Je to tak podivné, ta myšlenka že jsem tě ztratila....

Je to tak podivné, ta myšlenka že jsem tě ztratila....

 

Pořád jsou dny, kdy mi hrozně chybíš. Zvlášť teď, kdy se toho děje tolik a já o tom nemůžu nikomu říct. Každoročně si v duchu tvoji smrt prožiju znova a vždycky mě to přiškrtí úplně stejně. Věci a lidé, kterých ses nedožil, tiše přibývají, přichází a odchází, většinou bez toho, aniž by se rozloučili. 

Moje vztahová historie je dost chudá. A občas si říkám, jestli to není i trochu tím, že se možná fakt podvědomě bojím, že mě dotyčnej stejně časem opustí. Jako ty. 
Kolik může jedna smrt ovlivnit. 
 
 
Občas mám hroznou chuť to všechno ze sebe vyřvat. Že mi chybíš, že si teď nikde nepřipadám doopravdy doma, že mi chybí něco, co neumím pojmenovat a že mám poslední dobou někdy hroznej strach. 
 
 
 
Občas si připadám jako prázdnej pokoj. Lidé se dotýkají, mluví, jsou a potom se sbalí, zhasnou a odejdou. Prší mi na okno a v nose cítím prach.
Někdy nejsem jenom pokoj. Někdy jsem celej dům, ulice, nebo město. A lidé jsou, jsou dokonale přítomní a hlavně naživu. 
Naživu. 
 
 
Víš...
Zbylo po tobě hrozný prázdno.
Který nejde, ani po těch letech, popsat slovy.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Autor Elisa K., 18.08.2020
Přečteno 298x
Tipy 5
Poslední tipující: Robin Marnolli, Marten, jitoush
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Cítím to podobně, jen v trochu jiných odstínech.

30.12.2020 22:08:26 | Robin Marnolli

...přesně vyjádřený prázdno...ale ještě horší jsou dny, kdy už ti nikdo nechybí...je ti všechno a všichni jedno...tak bez citu...;-)

19.08.2020 14:48:44 | Marten

....Eli,jen naslouchám....nechci mluvit,jen vnímám. ....Je toho tolik. Drž se a TVOŘ.....Ji.

19.08.2020 12:00:25 | jitoush

Prazdno se popisuje blbě, je to jak hrát čáru se slovy a jako lajnu si vybrat horizont. Je těžký k němu vůbec dohodit a ještě těžší trefit se - těsně před...

19.08.2020 09:34:50 | Luky-33

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí