TŘI MIKROPOHÁDKY

TŘI MIKROPOHÁDKY

Anotace: Tři krátké veselé texty, z nichž dva byly inspirovány filmy pro velmi nenáročného diváka.

JAK SE Z MEHLA STALO NEMEHLO

Bývaly časy, kdy na co mehlo sáhlo, to se mu podařilo. Třeba úplně samo dokázalo zruinovat sázkovou kancelář Felix. Nebo sklidit úrodu ananasu v Grónsku. Taky StarDance vyhrálo to mehlo, dokonce dvakrát, a málem se stalo starostou v Křečhoři. Jednoho dne však v jedné čajovně nevědomky vypilo odvar z nešikovníku a od té doby je z něj nemehlo, kterému se nedaří vůbec nic.


MUMIE 8

Skupina archeologů ve známé poušti náhodou objevila hrobku neznámého faraona. Nějakým nedopatřením tam došlo k probuzení krvelačné Mumie 8, která se rozhodla, že když už je vzhůru, ovládne svět. Její mrzký záměr by se jí snad i podařil, nebýt Mumie 7, vykopané před třemi lety. Tato Mumie naopak chovala ke svým objevitelům přátelské city: navštěvovala jejich narozeninové oslavy a grilovačky, jezdila s nimi na dovolené a po vykopávkách a bylo-li zapotřebí, i děti jim pohlídala. Když už se zdálo, že Mumii 8 nikdo nezastaví, vrhla se na ni Mumie 7 a tak ji zřídila, že Mumie 8 s brekem zalezla zpátky do hrobky. Svět si oddechl a lidstvo si žilo šťastně a spokojeně až do onoho okamžiku, kdy skupina archeologů omylem oživila Mumii 9.


ÚTOK TISÍCIHLAVÉHO ŽRALOKA

Žili byli jednou genetický inženýr a mořská bioložka, kteří neměli a nemohli mít děti. Vypěstovali si proto malého tisícihlavého žraloka. Žralok rostl jako z vody a jeho tisíc hlav mělo pořád hlad. Nejdříve sežraly své rodiče a pak postupně všechno kolem včetně Hollywoodu, který ani nestihl koupit práva na zfilmování jejich tak dojemného a vzrušujícího příběhu. Nakonec tisícihlavý žralok spolkl celou Zeměkouli. Ale ani takové sousto monstrum plně nenasytilo. V jeho dosahu se však už žádné další žrádlo nenacházelo a tak žralok sežral sám sebe. Krátce nato letěl kolem náhodou Mimozemšťan z Jiné planety a ten obludě rozpáral obří břicho a z břicha vypadla ona sama. Mezitím šel žralok hodně do sebe a tam si uvědomil, že nezřízenou žravostí si žádné přátele nezíská a stal se Mimozemšťanovým domácím mazlíčkem. Zbytek života strávil v jeho akváriu, kde se choval slušně. Jen občas, když se nikdo nedíval, sežral jedno z Mimozemšťanových dětí, jenže Mimozemšťan jich měl několik tisíc, takže nikdy nezjistil, že mu nějaké chybí.
Autor Neklan, 15.09.2019
Přečteno 723x
Tipy 2
Poslední tipující: danaska
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já jsem se usmívala a můj pubertální vnuk se hlasitě chechtal. Prohlásil, že je to super "hlína". Oba posíláme pozdrav z Prahy.

18.12.2021 19:15:35 | danaska

Děkuji :-)

18.12.2021 19:34:46 | Neklan

Dobre, aj keď krátko som sa pobavil.

23.11.2019 23:13:39 | Vesbudko

Díky!

25.11.2019 11:14:30 | Neklan

Skvělé pohádky.

15.09.2019 11:05:29 | Slav Milo

Díky. Mám jich víc, možná sem ještě něco dám.

15.09.2019 16:32:16 | Neklan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí