Pohádka na hovno

Pohádka na hovno

Anotace: Někdy je život těžký

Kamil Vodorovný dnes neměl svůj den.

Kamil je a byl, vždy přesvědčený, že svůj život žije tak jak se má, měl dobrou práci, platil daně, měl ženu a děti.

Ing. Kamil Vodorovný však dnes šlápl do psího hovna.

Kamilovi se rázem zbortil celý jeho život.

Nikdy,  skutečně nikdy nešlápl do psího hovna, ba ani do hovna jiného živočišného druhu.

Vodorovný Kamil zůstal v okamžiku jako opařený, v hlavě mu prolétl celý jeho život.

Marně se snažil upamatovat, že by kdy šlápl do hovna, když jako malý s dětmi běhal po loukách ani, když šel k prvním volbám jako plnoletý, snad jen při  první společné dovolené se svojí ženou, kdy mu láskyplně sdělila " Kamile máš a budeš mít vždycky hovno, ale i tak tě mám ráda"což se jako biologické hovno nepočítá.

Ing. Vodorovný  stál a přemítal, že v žádném případě manželce a dětem nemůže přiznat, že má hovno, sice jen na botě, ale i tak, takové hovno je prostě ponižující ve všech směrech.

Začalo pršet, Kamil cítill, že mu kapky deště stékají za krk a psí hovno na jeho botě se začalo měnit v tekoucí bláto.

Rychle pochopil, že musí jednat.

Vodorovný Ing. se poprvé ve svém životě odhodlal, že už nebude mít nikdy, skutečně nikdy hovno v životě ani  na botě.

S hrdě vztyčenou hlavou odkráčel vstříc domovu, ptáci mu na cestu vesele zpívali, na obloze se objevila duha, vzduch byl provoněný jarem.

Kamila Vodorovného co byl inženýr na hovno před vchodovými dveřmi posral holub.

 

 

Autor lipo, 22.01.2022
Přečteno 747x
Tipy 19
Poslední tipující: Marten, mkinka, Danger, Amonasr, Sonador, paradoxy, Iva Husárková, MrPterodaktyl, jenommarie, Aťan, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak to Ti je pohádka na hovno :-)

07.02.2022 20:43:06 | Danger

Jo..tento způsob hovna zdá se mi poněkud nešťastný:-)

10.02.2022 15:05:37 | lipo

tohle je bezvadný:) ...vůbec si u tebe počtu...*

23.01.2022 12:27:00 | Sonador

Mám radost.. děkuju! :-)

23.01.2022 16:04:35 | lipo

Kamil Vodorovný, co byl inženýr je smuten? Mohl by býti i vesel!
Pokud by byl chemik, radostně by započal rozborem guána, jako vysoce hodnotné suroviny. Třeba by vynalezl lepší Ekrazit, popřípadě viníka ptačí CHŘIPKY. Nepřál bych mu návštěvu JIPKY, po taranu chřipkovýho holuba na svojí kebula.

23.01.2022 10:33:51 | Lesan-2

Zajímavý rozbor..takové vskutku nezájmuhodné téma a jak se to dá rozvinout:-)
Díky..

23.01.2022 10:58:51 | lipo

:)) tak to byla příprava na štěstí *
A já se srdečně zasmála,
obyčejnému lidskému, neštěstí..
kde hovno hraje hlavní roli.

Pěkné a děkuji za úsměv.
Každý den kapičku pokakaného štěstíčka*:)

22.01.2022 21:41:20 | jenommarie

Díky..jsem ráda, že Kamil potěšil :-)

22.01.2022 21:44:21 | lipo

:);)

22.01.2022 21:46:24 | jenommarie

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí