il y a des chasseurs sur cette planete-la?

il y a des chasseurs sur cette planete-la?

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=k9NM-yK1C2I

Mraky nad Letnou vypadají jako devítihlavý pes. Rozmazávaj se mi oči. Je ráno a slunce si hledá cestu ven skrz turisty. Tramvaj pluje mezi dvěma rovnoběžkami. Ještě nedávno bych řekla šalina. Teď už ne. Jsem tu skoro doma a přitom se tu doma necítím o nic víc, než v tom malém krcálku v Pardubicích. Jsem cestovatel, co pluje mezi světy. Jednou se upiju, to až mi skutečně dojde, že ten jeden jediný, který hledám, je nenávratně pryč.

 
Chybí mi obyčejné konverzace. Běžné lidské. S kýmkoli. Přestat se chvilku soustředit na rozpadající se vztahy, chůzi po hranách, neštěstí, zoufalství, strach. Ležet na zádech, šeptat si a smát se. Nechat před sebou volně téct slzy. 
 
Je mi na roztrhání. Chci křičet. Zavřít si ruku do dveří metra. Cítít jinou bolest. Nechat se vláčet do totálního sedření. Klečet na zastávce na kolenou. Neprosit, nedoprošovat se, nesnažit se věčně naprázdno. 
 
Ve vysoké trávě běží pes. Na chvíli mizí a pak se zas objeví. Ruce tleskají, oči září. Buď už potichu a spi. Přetoč se na druhý bok, tak, jak to chci já. Co je láska?
 
Pojď už domů. Vyhoď cestou všechno, co jsi kdy ztratil. Všechno, čím jsi kdy byl. Buď tím, kým jsi doopravdy. 
 
Prosím.
 
Pojď domů.
 
 
Autor odnikud, 12.06.2019
Přečteno 409x
Tipy 13
Poslední tipující: Al.hexth, Amonasr, Jort, Iva Husárková, zelená víla, Marten, Frr, Descardea
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

láska je svoboda... a život také nebo jsme spoutáni dobrovolně... dodržujeme určitá pravidla a určitá chování, některá jsou slušností jiná chceme, protože i to nám přináší svobodu a pocit vděčnosti... ten náš svět i ten okolo jsou fajn, jen je třeba balancovat a třídit... štěstí je volba, utrpení zrovna tak... :-)

13.06.2019 00:04:46 | zelená víla

Moudří říkají: žij svůj život, ne pro druhé...jako by to bylo tak lehký...

12.06.2019 23:29:17 | Marten

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí