Čertovská říše

Čertovská říše

Anotace: Jak dopadne láska čerta k dívce? Za Vaše přečtení, komentáře (ať vím jestli se líbí nebo ne) a tipy děkuji předem.

V jednom pekle žil lucifer jménem Bubálus. Jeho poddaní mu přikládali v kotlích a počítali hříšníky. V tom pekle měli i kouzelné zrcadlo, ve kterém byli vidět lidé, kteří se nějak peklu provinili, a také ti, kteří se třeba jen přiblížili k pekelné bráně.
Jednou, když se vydal Bubálus na procházku mimo Čertovskou říši, uviděl jedno krásné děvče. Ihned se vrátil do pekla a nechal si najít, kdo to děvče je. Po pár minutách přišel hlavní čert, Hornálus, s tím, že je to velmi chudé děvče a že se jmenuje Arnólie. Protože neměla Arnólie rodiče, pracovala a žila na jednom statku.
Bubálus řekl Hornálusovi: ,,To děvče se mi velmi líbí. Buď tak hodný, a zkus ji přesvědčit, aby přišla sem, ke mně. Já už si s ní potom promluvím.“
Hornálus se tedy vydal hledat Arnólii do Pozemské říše. Trvalo mu to ale déle, než si myslel. Protože statky, které viděl po cestě, mu připadaly všechny stejné. Mezitím v pekle se už Bubálus připravoval na to, jak Arnólii požádá o ruku a ona se stane paní luciferovou v Čertovské říši.
Bubálus konečně našel statek, na kterém Arnólie pracovala. Zprvu se ho bála, ale když jí začal vysvětlovat, že je hlavním čertem v Čertovské říši a že ho k ní posílá sám lucifer, začalo ji zajímat, co by po ní mohl chtít, vždyť je přece jen chudá děvečka.
Hornálus ji tedy jen požádal, jestli by s ním mohla jít za lucifer a promluvit si s ním. Arnólie vůbec nebyla proti, naopak se těšila, že pozná, jak se žije v jiné říši. Řekla tedy Hornálusovi: ,,Chvíli si odpočiň, nachystám si pár věcí na cestu a ještě trochu poklidím chalupu, aby tady po mě nezůstal nepořádek. Akorát dávej pozor, aby tě neviděla má paní. Je totiž hodně přísná.“ Hornálus si chvíli prohlížel chalupu a přemýšlel, co se asi bude dít, až přijde do pekla i s Arnólií.
V pekle chodil každou hodinu Bubálus ke kouzelnému zrcadlu a sledoval, jestli už se Hornálus blíží i s Arnólií. Nikde ale nikoho stále neviděl.
Z přemýšlení Hornáluse vytrhla Arnólie s tím, že je připravená a tudíž se mohou vydat na cestu. Šli celkem dlouho, ale ještě než nastala pravá tma, stáli před branami Pekelné říše. Jakmile v zrcadle spatřil Bubálus Arnólii, ihned dal otevřít bránu a sám se jí vydal naproti. Když se potkali, představil Hornálus Bubáluse Arnólii. Arnólie ho pěkně pozdravila a byla zvědavá, co vše ji ještě čeká. Bubálus přikázal čerticím, aby zavedly Arnólii do jejího pokoje a pomohly jí s přípravou na večeři.
Bubálus pochválil a zároveň poděkoval Hornálusovi, za to, že mu Arnólii přivedl. A jelikož už byl hlavní čert, další postavení už v pekle neměli, nevěděl, jak by se mu mohl odvděčit. Hornálus ale nic nechtěl, jen řekl: ,,Zatím nemám žádné přání, které by si mi mohl splnit. Až budu něco chtít, řeknu ti. Také ti přeji hodně štěstí s Arnólií, je to hodné a milé děvče.“
Když se Arnólie připravila k večeři, přišla pro ni čertice a zavedla ji ke stolu, kde seděl jen Bubálus. Arnólie se posadila a čekala, co se bude dít. Bubálus nalil víno do sklenic a jednu sklenici zanesl Arnólii. Než přinesli večeři, řekl jí: ,,Jsem rád, že jsi přišla s Hornálusem. Jakmile jsem tě uviděl, tam u vás, hned jsem si řekl, že ti musím nabídnout své panství, tady v pekle. Proto bych se tě chtěl zeptat: Vezmeš si mě a staneš se paní luciferovou?“ Tohle Arnólie nečekala. Chvíli mlčela a přemýšlela. Když si uvědomila, že bude Čertovskou paní, byla velmi šťastná. Byla šťastná, že už se nebude muset vrátit na statek, kde se k ní nechovali zrovna nejlíp.
Po chvíli mlčení konečně promluvila: ,,Vůbec tě sice neznám, ale protože mám ráda dobrodružství a všichni jste tady tak milí a ochotní, tak myslím, že bych ti mohla odpovědět ano. Konečně se zbavím té práce na statku a uvidím, co se děje tady u vás, v Čertovské říši.“
Bubálus byl rád, že Arnólii pomohl zbavit se statku a že ho neodmítla. Hned druhý den přikázal všem, aby začali připravovat svatbu, protože se bude ženit.
Svatbu stihli naplánovat ještě v tom samém týdnu, kdy Arnólii požádal o ruku. Za Arnólií chodily čertice a ukazovaly jí různé svatební šaty, šperky a ptaly se na to, jak by chtěla, aby její svatební den probíhal. Arnólie si vybrala velmi pěkné šaty, nechala upéct plno dortů, aby v pekle mohly hodně dlouho slavit.
V den svatby přišly za Arnólií dvě čertice, které jí pomohly obléknout se a načesat vlasy. Když přišla k Bubálusovi, všichni čerti z ní byli nadšení. Všichni ji obdivovali a také se radovali z toho, že už na kotli nebude sedět jen lucifer ale i paní luciferová.
Když Arnólie odpověděla oddávajícímu, že si Bubáluse vezme, a když jí lucifer nasadil na hlavu korunku, narostly jí rohy. V pekle se potom slavila velká, šťastná a dlouho trvající svatba. Bubálus je rád, že po jeho pravici sedí krásná Arnólie, a také, že už není na celé peklo sám.
Autor mada000, 05.08.2008
Přečteno 821x
Tipy 3
Poslední tipující: Jabba_Hutt, Bíša, Egretta
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí