lajka ve mně

lajka ve mně

Anotace: věnováno, s láskou a ježečkem, https://www.youtube.com/watch?v=nLnpvbBSjUY&list=RDMML6l6xBVH6j0&index=33

Chytlo mě to. Naprosto nepřipravenou. Ten stesk, který jsem tolik toužila nechat daleko za sebou. 

 
Chodím po ulicích, ale v hlavě ležím v mokré trávě. Je ráno a rosa štiplavě leze do nosu.
 
Poslední dny si šeptem stále opakuju tvoje jméno. Vždycky, když mě chytne úzkost. Někdy i jen tak, bez příčiny. Několikrát jsem to řekla tak nahlas, že se po mně někteří lidé otočili.
 
Nedokážu to překonat. Ať se snažím jakkoli. A bojím se, že zase všechno ztratím. Není mi dobře a toužím po někom, komu bych to mohla říct. Někom, kdo by se na mě za to nezlobil a nepovažoval to za zradu. 
 
Léta plynou a některé věci jimi prolínají. Dál a dál. Říkám si, kdy to skončí. Kdy, kde a s kým. Jsem jako mrtvý pták na chodníku, pohrává si se mnou vítr, abych nakonec skončila pod starou igelitkou. Přikrytá a schovaná navěky.
 
Nechci už být silná. Chci být malá holka, co se schoulí v náručí. Chci být bezbranná. Odevzdat se.
 
V hlavě ležím v mokré trávě a dotýkám se tě konečky prstů. Přes všechny hranice a barikády, města, místa a časy, co nás dělí.
 
Dotýkám se tě.
 
Autor odnikud, 29.05.2019
Přečteno 423x
Tipy 15
Poslední tipující: enigman, Luky-33, Amonasr, jitoush, Frr, Pamína, Avola, Marten
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak buď...

10.06.2019 22:09:51 | enigman

...dotýkáš se...tedy láska z Tebe dosud nevyprchala..není tak zle ST* :-D*

30.05.2019 21:30:31 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí