O zimním spánku Želw

O zimním spánku Želw

Anotace: Taková kravinka napsaná z nudy... Ale snad se chytne...

Milé děti!!!
Povím vám POPRVÉ pohádku s dobrým koncem...
Byla zima. Šel leden za prosincem, a za nimi únor. Všude ležely hromady a HROMADY sněhu, kosa jako na Sibiři, dědkové a babičky chodili v beranicích a reptali, že toto není možný, ať už s tím naše vláda něco udělá. A vláda nic. Protože tomuto nikdo neuměl poručit, počasí a příroda si dělali, co chtěli. A kašlali na hloupé lidstvo a užívali si pocitu vítězství.
Tu i Želwice se rozhodla, že si bude dělat, co se jí zlíbí a proto se, samozřejmě jako každá (a to zůrazňuju) NORMÁLNÍ želva, uložila ku zimnímu spánku. Lehla si do pelíšku, zavřela očka a usnula spánkem spravedlivým (hahaha :-D)... Každý lomil rukama nohama, zuby a nehty, jen Želwice si pěkně spinkala a kašlala na problémy se sněhem, mrazem, závějemi a dalšími "problémy"... Ona si prostince spinkala...
Zimní spánek však netrvá věčně... Přijde jaro a všechno se zazelená (tráva, salámy v hypersupermárketech a možná i já...). Ptáci zase začnou řvát a kytky budou smrdět... Tu Želwice se prubudí, vyloupne jedno voko... A s výrazem "podrbejte mi záda" se otočí líně na druhý bok... Posléze však otevře i druhé oko a rozhodne se, že přece jen se vstávat musí. S touto činorodou myšlenkou opět oko zavře a chvíli ještě chrní. Avšak co by člověk nechtěl, sluníčko Želwici zase polechtá a ona musí svůj boj se vstáváním vzdát. Je to pro ni velmi, ale VELMI těžké a namáhavé dávat světu takové oběti... "Sakra! Už nikdy více..." zakleje do ticha Želwice a přece jen vstane. V krunýři jí křupne, v kříži ji loupne, ale nakonec přece jen se vysápe na všechny čtyři (po zimě teda asi 3, protože beztak zapomněla počítat, ale co se dá dělat...).
Autor Želwice, 02.01.2008
Přečteno 519x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí