Dívka od Zlatého jezera

Dívka od Zlatého jezera

Anotace: Co neudělá psaní po facebooku...Je to nedokončené a pochybuji že se k tomu kdy vrátím :-)

jeden malý domeček a v něm bydlela malá blonďatá holčička. A ta si pořád něco dělala.. jednou spadla na zahrádce, jednou se škrábla o růže..žila jen se svým otcem na staré farmě..... Jednou se jim narodil krásně bílý koník... Dívenka si usmyslela, že na něm jednou pojede do světa..
naneštěstí si den před svým odchodem zlomila nohu... To by nebyla ona, kdyby se zase něco nestalo..
A tak zůstala doma...Jednou v noci se jí zdálo, že jíněco tahá za nohu... když se vzbudila, uviděla na rohu postele malého skřítka, který seděl na malém koníčkovi
skřítek poklepal dívce na nohu hůlkou a noha byla najednou v pořádku...V jeho království bylo všechno krásný.. V poličkách visely malé hrníčky a malé talířky, v kterých si skřítek dělal malý čaj... Jeho dům vypadal jako malá houba zarostlá ve kmeni stromu...
Dívka byla vždy malinká jako skřítek, proto se mohla všude projít...
Správcová stromu byla moc hezká veverka, která moc ráda louskala ořechy, což se skřítkovi moc nelíbilo, nebot mu toi zasypávalo dům..
a a tak s ní měl pořád nějaké problémy... Dívenka ustavičně přemýšlela jak to vyřešit až jí napadlo, postavit z hoblinek další přístřešek vedle stromu pro koníčka skřítka
Zanedlouho byl přístřešek postavený a na jeho slavnostní otevření, nebot byl opravdu velký a krásný ( veverka toho moc sežrala) , se přijel podívat i zvláštní hoch od zlatého jezera hluboko v lese...
Jeho kočár byl zlatý a popoháněly ho neviditelné rybky...Sám měl zlatou čepici a tmavě modré oblečení...
Dívka si říkala jak je princ zvláštně zamlklý, ani jí nepozdravil.. Probral něco s veverkou o pozemcích a zase jel nazpět..Jednou opět v noci se dívka porozhlížela po nějakém kapradí na zateplení příbytku... V této zemi byl sníh spíše teplý, ale skřítek chodil bos a mohl by nastydnout.
Ovšem kapradí roste jen u vody a nejbližší voda byla ve zlatém jezeře...Když tam dívka dorazila, vybafla na ní z jezera tlustá hnusná ropucha... Prej, co tu dělám, no co, hledám kapradí, řekla dívka a pokoušela se jí nevnímat...
Jenže oteklá žába byla neodbytná a podezíravá..
a tak jí pronásledovala a kladla jí furt nějaké otázky, že dívka nesledovala kam vlastně jde a spadla do jezera...
a pak si pamatovala jen odlesk zlaté čepice a modrého kabátku...
Jezerní princ jí vynesl opět na hladinu a vyhuboval jí, co tam dělá. Žába se jen mlsně olízla, urazila a odešla.. Z dáli bylo slyšet že si něco mrmlá o její autoritě a pak zcela zmizela...
Princ odvezl Dívku do příbytku skřítka.. Nebyl moc rád že jí tam vidí a nevěděl co si o ní myslet.. Přeci jen se dívka proměnovala jen v noci a snu...
Asi se trochu bál lidského světa z kterého dívka pocházela..
Druhý den když se probudila, byla nastydlá a měla podivný zlatý lesk na ruce...
Autor Mrtvý květ, 05.01.2011
Přečteno 538x
Tipy 2
Poslední tipující: Lucy Susan, mida
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

to je hezká pohádka :-)

07.01.2011 22:23:00 | mida

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí