Krakonošova kobliha

Krakonošova kobliha

Anotace: Měli jsme na táboře vymyslet pohádku,aby každé slovo začínalo na jedno písmeno...Nutno podotknou,že jsem pouze spoluautorem ;)

Krakonoš,který kouzlil krásnou krajinu,koupil kulatou konzumní koblihu,která kromě kakaového karamelu kapala kečup kamsi ke klobouku Krakonoše.
Kukačka kukala ku kosu,který koukal ke Krakonošově kudrnaté,kropenaté,kruté kobyle,která kradla Krakonošovi koupenou kulatou konzumní koblihu.
Krakonoš kutil kromě kamenného koryta koprovou kulajdu,když koukl ke kobyle,která kousala kradenou koblihu.
Krakonoš křičí,kobyla klidně kouše,kos kouká,kukačka kuká,krávy 'k'učí,křeček kouše kaštan,kapradí,kontryhel,kosatec,konvalinka,karafiát kvetou,kobyla kope kopyty ke Krakonošovi.
,,Kuš!Kšá!Kšic!"křičí Krakonoš.Koryto křuplo:,,kurňa,"kleje Krakonoš.,,Kobylo,kravko krutá!Koblihu koupenou kradeš!"
Krakonoš kluše ke kobyle.Kobyla klepe kosu.Klusala krásnou krajinou kamsi,když klopýtla.,,Kaput?"kvikl Krakonoš.Kobyla kýchla,Krakonoš kroužil krokem kolem kobyly.Kobyla kope Krakonoše kopyty,Krakonoš kroutí kobyle krkem...
Kobyla klesá ke květinám.Krakonoš klade květiny kobyle ke kopytům.
,,Konečne!Kobliha!"křičí Krakonoš.Krása,klade konečně koblihu ke kusadlům.Kouše.Kouká ke kobyle,kobyla kaput.

Kobliha krutě kroutí Krakonošovi konečníkem.Krakonoš kluše ke kadibudce.
Koblihy konec,kobyly konec.Krakonoš kouří.

KONEČNĚ KONEC!!!
Autor Barpob, 09.08.2007
Přečteno 725x
Tipy 4
Poslední tipující: Nergal, Fenceless, BARBYE
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Úplně mám před očima fiktivní letní tábor :) Hned bych jel třeba jako dozor i na víkend.

21.12.2012 23:27:03 | Nergal

Sláva táborům, Krakonošovi, kobyle, koblize a tobě, Barpob :)

15.04.2010 08:08:00 | BARBYE

Krásné, Krakonošovo kadění, kukačka Kubovi kuká kruté kaput kobyly kuku kuku kluku! Krakonoš Kadí kv kadibudce kobyla kaput kukačka kubovi kuká kos se kouká, kouká, kouká, kouká, kouká, kouká. Kohout kokrhá kykyryký Krakonoš kadí kadí kadí kv kadibudce! Kadí ktam kdodnes! Krásně kadí kse kzácpou! B-)

19.04.2009 17:39:00 | Zuzi98

Diiiiiiiiiiiiiiiiky

06.09.2007 15:08:00 | Barpob

krásná kravina, ne fakt je to dobrý :) máš tam pár překlepů

03.09.2007 08:29:00 | Casmaria

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí