Pohádka o Alfičce

Pohádka o Alfičce

Anotace: ...Klukovo oblíbená pohádka...musela jsem ji zapsat, protože si ji nepamatuju slovo od slova a nesmím měnit slovosled...

Byla jednou jedna červená Alfa Romeo. Měla nerezové nárazníky, kožené sedačky, elektrická okýnka, dlouhou anténu a nablýskaná zrcátka. A byla na to moc pyšná. A protože byla pyšná, neposlouchala svého řidiče. Jezdila moc rychle a nebyla ani trochu opatrná.
Jednou zase jela z Prahy do Berouna a jela moc rychle. Pan řidič říkal aby zpomalila, ale ona neposlechla a ještě přidala. Když sjela z dálnice musela přes železniční přejezd. Blikal červeným světlem a Alfička věděla, co to znamená. Měla by zastavit !!!
Ale neposlušná a pyšná Alfa se rozhodla, že nezastaví. Určitě to stihne. Těžký nákladní vlak přece nemůže být rychlejší než ona. A tak vjela na koleje.....
Lokomotiva, která zrovna přijížděla už nestačila zabrzdit a tak do Alfy narazila. Kus jí vláčela po kolejích. A celou jí zničila .
Alfa byla celá pomačkaná. Měla otlučená zrcátka, promáčklý blatník, ulomená kola, zlámanou poloosu. A pan řidič se moc zlobil. Zavolal na Alfu policii a řekl, že ji už nechce. Ať tu neposlušnou Alfu odvezou někam na vrakoviště. Policie zavolala odtahový vůz a rozbitou Alfu odtáhla na vrakoviště.
Alfa byla moc smutná. Na vrakovišti ji postavili do nejvzdálenějšího kouta až úplně k plotu. A tam stála a stála. Pršelo,svítilo sluníčko, padaly kroupy,sněžilo a zase svítilo slunce a její červená karoserie bledla a rezla. Gumy na kolech puchřely a kožená sedadla začala být plesnivá. A takhle tam stála celé tři roky . Už nebyla ani trochu pyšná. Už jen chtěla aby jí někdo uviděl, opravil a měl rád. Až jednou šel okolo mladý Automechanik. Viděl smutnou a oprýskanou Alfu a řekl si: „Páni, taková super Alfa Romeo, tu bych si moc přál.Celou bych ji opravil.A umyl a naleštil.“ A šel se zeptat prodavače, zda je ta Alfa na prodej. Prodavač mu řekl, že mu jí dá zadarmo, protože už tam stojí takovou dobu a ten nepoužitelný vrak stejně nikdo nechce.
A tak si ten Kluk zavolal odtahovou službu, ta Alfu odtáhla na dvorek a Kluk začal Alfu opravovat. Koupil ji nová kola, vyklepal nárazníky, vyrovnal střechu, vyčistil sedadla.A nakonec Alfu celou přelakoval.
Už nebyla červená. Byla bílá a závodní. Měla na sobě velké číslo a byla moc spokojená.
A přestože teď už byla závodní a mohla by jezdit velmi rychle nedělala to . Už byla moc a moc opatrná a poslouchala Kluka a jezdila jen tak rychle jak Kluk chtěl. A když chtěli závodit jeli na okruh do Mostu.
Autor kuskus pruhovaná, 12.05.2010
Přečteno 819x
Tipy 16
Poslední tipující: breberkar, Divoženka1, CULIKATÁ, danaska, dark evelyn, Hazentla, Bíša, enigman, nejsembásník, Pevya, ...
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

i Alfička se musela spálit ,aby věděla.že na kamna se nesahá.:-))dobrou noc s st

29.10.2010 14:44:00 | Divoženka1

A nakonec byla Alfička šťastná a sloužila novému,hodnému řidiči poslušně spoustu let:))

16.07.2010 07:04:00 | CULIKATÁ

Moc hezká pohádka i ségře se líbila :)

02.06.2010 20:19:00 | Lucy Susan

Kdybych byla malým klouček tak bych ji chtěla vyprávět každý večer před spaním. Je vážně moc miloučká.

31.05.2010 11:57:00 | danaska

:-)

15.05.2010 03:33:00 | Bíša

maminka je nejen pruhovaná, ale i pohádková!

13.05.2010 08:30:00 | nejsembásník

Moc moc hezká pohádka! A nebyla už tady jednou?

12.05.2010 22:14:00 | Pevya

Tobě dva plusové body, panu řidiči alespoň deset mínusových. To se dělá? Svádět to na Alfičku?

12.05.2010 16:39:00 | Zasr. romantik

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí