NEBOJSA

NEBOJSA

Anotace: Šel Nebojsa cestičkou a vesele si pohvizdoval. Kde se vzal tu se vzal, najednou před ním stál podivn...

Šel Nebojsa cestičkou a vesele si pohvizdoval. Kde se vzal tu se vzal, najednou před ním stál podivný chasník (placatý jako patník) a řval: „Mám ti dát po nose?“

 

Nebojsa (dívá se na něho úkosem): „Dej,“ povídá klidně. Chasník se rozpřáhl.

 

Nebojsa zvedl ruku a opsal s ní kruh. Než placatec splnil výhrůžku, plamen, který z ruky vyšlehl, ho vysadil na hrušku. Vztekal se tam (taková pohana!), kopal zuřivě nohama.

 

Chasník: „Mám ti dát po nose?“ zařval podruhé.

 

Nebojsa (dívá se na něho úkosem): „Dej,“ povídá klidně. Zvedl ruku a plamen zazářil.

 

Chasník se zatvářil, jako by spadl z višně. A začal (velmi hříšně) poskakovat a tančit disco, pětkrát vysoko, pětkrát nízko. Kroutil se jako žížala, rozhazoval rukama.

 

Nebojsa se smál, až se smíchy počůral. (No, trochu si cvrnkl do gatí.) Chasník mezitím frnkl a zařval: „To neplatí! Mám ti dát po nose?“

 

Nebojsa (dívá se na něho úkosem): „Dej,“ povídá vlídně. A zakousne se do párku z Vídně. Potřetí vyšlehl plamen a s placatcem byl nadobro ámen. Stal se z něj patník, bílý kámen. Přiběhl voříšek, zvedl nožičku a patník označil.

 

Nebojsa: „Tak vidíš, hošíčku,“ a v klidu dosvačil.

 

Autor Iva Husárková, 28.08.2016
Přečteno 1476x
Tipy 19
Poslední tipující: Django, Pavel Vlček, zzlatý, jondys, Frr, zdenka, Amonasr, Jort, Malá mořská víla, jitka.svobodova, ...
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Možná by se někteří i bez patníku počůrali smíchem... DDD

10.11.2016 06:16:28 | zzlatý

Jsi ZZlatý... moc děkuji. :-))

10.11.2016 06:31:37 | Iva Husárková

tady člověk už maleme chčije síchy :-D ST..

10.09.2016 11:11:12 | Tvořilka Lenka

Jééžiš... Leni, jsi zlatá, taková poklona, jsi mi udělala radost... kuju. Krásný den. :-)

10.09.2016 11:12:51 | Iva Husárková

:-)
:-)

10.09.2016 11:19:45 | Tvořilka Lenka

..počůranej v každém případě bezpečnější než vyčůranej..:-D* :-))

29.08.2016 16:57:07 | Frr

Chi... se mi to stalo nedávno (zase) a trochu mě to zaskočilo. Kolotoč myšlenek... počůrat se není hřích... čůráme do plenek - do vlastních nebo do cizích...? Jsi mě dostal, baby, děkuji. Krásný den.

30.08.2016 02:10:20 | Iva Husárková

Právě jsem se rozhodovala, jestli napsat "i" nebo "y", páč moment to byl vpravdě historický. Někdy prostě spustit člun je pozdě. Těma párkama to asi nebude. Dneska je krásně, teplo a Tomovy zanícené oči jsou zase v pohodě,myslím bude super den. Přeji ho i Tobě.

29.08.2016 05:12:06 | Iva Husárková

Má pravdu Tvá pohádka ...kdo zachová klid a rozvahu je na tom líp :-)

28.08.2016 07:07:55 | Malá mořská víla

Děkuji a máš naprostou pravdu. Trošku o tom dumám, jak se hodit do pohody a nenechat se vytočit. Jestli to není těma párkama... Bo jsem před pár dny měla hystorický výstup a šla mi pěna z pusy... a právě nejím ty párky. Krásný den.

28.08.2016 08:59:39 | Iva Husárková

každá jsme někdy hysterická ... já doma už i historická ;-)

28.08.2016 17:50:46 | Malá mořská víla

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí