pohadka

pohadka

Anotace: ....snad se bude libit..

V království, které nikdo nemůže znát,chystají se bál přichystat.Pozvání poslali všem princeznám,že je zve budoucí král.Princ to byl mladý,hezký ale princezny nelíbí se mu.
Sedí na trůně který je lesklý,po rodičích stýská se mu.Král s královnou podmínku mu dali,že musí se oženit než se vrátí z výpravy.Princovi dočasně vládu svěřili.Tu prince napadlo,že po lesích se projede.Koně si osedlal a vzkaz v království nechal,že nevrátí se dokud lásku nenajde.V lese,chaloupce jedné,křiku bylo od půl sedmé.Macecha tam bydlela,a ta tři dcery má.Dvojčata.První dcera jako druhá a druhá zas jako první.
Třetí dcera, nevlastní,chudinka posluhovala jim.Vodu v vědrech nosila,jídlo vařila,uklízela,pekla,šila no všechnu práci dělala.Princ do chaloupky vešel,kde překrásnou nevlastní dceru našel.Vzbudil ji řekl ji,že vezme si ji za ženu,a že velmi stýská se mu.Dcera nevlastní,Elenatah,souhlasila a princovi pusu dala.A tak se svatba konala a Elenatah šťastná byla.
Autor PohádkaCopánek, 20.01.2011
Přečteno 880x
Tipy 5
Poslední tipující: PohádkaCopánek, Rejha, CULIKATÁ
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:lol:

04.11.2011 19:17:49 | PohádkaCopánek

jsem opradu moc ráda že to má alespoń malý úspěch :)

04.11.2011 19:17:17 | PohádkaCopánek

Jj,to jméno je zvláštní.Já jsem chtěla jméno,co asi neexistue,a co nikdo v pohádkách nemá,no prostě aby bylo jedinečné.

09.03.2011 17:10:00 | PohádkaCopánek

Pohádky mám moc rád a tahle je hezká.Nejvíc mě zaujalo jméno nevlastní dcery.To je jako vystřižený z Pána prstenů =)

17.02.2011 11:49:00 | Rejha

ano,je to trošku podobné,ale moooooc se mi to líbí ale bylo to težké vymyslet ty rýmy

20.01.2011 17:35:00 | PohádkaCopánek

Jak má pohádka šťastný konec, tak se Culda rozplývá radostí a má culíky:-)).Trošku mi připomíná mou nejoblíbenější pohádku o Popelce:-))

20.01.2011 14:31:00 | CULIKATÁ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí