Hloupý Tač

Hloupý Tač

Anotace: Jééé zase pěkná blbost. No co... Jaký autor, takové dílo =D

Byl jednou jeden Pšouk, který dostal jméno podle toho, jak si pšoukal. Měl bráchu, který se jmenoval Tač, už ani nevím, podle čeho. A měl i sestru Veverku(ta měla jméno podle toho, jak pištěla a jak je známo, byla to čiperka).
Jednou si Tač řekl, že veverky mají blechy(byl hloupej, takže to možná řekl blbě) a Pšouk jí hrachovku a tak hodně smrdí a protože už měl velkej hlad a Pšouk si zase upšoukl, vhodil do batohu značky A&D tyčinku Snickers, litr a půl Kofoly a taky CD Ramstain a Kabáty. A už vyrazil, ale ještě si musel sundat plynovou masku. Procházel se a uviděl nějakého chlápka, ani si nevšiml, že je to Georgie Bush. Přepral ho díky hmatům, které se učil v karate. Nasedl do přepychového Rolls-Royce a pádil cikánskými uličkami. Jel-ani nevím jak dlouho nebo jak daleko, ale najednou ho zastavilo pár lidí a ať si vystoupí z auta. Tak vystoupil, lidi jej popadli a odvedli k jejich vůdci. „Nejste vy ten…“ ptal se Tač. Ano, byl to sám Usáma Bin Ládin. Vytáhl samopal, ale bylo mu Tače líto, proto ho natlačil do kanonu a vystřelil do vesmíru. Jak se tam Tač má, to nevím, protože ještě nenapsal.
Autor Rakasteta, 21.11.2007
Přečteno 554x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No,tak dalo sa.

09.01.2008 02:33:00 | Sarazin Faestred

jéééždáá...xDxD no pěkný...xDxD....natlemila sem se docela dost...:)

23.11.2007 21:12:00 | Jesus

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí