MÁM SVÝ DĚVČE, MÁM

MÁM SVÝ DĚVČE, MÁM

 

     Aby si Mefisto Mafii udržel, skládal jí básně a před spaním vyprávěl pohádky. Začínal vždy stejnými slovy:

 

     Někdy jsou noci beze spánku

     Vlečou se líně jako řeka

     Pošeptám večernímu vánku

     Ať je tvá postel měkká

     A polibek na dobrou noc

     Sladší než oplatku

     Miluji tě moc

     A povím ti pohádku

 

     . . . . . . . . . .

 

     SMETÁČEK

 

     Mafie zamňoukala. Nahrbila se a vystrčila drápky. Většina by hustě porostlé větve obešla, ale ostré pichláky skýtaly dokonalý úkryt.

 

     Mef se zastavil uprostřed skoku. „Zvláštní,“ zapředl. A něco se změnilo.

 

     Větve se rozhrnuly. Z úkrytu se pozpátku a s funěním vysoukala ušmudlaná zadnice naditá v potrhané sukni. Zavlnila se a vyvolala na Mefistově tváři pohrdlivý úšklebek.

 

     „Kočky,“ procedila majitelka impozantního pozadí, když se otočila a překonala úlek. Zeširoka se rozkročila a obdařila je všeříkajícím úsměvem. „Čiči.“

 

     Mafie se zhluboka nadechla. Půvabně přitančila k ženě a jemně se jí otřela o obnažené lýtko.

 

     S vítězoslavným pocitem a vědomím právě nabyté převahy se korpulentní žena shýbla, aby ji pohladila. Vypadla peněženka. Za ní druhá, třetí.

 

     To je tvůj konec! blesklo Mafii hlavou. A vzápětí mírně zcuchané vlnité lokny přetvořila na něco, co silně připomínalo smetáček.

 

     „Tradiční účes pro zlodějky,“ syčela temně, zatímco ZNÁMÁ FIRMA ječela a chuchvalce vlasů jí do čela padaly, až Mefisto zatroubil halali a zbytek času, co ji vedli na stanici, kapsářka brečela jako děcko. Přiznala všecko.

 

     „Výkon hodný obdivu,“ oznámil starosta nadšeně na pivu. A rozšířil kočičí pravomoci o

 

 MOŽNOST TOULAT SE SVOBODNĚ TEMNOU NOCÍ PO PŮDÁCH, STŘECHÁCH, ULICÍCH A NAHÁNĚT STRACH NEKALÝM ŽIVLŮM A PSŮM VYJÍCÍM.

 

     . . . . . . . . . .

 

     „Krásná pohádka,“ pochvalovala si Mafie. Přitiskla se k huňatému Mefistovu kožichu. Dal si záležet, aby ji objímal dostatečně pevně, aby se cítila v bezpečí.

 

     Vydala spokojené zamňouknutí. Vnímal vůni její kůže. Cítil tlukot jejího srdce.

 

     „Mám svý děvče, mám…“ zabroukal. V očích se mu objevilo něco z lásky, která zaplavila jeho srdce.

 

https://www.youtube.com/watch?v=WRMgZb7vyVo

 

Autor Iva Husárková, 12.08.2019
Přečteno 766x
Tipy 25
Poslední tipující: Vivien, danaska, Fany, Jort, Hanka, Amonasr, Frr, Marten, Kett, Dreamy, ...
ikonkaKomentáře (27)
ikonkaKomentujících (10)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Kočičí pohádky...zachytí se pod drápky...pokud budeš potichoučku....uslyšíš jak ji přede...přece další kočičinu... čte a přede a zůstane tiše vedle tebe..

15.07.2020 18:47:11 | silovka

děkuji Silovko za kočičí krásnou báseň předu blahem :-))

27.07.2020 06:58:21 | Iva Husárková

Je to vtipné a pěkné - ostatně jako všechny tvoje kočičiny. Pobaveně dávám ST. Zdraví Daniela z Prahy

02.04.2020 19:41:21 | danaska

tuhle mám taky moc ráda kočičinku Danasko děkuji :-)) přeji Ti hodně zdraví a odpočinku (mám radost že jsi nakoukla) srdečný pozdrav z jihu Moravy :-))

03.04.2020 05:06:26 | Iva Husárková

Ahoj Iv, máš bohatou fantazii a skvělé pozorovací schopnosti, dokážeš si s obojím krásně vyhrát. Takové kočičiny mě vyloženě baví, přivěšený obrázek je taky super. Mě třeba kočkování už dost dlouho chybí a asi ještě dlouho chybět bude, jsem tedy ráda, že tady tak bezvadně funguješ ty. Podle Čárliho odporné teorie prostě kočky přenáší Toxoplazmózu, což je parazitální onemocnění, jehož původcem je prvok Toxoplasma gondii (dále Gondík). Gondík je potvor s jediným jasným cílem. Strašně si přeje, aby ho sežral TYGR. K jeho uskutečnění užívá metodu velmi záludnou. Posedne předem vybraného mravence a donutí jej, zakousnouti se, hlavou dolů, do stébla trávy a setrvati v této nepříliš pohodlné pozici, zadečkem vzhůru, dokud neprojde kolem vyhladovělý tygr s výlučným apetitem na mravence. No i příroda má smysl pro absurdity, pak po kom jsme to podědili smysl pro humor. :O) Prostě dík za zpestření dnešního odpoledne, odcházím si zamňoukat na terasu při západu slunce a zanořit šňupáček do sojového jogurtu, páč jsem hold kotě, co nesmí laktózu no, krůtí brtí. :O)

https://www.youtube.com/watch?v=hTCh1R3d1_g

https://www.youtube.com/watch?v=Le5rbjQqxfM

https://www.youtube.com/watch?v=GatyqWHes2w

02.04.2020 19:19:36 | Tichá meluzína

he hahááá... ach Meli Tvůj komentář je skvělý!!! :-)) obrázky jsou nejlepší když k textu zapadnou viď? toxoplazmóza je záludná zvlášť pro těhulky jáj můžu Ti gratulovat? :-))) lidi zase přenášej na kočky špatnou náladu což je taky parazitální onemocnění (čímž nijak nezlehčuju tu nemoc) prvoci jsou strašně nebezpečný a vůbec všechny malinký věci :-(( děkuji moc za pobavení a za odkazy za rozesmání a přeji Ti krásné mňoukání :-)) ach bože tak Ty taky taky jako naše Fanynka? máš intoleranci!!! :-(((( koťátka milá Vy jste psanci (a proto píšete tak nádherné texty!!!) MŇAU Ti pro krásný den ať jsi v pořádku :-))

03.04.2020 05:21:35 | Iva Husárková

:oD Já těhulka? Bože chraň. :oD V mých dvě štyrky za sebou mi ti naši dva už téměř čtrnáctiletí indiáni úplně stačí. Navíc moje prabába měla dvojčata hned třikrát a tato schopnost se prý přes pokolení dědí a Čárliho táta je taky z dvojčat, to si nedovedu představit. Na druhou stranu, asi bychom s Čárlim měli veselý důchod........No snad až moc veselý, prostě zřejmě nějaké reinkarnační kočičí pokolení. A Čárli je zkrátka normální hypochondr. Jak nám po zahradě často špacírují sousedovic kočky a občas i kakaj, tak toho Gondíka už si sám diagnostikoval i v oku. V pravým. Tři dny viděl rozmazaně, slzel a pálilo ho. Podle toho jeho odhadu jsem já musela s Gondíkem prožít celé dětství i pubertu, jelikož mezi tou umňoukanou skvadrou jsem doslova vyrostla. Vždycky to začalo jednou Mícou a ta se nám generačně rozrostla, 5 až sedm koček byl normál, koťaty jsme zásobovali sousedy a ten zbytek .......no tvrdou rukou udržoval stav náš tatin. Aspoň si teď u tebe můžu počíst, kvůli našemu životnímu stylu si nás nějaká Minda dlouho neochočí. Třeba na ten důchod. Čárli bude eště rád, když mu na rohožku u vchodových dveří mrskne sem tam nějakou myš nebo kosa. Zdravím :O)

03.04.2020 12:36:35 | Tichá meluzína

jee máš dvojčata? to je skvělý :-)) chvilku jsem si myslela že Čárli je kocour :-)) mrzí mě že jsi takto od-kotěná (odstřižená) ale díky že jsi vychovala generace kočičích rodin!!! :-)) moje maminka má taky na zahradě neustále se měnící číslo čičí kdybych měla někomu dát řád Kočičí tlapky jak se o ně stará tak jí a pak hned Tobě AŤ ŽIJEŠ!!! a máte s Čárlim veselý důchod... MŇÁU děkuji za obsažný komentář jsi báječná :-)))

06.04.2020 06:30:43 | Iva Husárková

Mimochodník lechtala jsi už kočku na uších? Stačí jen jemně zavadit o ty chloupky co jim z nich trčí, jak krásně mrsknou uchem a nebo zavrtí celou hlavou. A hrála jsi jim třeba na piáno? Nebo na akustické klávesy a nastavit zvuky vesmíru, či prolétajících komet. To jsou uši jak radary. :O)

https://www.youtube.com/watch?v=zeoT66v4EHg

https://www.youtube.com/watch?v=9lbhSyMLR-M

Tohle není kočka, ale taky stojí za to. :O)

https://www.youtube.com/watch?v=i1qQOGCyRbY&t=74s

03.04.2020 14:31:28 | Tichá meluzína

Měli jsem z Tebe u vytržení děkuji za všechny odkazy vidím že se mám ještě co učit :-)))

06.04.2020 06:19:31 | Iva Husárková

:-) Ivi, to je boží, skvělé, jedinečné, STrašně se u toho bavím, no, dyť říkám originál :-)), už se těším na další příhody těch Tvých dvou výtečníků :-)!!!

27.08.2019 10:48:59 | Fany

poskočilo mi srdce (ale né jako na infarkt tak hezky mile) děkuji Fany (teď sis mě drápkem omotala a já bych psala psa (málem jsem napsala spala což taky v tom vedru ale dost dobře se to neslučuje dohromady) JUCH!!! :-)))

27.08.2019 10:54:02 | Iva Husárková

:-) však moje taky vždycky poskočí a taky radostí, čočičko :-))!

27.08.2019 10:58:33 | Fany

OOO***)))

27.08.2019 11:00:07 | Iva Husárková

:-)

28.08.2019 16:37:35 | Fany

...mít či nemít...:)

14.08.2019 09:36:34 | Jort

toť otázka... mám radost že jsi mi napsal děkuji Jorti :-)))

27.08.2019 08:55:24 | Iva Husárková

...je príma, jenže se bráááááá aa ní
drááááááááááábky z oceli má
a očka jsou na číhááááá aa ní.....

Novák se domák
že se berou
kocour a kočka
před operou
složil jim píseň
umňoukanou
Mefisto a Mafie
dnes láskou planou

protože
láska,láska,láska
v každém srdci klíčí
protože láska míří
i na srdce ostrý číči ....:-)

14.08.2019 04:34:00 | Blázen

nádherně jsi mi zazpíval to miluju děkuji bášo děkuji :-)))

Tvé básně jsou hebké na omak
jestli se vážně Novák domák
to už chce víno, pivo, koňak!!!
a až se ožralí před operou poperou
(nožem, mečem, sekerou)
za jeho písně umňoukané
jedno oko suché nezůstane

jó láska je láska
když choděj kočky s kočkama
láska je láska
když kulej svýma očkama
tohle známe, zas tu máme
srpen, ten divnej měsíc

a kdoví – možná – esi

jsou na měsíci
vůbec kočičí stopy
a proč mňouká, kdo se topí
a proč láskou kočky jančí

už asi budu končit

děkuji za krásný důkaz
že jsi talent, machr, úkaz
s kočičím pohledem
MŇAU TI pro krásný den OOO***)))

27.08.2019 08:53:52 | Iva Husárková

A já si říkal, co si to kočky vrrrní do ouška za pohádky...;-)

12.08.2019 15:43:51 | Marten

vrním si jako kotě jsou to pohádky o životě děkuji Martene :-)))

27.08.2019 08:51:20 | Iva Husárková

IVUKO DRAHÁ - Tvé miciučí něžné básnění-miluji, já kocimour lysý AŽ K ZBLÁZNĚNÍ..
ach IVUČINY kočky boží kočky svaté jste mi více než milovníku kávovnictví se šlehačkou a se zmrzlinou frapéé :-D ST*

12.08.2019 13:38:33 | Frr

kocimourku zblázněný šlehačkou pokřtěný děkuji krásně :-)))

27.08.2019 08:50:35 | Iva Husárková

Ty tvoje kočičí Ivi...jsou prostě super. Už bude sbírka? :)

12.08.2019 07:57:48 | Dreamy

pohodové ráno Laskonko :-)) děkuji krááásně :-)) když mě to tak baví a pomáhá mi se nezbláznit... ještě chvilku ju? objímám Tě a přeji krásný den :-)))

12.08.2019 08:02:18 | Iva Husárková

Dobře, drahoušku, ale už budu pokukovat po vyjímečném peru, aby jsi mi sbírku mohla podepsat. Nebo se budou dávat obtisky Mefistovi a Mafie tlapky? :)

12.08.2019 08:09:55 | Dreamy

ssss skvělý nápad!!! děkuji za něj budou obtisky tlapek :-)))

12.08.2019 08:25:43 | Iva Husárková

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí