Čtyřnohá pěnkava (pocta Daniilu Charmsovi)

Čtyřnohá pěnkava (pocta Daniilu Charmsovi)

Anotace: Autor tohoto díla je napůl ten, co to zde napsal a napůl Daniil Charms. Protože ten co to sem napsal se prakticky vložil do díla tohoto ruského giganta a sespsal "spolu s ním" tento satirický skeč. Nepochopíte ho, i když kdo ví.(POINTA TOMU NECHYBI!)

Bylo nebylo - i když spíš tomu bylo - dávno tomu bylo - žila jedna čtyřnohá pěnkava. Ono tedy ta pěnkava, když se to tam vezme, měla vlastně nohou pět, ale to vám ani nestojí za řeč. No a jednou si vám ta čtyřnohá pěnava koupila sypanej čaj a přemýšlí: "No jo, tak jsem si teda koupila čaj, ale co s ním mm teď jako dělat, že jo?"
V tom jako na potvoru běžel kolem zajíc.
Uviděl zajíc pěnkavu a hned na ní křičí: "Héééj, tyyyy, pěnkavooo!"
A pěnkava křičí na zajíce: "Kdo je u ebe pěnkava? Sám seš pěnkava!"
A zajíc křičí na pěnkavu: "A ty jsi pěnkavo svině!"
V tom se vám ta pěnkava tak urazila že vysypala veškerej svůj sypanej čaj.
A zajíc utíkal pryč.
A pěnkava slezla dolů na zem a vykročila svýma čtyřma, nebo přesněji pětinohama ke svému malému zaprášenému domku.

Konec
Autor *F*O*r*e*S*T*, 12.07.2007
Přečteno 591x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavý. Že to nechápu, dá se říct, jelikož mě připadá, že tam o nic nejde, chybí pointa.

15.07.2007 16:39:00 | Foton

..hmmm..:o)

13.07.2007 23:54:00 | kakaoo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí