Kouzelnický životopis

Kouzelnický životopis

Anotace: Prostě kouzelnický životopis=o)

Narodila jsem se v Anglii dne 24.12. 1880, takže je mi nyní již 125 let, a ačkoliv se to bude zdát podivuhodné, jsem stále mladá. Pro mě to není nijak zvláštní, protože moje matka Monasiana byla víla a můj otec Fenedix velký divotvůrce. Vyrůstala jsem společně s rodinou na zámku postaveném přesně uprostřed jezera Piruxion. Naše sídlo bylo před mudly dobře chráněné, jelikož jsme doma chovali jednorožce Takyho - on už ale samotný náš život by mudly dosti vyděsil, takže jsme raději ani o zviditelní našeho zámku neuvažovali. Zatím jsem se bohužel nesetkala se žádným mudlou, ale hodlám v příštích letech udělat výpravu do středu Evropy mezi mudlovské rodiny a prozkoumat jejich obyčejný život.
Mé jméno Natalia La Exquisite je u nás velice významné, protože v překladu znamená Natalia Překrásná a ještě ke všemu ho nosila jedna má významná předkyně, která v minulosti dokázala velké věci. Nejspíše po ní jsem zdědila své schopnosti zastavovat čas a měnit se ve zvířata.
Moje matka si vždycky přála, abych pokračovala po jejích stopách a byla také víla, ale už jen to, že jsem měla otce divotvůrce, mi to nedovolovalo. Rozhodla jsem se tedy jít na doporučovanou čarodějnickou univerzitu „Na Pentagramu“, vystudovala jsem starodávné runy a bílou magii jako hlavní obor na výbornou. Můj otec na mě byl velice hrdý a zaplatil mi pobyt na jednom místě, kde jsem se mohla věnovat svému řemeslu naplno. Naučila jsem se tam spoustu nových věcí a poznala mnoho nových lidí.
Mezi mé záliby patří práce s jednorožci, královské létání na koštěti a samozřejmě čarování. Nejvíce ze všeho se mi líbí věci zajímavé a nevšední. Do všeho se vrhám bez rozmyslu, po hlavě. Jsem neuvěřitelně tvrdohlavá a stojím si vždy za svým názorem. Jsem většinou optimistická a upřímná, až to bolí. Občas mám hloupé vtipy, mluvím velmi často v ironii, ale jen tak něčeho se nebojím. Jsem veselá a málokdy mě uvidíte se špatnou náladou. Když jsem však rozzuřená, vyvádím ostošest (ne, ostosedm!!). Podílím se na všech možných i nemožných akcích a jsem pravý soutěživý tip. Mám ráda přírodu a nejvíce z toho procházky lesem na podzim, kdy je všechno zbarvené do žlutooranžové barvy. Jsem extrovertní typ.
Autor Enigma, 26.11.2005
Přečteno 1270x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (3x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí