eada

eada

Anotace: koudelkovi... https://www.youtube.com/watch?v=C9LPQmkao8c&list=RD6HJ9NUC9M0U&index=2

Utíkat je umění. Utéct sám od sebe je umění nejvyšší. A i ti největší mistři nakonec zjistí, že se stejně, tak jako tak, budou muset jednoho dne vrátit.

 
Opava je krásné město.To musím uznat. Malinké, útulné a s něčím, co dýchá navenek. Možná je to pospolitost, možná prostě jen čistší ulice, než tady v Praze. 
 
Líbilo se mi tam. A neříkám, že jsem si nevzpomněla. Bylo by vlastně docela vtipný tě tam potkat. Ani nevím, co bych v tu chvíli řekla. Asi nic. Možná bych i dělala, že tam nejsem, nebo že tě nevidím. Že to nejsem já.
 
Vždycky se může stát spousta věcí. I když je nečekáš. I když máš pocit, že je to konec. 
 
Není to konec, dokud to doopravdy konec není.
 
Nemluvíme spolu, ale víme o sobě. Vím o tvých písničkách, o všem, co napíšeš. Vím o tobě.
 
Duchu.
 
Vím, že ty víš o mně.
 
A tak to zatím má být.
 
Tak to má být.
 
Zatím.
 
 
Autor odnikud, 10.11.2019
Přečteno 390x
Tipy 5
Poslední tipující: Luky-33, Amonasr, Marten
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Vím, jaký to je… náhodou potkat někoho, koho vlastně docela dobře znáš, nebo si to alespoň myslíš, protože ho máš dokonale „přečtenýho“, někoho s kým ses už tady i o něčem bavila a tak. Je to zvláštní, přesně jak píšeš, vlastně počítáš s tím, že se to teoreticky může přihodit, jenže když se ta teoreticky nicotná pravděpodobnost promění v docela obyčejnou přítomnost, v takové to jistojisté tady a teď, tak má člověk stejně pocit, že se ocitl v situaci, která ho dokonale zaskočila. Najednou se totiž nezaviněně účastní něčeho, co jakoby si nedokázal ani představit, jenže z výše i tebou uvedeného jednoznačně plyne, že to není pravda, neboť to potkání už dávno a možná nejednou proběhlo, byť teoreticky, protože jen v hlavě. Výslednej pocit je jako negované déjá vu, pointa není v té podivuhodně dokonalé shodě, v jistotě, ale naopak právě v tom absolutním rozporu, v nejistotě.

15.11.2019 10:57:18 | Luky-33

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí