O zpackaném tygrovi

O zpackaném tygrovi

Anotace: ________BAJKA________

°



Žilo bylo jedno roztomilé čtyřicetikilové tygří koťátko, nebohý siroteček.Jeho biologičtí rodiče zemřeli za dost podivných okolností.Naštěstí se našli dobří zvířátkové,konkrétně králičí manželé Aneta a Jonas-Berg,kteří se opuštěného mňoukadla ujali.Vybrali proň krásné králičí jméno Skákalín a dali mu to nejlepší,co mu jen mohli dát - lásku a tradiční králičí výchovu.Učili ho najít si zelí,mrkev a kapustu k žrádlu,panáčkovat,hopkat,vyhrabat si noru v zemi a mít se napozoru před dravci i před vůbec nejnebezpečnějším zvířetem - před člověkem.

Jednoho dne však Skákalín těžce onemocněl,každým dnem slábl a slábl a doslova se ztrácel před očima,až jednoho dne úplně chcípl.

Králičice Anita ho oplakala,doslova si zoufala a ještě dlouho po pohřbu měla uslzený obličej.Jonas-Berg to nesl o poznání statečněji,byl v této těžké chvíli Anitě oporou.Mínil,že tygřík zahynul steskem po ostatních tygrech,po své rodné zvířecí rase.

Ale podle králičího pitevního protokolu umřel Skákalín na předávkování beta-karotenem,který je obsažen v mrkvi.




°
Autor CORONATION, 23.09.2011
Přečteno 806x
Tipy 4
Poslední tipující: pisálek, PIPSQUEAK, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí