Zlý soused

Zlý soused

Anotace: 6.část příběhů z Bedřichova

Sbírka: Strašidýlko z Nekrasu

Jednoho letního dne, kdy v Bedřichově vrcholila Antonínská pouť,které se zúčastnily i maminky Kubíka a Vojtíka, zatímco kluci zůstali doma a hráli si na zahradě, před domem. Najednou přijel do Bedřichova autobus, z něhož vystoupil jeden kluk, jenž byl o něco starší než-li Kubík s Vojtou, ale jak vypadal ! Rozcuchané vlasy,roztrhané rifle a v puse žvýkačku - a ta povaha!
Když ten výrostek,jenž bydlel v sousedním Janově,procházel kolem domků, kde si oba chlapci hráli na zahradě,přeskočil drze branku ukradl Kubíkovi míč a rozbil Vojtíkovi kolo a snědl plný sáček bonbónů. Kluci se dali do pláče a běželi k hoře Nekras za Nekráskem, kterého vzlykavě přivolali. Jakmile Nekrásek uviděl uslzené kluky, hned se začal vyptávat, co se stalo. oba kluci mu pak jeden, přes druhého, pověděli pravdu.
Nekrásek se rozlobil a povídá : ,, Tak to tedy ne,tohle tomu holomkovi nedaruji a něco uvidí ! '' Kluci se samozřejmě ptali,jak to chce udělat, aby jeho existence nebyla odhalena. a Nekrásek na to : ,,Nebojte, něco vymyslím. ''
Když sešli dolu do Bedřichova, proměnil se Nekrásek v hrozivé strašidlo s vyceněnými zuby a velkýma očima, až se ho oba kluci polekali, pak se schoval a čekal na toho výrostka. Ten se skutečně, po chvíli objevil a jelikož každou chvíli do něčeho kopal, dělal poměrně hluk. Když se přiblížil k místu, kde Nekrásek a kluci byli schovaní, s hroznými pazvuky, se před pobudou zjevil, ten se evidentně lekl a tak začal utíkat, na to ovšem Nekrásek čekal a cestu tomu ničemovi ztížil neprve banánovou slupkou po níž se ten kluk sklouzl, až dopadl do hromady odpadků. Kuba s Vojtíkem se začali smát,ale to nebylo ze strany Nekráska vše, kouzlem zvedl toho darebáka do vzduchu a poslal rovnou do sudu, za dešťovou vodou. To už se oba kluci smáli na celé kolo a ten výtržník, promočený na kost, co nejrychleji s ostudou uháněl směrem domů do Janova.
Poté Nekrásek kouzlem opravil poničené kolo a vyčaroval plný sáček bonbónů,takže, když se navečer vracely maminky obou chlapců z pouti,nepoznaly, co se tu odpoledne přihodilo. A ptáte se, co ten zlý kluk ze sousedního Janova ? Pokud vím,tak se po té příhodě, už víckrát v Bedřichově neukázal.
Autor Petr27, 27.02.2021
Přečteno 381x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí