ttt

ttt

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=OsbhV7lccyE

Plout vesmírem. Schovat se za své dno. Hodiny odbíjejí a krájejí tmu na miliardy malých akustických stop. Je to moc nahlas, je to moc potichu. 

 
Máš se tam jak v lázních. U maminky. Zatímco já dřu, ty si drhneš kůži drahým mýdlem, jíš skvělé domácí jídlo a piješ pivo. Protože maminka ví. Maminka ví, na rozdil ode mě. 
 
Tenhle život je jedna velká nejistota. Nerozhodnost. Samota. Ležení na tvrdých gaučích, zírání do seriálu a když už to nejde snést, tak prostě jen do stropu. Víš, vždycky jsem se tě chtěla zeptat, kde je ta hranice závazku. Kdy už to jako závazný je a kdy ještě ne. Jeden den se ráno prostě vzbudíš a řekneš si, že od teď už, ač večer předtím jsi s tím vůbec nepočítal. Nebo jak?
 
Nebaví mě to, opakuju si každý ráno, každej večer, každou noc. Nebaví mě to. Ale nedokážu z toho ven. Na to jsem vždycky byla slabá. Konfrotace a všechny tyhle věci. A ne kvůli emocím. Ty už dávno zůstaly někde v minulosti. Prostě jen kvůli tomu, že to neumím. Že to nejsem já. Nebo možná jsem, a právě úplně nejvíc.
 
Někde na horách se teď měsíc dotkl jezera. Hladina se lehce rozvlnila, ne znepokojivě, jen tak, aby se vědělo, že tu ještě je.
 
Píšu to a myslím na dálky, kam se asi nikdy nepodívám. Na mobilu bliká další zpráva z whatsappu, píšeš, jak ti je skvěle, a mně se nechce odpovídat. Neudělám to.
 
Někde na horách právě padl strom. A za ním další.
 
Neudělám to až do rána.
 
Autor odnikud, 05.07.2019
Přečteno 412x
Tipy 10
Poslední tipující: Amonasr, Frr, piťura, Jort, Marten
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...ale jen odepiš..jistě tím potěšíš..:-D ST*

06.07.2019 16:07:17 | Frr

...jednou
jsem si sedl
a ujasnil si
co bych v životě vlastně chtěl
a pak
jsem každý den
pro to
něco málo udělal

dnes mohu říci
že žiju své sny...
:-)

06.07.2019 15:19:07 | piťura

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí