Panenka

Panenka

Anotace: Ani to není pohádka ani horor

Jednou žila jedna holčička a ta jednou našla hadrovou panenku, donesla si ji domů a položila na poličku k ostatním panenkám. Ta panenka vypadala jako obyčejná hadrová panenka, ale nebyla obyčejná! Byl v ní totiž v tělený ďábel.
Holčička si s ní často hrála a jednou slyšela jak k ní panenka promlouvá.
,,Aničko řekni mi jaké by to bylo kdyby si hodila kamenem do okna kamenem?" ptá se jí jednou panenka sametovým hlasem.
,,Kdo to na mě mluví? To jsi ty panenko?"podivila se holčička, když uslyšela její hlas.
,,Ano jsem to já a laskavě mi odpověz."odpoví panenka
,,No to by se maminka zlobila!"řekne Anička.
,,Ale nezlobila. Je to docela legrace. Vem ten kámen a hoď ho řezníkovi do výlohy a rychle utíkej pryč!" přemlouvá ji panenka.
,,Ne to nemůžu!"protesuje Anička
Najednou panenka změní hlas sametový v hrubý ,,Jestli to neuděláš tak ti uteču a víckrát mě neuvidíš!" začne panenka vyhrožovat.
Anička začnou téct slzy a řekne ,,Ne, ne jenom to ne! Tak já to tedy udělám!"rozhodne se.
Panenka se usměje a zase změní hlas na sametový ,,No to je dobře. Tak vem ten kámen a utíkej sním k výloze řezníka a hoď ho tam!"přikážejí.
Anička neváhá a popadne panenku a kámen a utíká sním k výloze a hodí ho tam. Jakmile se sklo výlohy roztřístílo na všechn strany Anička utekla pryč a smála se.
A od té doby byla Anička jak vyměněná dělala samé lumpárny a později do ní vstoupil ďábel s panenky. Jak do ní vstoupil tak Anička začala týrat zvířata a později ve sklepě týrala své spolužáky.
Časem z ní stával vlkodla a od za úplňku vraždila své přátele i nepřátele i svou rodinu. Jednou když jí bylo 20.let onemocněla. Byla to vzláštní nemoc časo se svýjela v křečích a dusilase a jedno začala krvácet až vykrvácela.
A panenku lidé spálily.
Autor jellyfish, 24.07.2009
Přečteno 422x
Tipy 1
Poslední tipující: Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí