tak schválně

tak schválně

Anotace: https://www.youtube.com/watch?v=DHQngnnHE_0

Prolíná se minulost s přítomností. Voda kape. Kap kap kap. To stejný mi říkala včera paní při příjmu. Kap kap kap. A nic víc. 

 
Míjíme se jako dvě rovnoběžky. A asi nás to svým divným způsobem uklidňuje. Nikdy to nebude jinak, protože nechceš. Nikdy to nebude jinak, protože nechci. 
 
Tři zápory. Kdyby byly dva, vyruší se, ale tři, tři, to je jiná. Trojka je magická. Lichá. Trojka je plná žárlivosti a zášti. Ale i něčeho nového, zakázaného, lákavého.
 
Voda kape. Kap kap kap. Jsem unavená, klíží se mi oči, a to zdaleka není konec pracovní doby. Soustřeď se, když s tebou mluvím. A nebo taky ne. Máš to dovolený. Co taky s tebou, po těch letech.
 
Minulost přesahuje přítomnost a prolíná do budoucnosti. Co chceš ty a co chci já. Život je moc komplikovanej na to, aby se s ním příliš manipulovalo. Obzvlášť, když se jedná o takové mezky, jako jsme my dva. 
 
Víš, některé kameny jsou základní a některé jen podpůrné. Ty podpůrné se viklají, objevují se a mizí, tak, že si toho vlastně ani nevšimneš. Zato základní, ty jsou pořád tady. Jedno, jestli je zrovna vidíš, nebo ne. Prostě víš, že jsou. 
 
A takhle to asi je.
 
Jseš takovej základní kámen.
 
Ať jsi kde jsi, vždycky nějak vím, že jsi.
 
Jo. 
 
Takhle to asi je.
 
Autor odnikud, 08.07.2019
Přečteno 452x
Tipy 11
Poslední tipující: Amonasr, Jort, zdenka, Avola, Frr, Marten
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ještě že je život řeka, která umí s každým kamenem nakonec hnout...;-)

08.07.2019 19:31:30 | Marten

no tak přece zaplaťpánbu za kámen nárožný..no ne ?..ST* :-D*

08.07.2019 19:21:45 | Frr

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí