Princezna Flipy - Projížďka

Princezna Flipy - Projížďka

Anotace: 1. kapitola k Princezně Flipy

Sbírka: Princezna Flipy

Další den časně z rána...
Flipy se vzbudila a lekla se. Vedle ní na posteli ležel Lukáš. Flipy si oddechla a usmála se, včera si povídaly dlouho do noci a potom musely usnout. Spal u ní často, kdyby se to dozvěděli její rodiče tak by Lukáše nechali zavřít. Nechala ho spát a vstala, vzala hřeben a začala se česat. Vlasy nechala rozpuštěné a začal si čistit pleť. Ani si nevšimla že Lukáš se probudil a pozoruje ji.
„Proč nenosíš rozpuštěné vlasy?“
Flipy se lekla a otočila se, usmála se.
„Vadí mi.“
„Aha“
Flipy si vzpomněla na včerejší den.
„Projedem se?“
„Jasně!“
„Tak jdi prosím připravit koně já tam za tebou přijdu.“
Flipy se oblékla a svázala si vlasy, v tu chvíli se na sebe podívala do zrcadla. Rozpustila si vlasy a mrkla do zrcadla. Lukáš měl pravdu, rozpuštěné byli nádherné. Vzala gumičku a dala si vlasy zpátky do copu. Vzala si jezdecké oblečení a vyšla z komnaty. Sešla po schodech a vyšla z hradu. Lukáš na ní už čekal. Usmála se a dala Hvězdičce cukr. Oba dva vyskočili do sedel a pobídli koně do kroku. Jeli mlčky, nevěděli kam.
„Na naše místo?“ promluvil Lukáš do ticha.
„Tak jo.“ usmála se Flipy.
Pobídli koně do cvalu a vjeli do lesa. Kličkovali mezi stromami až na mýtinu kde byla studánka a kousek od mýtiny byl rybník. Bylo léto takže se mohly vykoupat.
„Vykoupeme se?“ zeptala se Flipy.
„Ty máš plavky?“
„Mám.“
„Ale já ne.“
„Tak si nech slipy.“
Na to se Lukáš usmál. Nikdy se s Flipy nenudil. Zamyslel se a nevšiml si že Flipy je už v plavkách a zkouší vodu. Honem ze sebe shodil oblečení a běžel za Flipy. Chytil ji kolem pasu a hodil do vody. Flipy se potopila pod vodu a plavala k Lukášovi, skočila mu na záda. Lukáš ji chytil a šel do hloubky a chtěl ji shodit. Flipy se ale držela jako klíště. Dováděli ve vodě jako malí. Lukáš vylezl z vody jako první a rozložil deku. Naschvál si lehl na celou deku a opaloval se. Flipy vylezla taky.
„Lukášku. Pusť mě na kousek.“ zaškemrala.
„Nepustím.“
„Prosím.“
Nic, Lukáš ležel dál. Tak si Flipy lehla na něj.
„Jseš nepohodlnej.“
„Když slezeš, možná se pro tebe kousek místa na dece najde.“
„Opravdu?“ slezla.
„Řekl jsem možná.“ A ležel dál.
Flipy došla k vodě, nabrala ji do dlaní a vylila ji na nic netušícího Lukáše. Lukáš vyskočil a Flipy zabrala deku a vyplázla na Lukáše jazyk. Lukáš nasadil naštvaný výraz a vzal za cípy deky, sklepl Flipy jako nějaké smetí. Narovnal deku a chtěl si lehnout, Flipy ho ale předběhla a zabrala zase celou deku. Lukáš měl sílu, tak aby Flipy neublížil a zároveň aby si urval kus místa Flipy odstrčil. Flipy se po něm opičila. Lukáš to vzdal a začal něco vytahovat z batohu. Flipy ho pozorovala.
„Tak já si jdu zastřílet.“ Vytáhl z batohu pistoli.
Flipy se okamžitě zvedla a šla taky. Lukáš připevnil na stromy terče a podal Flipy pistoli. Lukáš střílel už od mala a učil střílet i Flipy. Lukáš vždycky trefil prostředek a Flipy maximálně osmý kruh. Štvalo ji to. Když jim došli diabolky a začalo se stmívat. Zabalili deku a jeli domů. Tentokrát Lukáš spal ve své posteli. Dlouho nemohl spát. Jak zavřel oči myslel na ni, na Flipy. Flipy zase usnula hned zdálo se ji o Lukášovi, spala a usmívala se.
Autor Liquid vamp, 15.02.2009
Přečteno 544x
Tipy 2
Poslední tipující: Veronikass
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to moc mile napsané. Jednoduše a proto tak hezky. Moc se mi to líbí...

01.03.2009 18:00:00 | Veronikass

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí