KOČIČÍ PATROLA

KOČIČÍ PATROLA

Anotace: věnováno Fany

 

Muž, holohlavý jako koleno, oblečený do pomačkaného tvídového saka, s duší už dávno zlomenou, klečel a tiše plakal. Reálná naděje, že je bezbranný jako mimino.

 

Skvělá příležitost pro zloděje! Těžko čekat naditou šrajtofli, ale i fajn džíny se hodí.

 

A jak už to tak chodí, jeden se objevil. Přiskočil ke zdrcenému muži a začal z něj strhávat oblečení.

 

Co se stalo vzápětí, nelze popsat pár slovy. Asi byste se spletli v tom kotěti.

 

Přehnalo se kolem rychlostí blesku díky vrozené mrštnosti a (protože jsme v Česku) i s patřičnou dávkou drzosti, s roztaženými drápky a vyceněnými zoubky se zahryzlo grázlíkovi do krku.

 

Miaú, Mafie

Dohoď mi toho grázlíka

Jen třikrát se protáhnu

Dvakrát oblíznu vousky

A pak mu ji natáhnu

Nadělám z něho kousky

 

Grázlík (už docela nervózní) se dal na útěk. Jen co Mefistův křik dozní, narazil na plůtek.

 

Mefisto vyskočil do vzduchu, roztáhl tlapky (tím způsobil atmosférickou poruchu, jak rozrážel dešťové kapky) a řítil se rychlostí světla.

 

Ke grázlíkově smůle měl jeho průlet dokonalý letový plán. Bravurně dopadl na plůtek, neslyšně balancoval po vršku. Oči se mu zúžily do zlověstných čárek. Potom skočil.

 

A z grázlíka (kdo by to byl řek?) zbyl jenom mastnej flek!!!

 

Mafie a Mefisto, „Kočičí patrola“. Na tvora tak malého neuvěřitelný výkon.

 

Díky mimořádným schopnostem a vrozené skromnosti (spali v noci pod mostem) se rázem proslavili.

 

„JÁ SE O TO POSTARÁM,“ bylo jejich heslo a „ODE DNEŠKA NEJSI SÁM.“ Mefisto obhajoval senátorské křeslo, Mafie kandidovala na starostku obce.

 

V ulicích města bylo konečně bezpečno. Koho by napadlo riskovat, že ho kočičí patrola pošle na věčnost?

 

 

 

Autor Iva Husárková, 14.02.2018
Přečteno 932x
Tipy 22
Poslední tipující: Kett, jondys, Jort, Amonasr, Koblížek, Fany, Laika, Frr, Šípková Růženka, Akyš, ...
ikonkaKomentáře (28)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ivo, ty tak úžasně píšeš!!!! Děláš mi radoST.

20.02.2018 07:40:59 | jondys

MŇAU Jondýsku :-)) moc jsi mě potěšil děkuji hurá!!! :-))

21.02.2018 09:54:57 | Iva Husárková

...ještě, že chodím tak málo ven do ulic...:-)

15.02.2018 16:26:57 | Jort

he hahááá děkuji Jorti :-))

16.02.2018 06:31:34 | Iva Husárková

Krásná kočičí pohádka - ještě dnes ji přečtu kocourovi, až se probudí :-D ST

15.02.2018 11:48:26 | Amonasr

jee Ami mám obrovskou radost!!! :-)) my Tvého kocoura milujeme stejně jako Tebe OOO***))) i kdyby (čistě teoreticky) dal po dobrém odpočinku přednost šťavnatému kousku masa v lahodné omáčce . . . i tak!!! :-)) moc děkuji rozzářil jsi mi den :-))

15.02.2018 11:55:17 | Iva Husárková

:-D Ivo, budu mu to číst jako motivační pohádku - myslím, že kdyby viděl živou myš, tak by před ní asi utekl. Ale občas sebou ve spaní pěkně škubá a mrská vousy, tak mu třeba křivdím a ve skutečnosti se mu zdá o krásných dobrodružstvích, která jsou mu v běžném životě odpírána. Tak by se mu to mohlo líbit... ;-))

15.02.2018 12:01:42 | Amonasr

snad ho zaujme mňoukací zvuk . . . náš osmikilový Matýsek (už v kočičím nebi) na chalupě prchal víš jak mají strachem zježený ocas takže vypadá jako koště před pidimyškou taky ji nikdy neviděl a ona ho honila . . . nic legračnějšího si nedokážeš představit (chudáček) . . . Ami kdyby Tvůj kocour měl faktické připomínky moc ráda je zapracuju :-) jinak bych chtěla být u toho až mu budeš číst . . . taky předčítám akorát u nás je zájem převážně o informace spotřebního charakteru jako jaký je podíl masa v podávaných granulích o jakou se jedná příchuť přitom je divné že třeba takový obsah vlákniny je vůbec nezajímá . . . zase kecám tak MŇAU a krásný motivační den a krásný život jak on to Frr napsal jo – v MŇAU-RÁJI!!! :-))

15.02.2018 12:40:17 | Iva Husárková

:-D))) Krásně jsi mě rozesmála, Ivo - díky! Zkusím to přenést ještě i na kocoura... :-)))

15.02.2018 20:24:40 | Amonasr

hurá!!! děkuji Ami :-))

16.02.2018 06:13:57 | Iva Husárková

;-))

16.02.2018 17:04:53 | Amonasr

Ále , tohle mi lidičky nedělejte. Dvě krásný kočky najednou, kdo to má vydržet!
Jinak kočky rád hladím. Je to příjemné, ale nemám je rád. Běhají mi totiž pravidelně přes cestu a to naprosto cíleně! Sedí, projde kolem nich spouSTa lidí a ony se ani nehnou. Ovšem jak se přiblížím já, zakleknou do bloků a frrrnk, už přebíhají. Potvory. :o)

15.02.2018 10:13:12 | Koblížek

udělal jsi mi radost že jsi napsal děkuji!!! :-)) Oskárku jsi skvělý a mám Tě moc ráda :-)) prostě kočky přitahuješ svým charisma je pak těžké odolat a vyhýbat se Ti jsi předmětem zájmu jsi vyjímečný :-)) prosím o Tvoji shovívavost protože vím že tak laskavý a citlivý muž který rád hladí a píše báječné věci se jen tak nepotká MŇAU :-))

15.02.2018 10:36:12 | Iva Husárková

Mňau...

15.02.2018 10:53:57 | Koblížek

OOO***)))

15.02.2018 11:09:10 | Iva Husárková

:-) milá Ivi, nevěřila jsem, jak jsem pěkná, dokud jsem dnes neuviděla Tvoji fotku :-)), fakt mi to sluší :-)). STrašně moc děkuju, po básničce od našeho milého Frr, který mi mimochodem po voděnce poslal cituji: Jírovu mrtvolečku, čehož si do dnešních i budoucích dnů nesmírně vážím, je Tvoje roztomilá Kočičí patrolka už druhá mi věnovaná, a už jsem si ji taky zvážila, samozřejmě :-). Váží přesně deset kilo mých sympatií k Tvé osůbce, a to je docela doST, nemyslíš? Já myslím, že jo :-)! Krásný příběh, s napínavým dějem a dobrým koncem, to je víc, než si mohu přát :-), a k tomu musíme připočíst kočičí hrdiny, jj, občas by tou jejich packou s drápky bylo třeba leckoho seknou, viď :-))! Děkuju, děkuju, děkuju, víš, že mám moc ráda tenhle Tvůj styl :-)! asi jsem teď Tvojí dlužnicí :-(, protože já Ti poslala jen jednoho zbojníka Ondru, a Ty mě hned dva "zbojníky" :-))! Krásný den STále, Ivi :-)!

15.02.2018 03:51:59 | Fany

myslím že ve skutečnosti jsi daleko hezčí Fanynko :-)) Jířovu mrtvolečku jsem Ti záviděla ale už jsem se přes to přenesla a moc Ti ji přeju :-)) deset kilo sympatií je nádherný mám radost moc děkuji :-)) pozdravuje Tě Ondra a prej nejsi žádnou dlužnicí kdybys potřebovala nasekat dřevo nabrousí sekyrku nevím ale snad je Ti vděčnej že mě má teda zatím ještě jsem ho ani nekousla do nosu možná je to tím že pořád někde běhá po horách a neomrzíme se furt lepší když běhá než visí (na borovici) :-)) přesně tohle jsem měla na mysli kočičáči jsou jako zbojníci bojují proti bezpráví a nejhezčí je že jsou harmonický pár a klape jim to :-) tak si klapu e klepu na čelo aby Ti to taky klapalo pohlazení peskovi ať je líp :-)) MŇAU HAF a krásný den Dani moc děkuji za nádherný komentář!!! OOO***)))

15.02.2018 06:25:20 | Iva Husárková

:-( Ivi, kam já se na Tě hrabu, moje komenty zdaleka! nedosahují Tvé originální úrovně :-(, no, co se dá dělat :-(, věšet se kvůli tomu nebudu :-)! Děkuju za Tvoje přání, uvidíme, jak to dopadne . . .

15.02.2018 09:37:51 | Fany

já jsem pošahaná a proto originální moc mě to netrápí :-)) ale dle kávové sedliny z dnešního rána všechno dobře dopadne :-))

15.02.2018 09:47:28 | Iva Husárková

:-)

15.02.2018 09:49:28 | Fany

:-))

15.02.2018 12:50:16 | Iva Husárková

:-)

15.02.2018 18:55:57 | Fany

miciuky-jsou samuraji..po životě plném spravedlivých bojů nechť ocitnou se
v Mňauráji******ST* :-D*

14.02.2018 17:34:58 | Frr

he hahááá Štolbi jsi prima v mňau-ráji jsme každý den a moc si to užíváme děkuji za bezvadný koment :-))

15.02.2018 06:13:57 | Iva Husárková

To jsem přeci já
Já jsem koleno a bosá hlávka
A to kotě je dost aktualní věc
A navíc ti to tady moc sluší, oběma:-)

14.02.2018 09:56:41 | Akyš

Akýšku mám radost děkuji pěkně a prosím o radu pro Akýška je na vážkách zda kotě si pořídit či ne kdyby někdo mohl mu napsat svůj názor? děkuji moc všem MŇAU PS takhle si představuju Fanynku viz obrázek :-))

14.02.2018 10:00:06 | Iva Husárková

Iví...ten začátek...čtu pořád dokola...zlomená duše...kočky jsou reinkarnací čarodějných bytůstek. to je si myslím bez debat. určitě se bude líbit. a to je také bez debat...**ST**

14.02.2018 09:33:05 | Anděl

Andělko děkuji moc napsala jsi to dokonale :-))

14.02.2018 09:58:39 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí