REKORD

REKORD

 

     „Miláčku, co děláš…“ Byla to spíš otázka, než konstatování.

 

     Točil se dokola s vyplazeným jazykem a vykulenýma očima. „Chci.. bych… trhnout… uff… rekord… v počtu... otáček v daném čase,“ sděloval jí přerývaně, nepřestávaje sledovat vlastní ocas.“

 

     Skrytě si prohlížela jeho zadek, který byl jednoduše mužně hezký.

 

     „Je lepší si přiznat, Mafinko,“ vymňoukával do rytmu, když změnil směr a zrychlil otáčky, „že budoucnost nemůže být nikdy tak zlá, pokud žiješ přítomností.“

 

     Rozjely se mu nohy do všech stran a skončil na břiše. „Že tě inspiruju?“

 

     Upřímně, inspiroval. Napadlo ji, že potřebuje zulíbat dolíček na jeho bradě. Vlepila mu vášnivý polibek.

 

     „Kolik polibků dáš, tolikrát jsi kocourem,“ informoval ji vesele. Strhnul ji k sobě, váleli se, řehotali.

 

     Když se vydýchal, pronesl: „Jsi natolik v pořádku, abys mi to mohla udělat?“

 

     „Myslíš jen na to…“ odfoukla si. Cítila, jak znehybněl. Drbla do něj tlapkou. Čekala, že něco řekne nebo udělá. Zhluboka se nadechla a vydechla. Zavřela oči a zabořila čumák do jeho kožichu.

 

     Rychlým pohybem se otočil. Pokryl její bok drobnými polibky. Cítila narůstající vzrušení. „Líbí se mi to,“ zapředla.

 

     Mazlivě ji očichával. „Jsi úchvatná." Sevřel ji v tlapkách, hnětl a zkoumal. Líbal ji něžně za krk, laskal hebkou kůži. Zasténala.

 

     Objal ji kolem pasu a přitáhl k sobě. Snažila se dýchat v souladu s jeho dechem. Začal se o ni otírat. Pomalu a něžně.

 

     Vydávala tiché a dychtivé zvuky. Tempo nabíralo na rychlosti. Pohyby byly vášnivější, divočejší.

 

     Cítila, jak se jeho svaly napjaly. Zvrátil hlavu a jeho dech se zrychlil. Zakřičel a zazmítal se. Výkřik se změnil v dlouhý sten.  

 

     Pohltila ji vlna rozkoše. Zaťala drápky do vlhké hlíny, aby ustála výbuch slasti. Tělem se jí rozlilo horko.

 

     Opatrně ji otočil k sobě. Usmíval se. Vydechla. Oplácela mu úsměv, polibky.

 

     „Miluji tě,“ pronesl zastřeným hlasem. Dosedl na zadek a sesul se jí mezi přední packy. Zabořil čumák do hebkého kožichu a tvrdě usnul.

 

     „Já tebe taky,“ špitla. Objímala ho, kolíbala, zatímco její mysl se toulala stezkou snů, pocitů, přání.

 

 

    

Autor Iva Husárková, 17.07.2019
Přečteno 465x
Tipy 14
Poslední tipující: J's .., Frr, Pamína, Jort, Kett, Amonasr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

když se miciuk s miciukou miluje, nebeský příbytek kočičí malíř pokojů samými kocoury pomaluje*****:-D* ST*

05.08.2019 03:15:25 | Frr

krásný :-))) děkuji Jiřulko že jsi nakoukl MŇAU :-))

06.08.2019 08:27:33 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí