Vyprávění-šiška

Vyprávění-šiška

Anotace: Školní slohovka.

Příběh normálního školáka podle pravdy! Je to už pár let co si jen tak šel domů po klidné ulici. Ticho! Hrozné ticho! A na zemi šiška. Co by ho nenapadlo, hned si sní kope. Je tak zaujatý svou bezpochybně zábavnou činností na jeho věk že ho ani nenapadne „není tam ani jeden jehličnan.“ Tak si nadále kope šiškou až dokud není u domu. Dokope jí až k vchodným dveřím. K jeho jistotě jsou zamknuté. Ve tři ráno co by čekal! Jde tedy zadem. Z hloubky jeho srdce a lásky k bratrovi mu zahrabe jeho pracné tunely na pískovišti. Nevědomky tam však zahrabe i šišku.
Brzo ráno nikdo doma. Zas zaspal. Do školy podle jeho mínění je už celkem pozdě, takže co takhle celý den zůstat doma. Skvělý nápad! Jde se tedy podívat jestli je něco v ledničce nebo na stole k snídani. Když prochází kolem skleněných dveří na zahradu málem to sním sekne! Vyběhne ven a začne vyřvávat jeho velice vybraný slovník. Sousedi mají štěstí že nejsou doma! Na zahradě je obrovský strom jehož koruna se nebe dotýká možno že i více. Kouká na to a nechápe.
Jeho kmen je širší než celé pískoviště. Má hrozně tmavý kmen, listy jsou opravdu pozoruhodné, nikdy nic podobné nevyděl nejdou ani popsat. Jsou zelené a velké asi jako jeho hlava. Stojí a slušně řečeno kouká. Na kmeni jsou jakoby vytesané schody. Vedou ani nejde říci kam. Neví co má dělat. Nechápe jak to nikdo nemohl vidět. Je to přece možné něco takového přehlédnout?
Po několika hodinách přemýšlení kde se tu ten strom vzal a co teď. Sebere odvahy a velmi rozpačitý šlápne na první schůdek. Pak na druhý. Zdá se že nebezpečí pádu asi nehrozí. skouší tedy stoupat dál. Až je tak vysoko že vidí celé město začne pochybovat, chce zpět ale když se podívá dolů rychle si to rozmyslí. Chvíli postává na schodech a přidržuje se listů. Zhluboka se nadechne a pokračuje. pro jistotu se nekouká dolů. Když kolem něj proletí letadlo tak už má žaludek opravdu v krku. Koukne nahoru aby věděl kolik ještě schodů. Doufá že se mu to nezdá a to co vidí je opravdu už koruna.
Ano koruna. To není možné. obří parket, bar, spousty lidí a mega zábava. jen co vešel už je obletován krásnými dívkami a utíká se bavit. Stále přichází víc a víc lidí…
…Jsou tři odpoledne čas kdy se máma vrací domů z práce. Že její syn není doma není nic neobvyklého. Ale za dva dny kdy už obvolala všechny jeho přátelé volá policii. Syn se nevrací a jeho posel je stále nedotčená.
Autor klarass, 07.12.2008
Přečteno 618x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jj měly sme zákaz nosit si to dom:D

22.01.2009 16:20:00 | klarass

To je skvělý! Opravdu je to veškolepsaný? Jestli jo, tak to je ooopravdddduuuu NĚCO.

06.01.2009 17:45:00 | Dobrá víla Toffidelitka

To je skvělý! Opravdu je to veškolepsaný? Jestli jo, tak to je ooopravdddduuuu NĚCO.

06.01.2009 17:27:00 | Dobrá víla Toffidelitka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí