Princess alcoholic mišmaš

Princess alcoholic mišmaš

Anotace: Pohádky v pohádce pohádkové reality

Za devatero horami, devatero řekami, devatero ropnými skvrnami, žila, byla Princezna (její jméno bylo Nikol, ale to je vedlejší, takže pro náš příběh použiji jen jméno Princezna). Jednou její tatínek - Pan Král - uspořádal k jejím 16. narozeninám veliký bál, protože jak bylo zvykem, v 16 letech se princezny všeho druhu vdávají. Princezna měla bály ráda, protože tam byly všechny její kamarádky princezny a vždy se totálně vožrala. Když se Princezna připravovala na ten její bál, oblékla si nádherné červené šaty prošívané zlatou nití. Zlaté botky na podpatku, aby jí to ladilo k šatům (pod šaty flašku vodky). "Né" rozplaka se. Nemohla najít své zlaté korále. S make-upem rozetřeným po celém obličeji z toho, jak usilovně plakala, doběhla k tatínkovi Králi. Zeptal se jí, co se stalo, že si rozmazala make-up a proč prý pláče. Řekla mu, že nemůže najít své zlaté korále. Její tatínek, mocný Král, Honzíka si zavolal před svůj trůn. Když Honzík přišel, Král mu řekl, že musí najít Princezniny korále do večera, protože je potom bál a Princezna musí a chce být perfektní a krásná. Honzík byl trošku hloupý, a tak nechápal závažnost situace. Šel na půdu, tak vzal pár brambor, oloupal je, navlékl je na vlasec kterým chytal ryby a donesl je zpět před Krále se slovy - "Nesů Vám ty kolále". Král věděl, která bije, a tak řekl svému komorníkovi, aby rychle zašel do města na trh a nějaké zlaté korále koupil. Komorník samozřejmě okamžitě uposlechl svého Krále a vydal se na trh. Tam narazil na své milované poddané, kterých bylo sedm a byli velmi malého vzrůstu. Těm komoří předal Králův vzkaz. (Budeme jim říkat pidilidi) Tak se tedy pidilidi rozhodli okamžitě jednat. Zašli za jednou děvečkou, která uklízela každý den a vždy byla celá od popela a od sazí, tak ji pro to všichni říkali Sazenka. Pidilidi předali rozkaz od krále Sazence a ta přesně věděla co udělat. Šla za Potvorou (je to jméno jednoho chlápka, kterej umí balit holky, ale je šerednej jako noc, tak mu nikdo neřekne jinak než Potvora). Protože měl Potvora Sazenku rád, vyhověl jí. Byl velmi bohatý, a tak pro něj nebyl problém vrátit ukradené zlaté Princezniny korále. Potvora je předal Sazence, Sazenka pidilidem, pidilidé komořímu Krále, a protože Král neměl čas běžet za Princeznou a donést jí její korále, předal je Honzíkovi, který ještě teď stál v předsíní, protože zapomněl, kam má jít. Honzík tedy vzal korále a běžel k Princezně. Se slovy "Nesů Vám ty kolále Princezno" předal korále Princezně. Ta ho objala. Nasadila si korále a nakonec byla šťastná určitě do teď. A s kým? To je přeci jasné vzala si prvního prince, kterej si s ní zatancoval. A honzík do dnes běhá po zámku a hledá ledničku.
Jakákoliv podobnost s dětskými říkankami nebo známými pohádkami není ani zbla náhodná.
Autor Mandi, 13.06.2012
Přečteno 652x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:))Někoho mi to připomíná..
-A

14.06.2012 22:05:20 | nepřihlášený komentátor

A koho ti/Vám to připomíná?

15.06.2012 15:57:35 | Mandi

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí