červený, pozdní sběr, kořenný...

31.08.2018 21:01:31 | Philogyny1

Já k červenému zatím nedospěla, má pro mě pachuť. Ale se mnou je vůbec těžké pořízení, teď jsem dostala sedmnáctiletý kubánský rum a musel ho skoro celej vypít kamarád, mi nechutnal :)

01.09.2018 23:45:08 | odnikud

To je bílé víno, klame názvem. Doporučuju. :)

02.09.2018 15:45:05 | Philogyny1

Super, zkusím za odměnu ve středu po službě. Teď mám jakési řecké a je dost zvláštní. Tak si ráda spravím chuť :)

02.09.2018 19:21:01 | odnikud

znám to

31.08.2018 15:48:41 | Philogyny1

vím :)

31.08.2018 20:46:13 | odnikud

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí