Pohádka bez konce

Pohádka bez konce

Anotace: Opět dílko Zuzky. PS: Tento příběh se moc neliší od skutečnosti. Jsou jen pouze změněni hlavní hrdinové..

Za sedmero horami, za sedmero řekami žila - byla jedna princezna. Jednoho pěkného slunečného dne se setkala s krásným a bohatým princem. Oba se do sebe moc zamilovali, žili spolu na krásném zámku.
Princezně ale později začalo docházet, že jí princ nedovolí ze zámku odejít. Bojí se, aby mu neutekla. Princezna byla ale moc zvědavá, a i přes přísný zákaz krásného prince utekla ze zámku mezi své poddané. Poznala mnoho zajímavých lidí, mnoho zábavných her a moc se jí to líbilo. Vždy, když se tajně vracela zpátky do zámku, byla smutná. Myslela na jednoho chlapce z malé dřevěné chaloupky u lesa. Jeho oči, jeho úsměv, to na svém krásném princi nikdy neviděla. Princi se zdála princezna jiná, nechal ji sledovat. Samozřejmě se dozvěděl o princezniných tajných vycházkách a princeznu hodně pokáral. Teprve tehdy si uvědomila, jak je princ sobecký, že ji chce jen pro sebe a chce, aby se bavila jen s ním. Princ nechal princeznu zavřít do nejvyšší věže. Chodil za ní na návštěvy, ale ona ho neposlouchala. Byl krutý a hrubý, už ho nechtěla vidět.
Jediné, co jí zbylo ve vysoké věži, byl šedý poštovní holub. Alespoň s jeho pomocí mohla být ve spojení s chudým chlapcem z chalupy, který jí tak moc chyběl. Princezna si nevěděla rady. Když uteče, krutý princ jí najde a možná i zabije milého chlapce, čímž by zničil princezně celý život. Stále je ve věži a čeká, až jí někdo poradí, jak z toho ošklivého začarovaného kruhu pryč. Nechce dopustit smrt milovaného chlapce, proto stále zůstává se zlým princem, který byl dříve tak hodný… Kdo princezně pomůže? Kdo udělá konec pohádce?
Pohádky většinou končí slovy : žili spolu šťastně až do smrti. Zazvonil zvonec a pohádky je konec. Zazvoní zvonek také naší princezně a jejímu mládenci? Kdo ví, ať poví!
Autor Hawkey, 02.01.2005
Přečteno 3033x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (4x)

Komentáře

Musím říci pár věcí které zůstali utajeny k této pohádce. tak za prvné jsme jí nenapsal já ale LiiLyy, zadruhé ty postavy (princ,chudas a princezna jsou pravdivé.) princ je bývalý přítel LiiLyy a LiiLyy je princezna a já jsem ten chasníček který nakonec přebral LiiLyy princi. ale nebylo to nic platné jelikož mě stejně princezna opustila a vrátila se zpět k princi....ale to je již dávno...je jsem chtěl aby to bylo odtajněno..

09.05.2007 12:14:00 | Hawkey

Tak to jo, takový nick teda nemám :o) První díl pohádky jsem začala psát 12.11.2005, název zní Pohádka bez konce a vždycky měla pokračování, podle toho, co se stalo. Příběh, který píše život. Když jsem tu Tvoji četla, docela mi běhal mráz po zádech, pocit nevědomosti a zvědavosti a to moje jméno :o)...Ta moje je hodně osobní. Mám ji založenou v blogu, který si píšu na netu. Místo prince mám draka, místo Tvého mládence mám krásného prince :o)Dalo by se říct, můj "tajný příběh" Tak mě to dost zmátlo...stejný podtext :o))A proto se mi ta Tvoje líbí, prože je podobná té mé :o))

21.02.2006 19:01:00 | ZZuzkAA

No ptáš se, odkud Tě znám...no to se ale ptám já? Ty máš moji pohádku :o)

14.02.2006 21:46:00 | ZZuzkAA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí