Co bylo dál?

Co bylo dál?

Anotace: Zazvonil zvonec, pohádky je konec. Ale co bylo dál?

1) Karkulka

Vlk byl poražen. Chtěl se napít, ale tím, že do něj zašili kameny, tak byl moc těžký a spadnul do studně. Konec. And they lived happily ever after. To nikoho nenapadlo, co bylo dál? Chudák vlk spadnul na dno studně, chudák se tam možná utopil a nikoho to nezajímá? Vždyť tak voda potom nebyla k pití! A vezmeme-li v potaz, že na celou vesnici v té době připadala 1 studna, tak celá vesnice pak pomřela žízní, v horším případě na nemoci způsobené kontaminací vody??? Vždyť v čem se ten vlk válel! To mi připomíná - Karkulka a babička z toho taky nemohly vyváznout bez jakýchkoliv následků. Jestli nááááhodou taky nedostaly vzteklinu! Ale to se samozřejmě dětem nevypráví, co? Skoro si říkám, že je škoda, že se neujmuly Cimrmanovy pohádky - například roztomilý Kašpárkův hrobeček...
Taaakže - co se dělo dál? Je to prosté. Karkulka a babička musely do nemocnice - kvůli vyšetření, jestli nemají vzteklinu. Myslivec tam musel taky, protože ho babička v šoku (a jistě také v návalu vzteku) kousla do levé ruky, když rozpáral vlkovi břuch. V nemocnici zjistili, že Karkulka je těhotná. Babičku málem trefil šlak, tak si jí tam taky na pár dní nechali, pro jistotu. A co myslivec? Místo, kde ho babička porafala se zanítilo a začalo ošklivě hnisat. Nasadili antibiotika a milý pan myslivec si taky musel pár dní poležet. Ovšem měli štěstí - mezitím se totiž půlka vesnice otrávila v důsledku kontaminované vody z mrtvého vlka na dně. Studny.
Oblast byla uvedena do přísné karantény. Ikonografové zaznamenávali událost ostošest. Vše jsme mohli vidět v bulvárním plátku No amen!. Nakonec se po 3 měsících mohli lidé vrátit zpět. Ale stále neměli dobrý pocit, když pili vodu.
Autor AnnieB, 01.01.2008
Přečteno 1089x
Tipy 2
Poslední tipující: drsnosrstej kokršpaněl, C.alwen
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jo, to je fakt, ani v pohádkách ani ve filmech nikdy neřeknou, co bylo dál.

20.01.2008 14:31:00 | Grafomanická MIA

Inspiraci jsi hledala u Ivony Březinový??? .... máš to hezký:-)

18.01.2008 19:11:00 | T.ereza

Samozřejmě s vlkem, tím jak byla v tom břiše..
Třeba ten vlk měl velikou tlamu - vezmi si třeba hady (já vím, je to trochu z jiného soudku), třeba taková anakonda by takovýho vlka spolkla jako malinu...

08.01.2008 20:52:00 | AnnieB

Taky bych mel divnej pocit, kdybych pil vlka... mas zajimavy myslenky... hodne zajimavy, to se nevidi. Lec, necham se unest logikou... jak mohla babicka prezit ve vlcim brise, aniz by byla rozzvejkana na kousky? To samy samozrejme plati i o karkulce... A vi se s kym byla tehotna? S myslivcem, nebo s vlkem?

08.01.2008 20:12:00 | Johny Styx

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí