Půlnoční opojení

Půlnoční opojení

Anotace: Povídka na velmi časté téma. Přečtěte a uvidíte.:) Psala jsem ji 12.5.2007 a jen házela na papír svoje myšlenky.:)Prosím komentáře a hodnocení, ale předem upozorňuji, že psaní povídek není moc má "parketa", takže nemusí být moc dobrá.:)

Začala odbíjet půlnoc... Dívka klidně oddychovala, když v tom... Temné mraky odhalily zářivý měsíc. Byl úplněk a venku se pomalu zvedal vítr. Ze slunečného a horkého dne se stala chladná noc a zima se dostávala až do morku kostí. V pokoji se ochladilo a dívka pocítila chlad, ze kterého jí naskočila husí kůže. To jí probudilo z jejího hlubokého spánku. Líně otevřela obě oči a chtěla jít zavřít okno, o kterém si myslela, že je otevřené. Mátožně vstala, zmožená spaním a pomalu šla k oknu. Přitom měla trochu strach, protože měsíc vrhal do pokoje světlo, ozařující různé předměty a vytvářející zlověstné stíny. Vyvolávalo to v ní divný pocit. Pocit úzkosti a strachu ještě víc prohloubil jakoby dech u krku. Z hrůzy se zastavila a bála se pohnout, natož ještě otočit. Raději zavřela oči a přála si, ať je to jen sen, ze kterého se probudí a všechno bude v pořádku. V tom ji něco pohladilo po vlasech a TA ruka sjela až k zádům. Dívka získala odvahu a nejistě se otočila. Pak si uvědomila, že to neměla dělat, protože pak by nemusela vidět, to co právě vidí. Stál před ní... Ten, jehož se každý bál. V jeho tváři zaregistrovala ironický úsměv a ten odhalil i jeho bílé zuby, které by každý mohl obdivovat, jen kdyby neměly mimořádně ostré a dlouhé špičáky. Oči měl jako dva zářící jantary. Stačila si všimnout, že pod lehce rozhalenou košilí se skrývá tělo poseté jizvami různých velikostí. Rány těsně pod srdcem se jemně dotkla, ale v tu chvíli od něj odskočila a uvědomila si, co to provedla. On se tvářil velmi překvapeně. Přiblížil se k ní a vtiskl jí pusu na čelo, pak na tváře a nakonec na rty. Každý ret obkroužil jazykem, pak pokračoval až ke krku, ze kterého nejprve odhrnul dívčiny jemné a vlnité vlasy. Tušila, co přijde a v duchu se rozloučila se všemi nejbližšími. Věděla, že je zbytečné se mu vzpírat a tak raději sklonila hlavu k pravému rameni. Dotkl se zuby pulzující tepny a pomalu špičáky zarýval do masa. Cítil opojení sladké krve a ukojení mocného chtíče. Dívce vytryskl před očima gejzír nepopsatelné bolesti, jako by jí rvali vnitřnosti zaživa. Jejich objetí trvalo jen krátce, ale dívce to připadalo jako věčnost. Pak omdlela a on ji lehce položil na postel. Nemohla dlouho usnout. Rána ještě slabě krvácela a hlavou se jí honily tisíce myšlenek. Stejná situace se opakovala každý den, asi tři měsíce.. Ale ne pokaždé si přišel jen pro to, co nejvíce potřeboval k životu. Jenže dívka během té doby chřadla, byla bledá, neměla chuť k jídlu, život ji přestal bavit. Jednoho dne ji našli mrtvou a na krku měla pouhé dvě ranky, ale i ty stačily k tomu, aby dívka navždy odešla ze světa smrtelníků. Po pohřbu všichni chodili na hřbitov, ale jeho majitelka přesto každou noc opouští svůj hrob, aby užívala svého nočního života... A tak na vlastní kůži poznala, jak chutná pravé půlnoční opojení...
Autor Rhiannon, 21.05.2007
Přečteno 577x
Tipy 4
Poslední tipující: Ulri, G_Msh, Norlein
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Koukám, že to znáš. Toho si vážím!:) Ale neboj, není to přesně podle toho.:)

16.07.2007 16:40:00 | Rhiannon

Hodně nápadně to připomíná Lucy z Draculy.

16.07.2007 16:39:00 | Marlene

Já vím, že je to dost ohrané téma, ale mě to prostě baví. Asi už je to dost trapný, ale co se dá dělat. Osudová přitažlivost je povídka na stejné téma. Ty věci z povídky jsou nepravděpodobné, že by se mohly stát, ale já se prostě musela vypsat, no. Snad to přežijete.:)Berte ohledy.

19.06.2007 17:27:00 | Rhiannon

Asi tak: pomineme-li ohranost tematu (upiri jsou klasika a jak vzdycky rikam - nic proti klasice), urcitou nepravdivost (upirem bynemohla byt jen tak najednou - musela by nejdrive dostat napit krve od jineho upira) a takovy ty chyby, ktery mozna nekdo prehlidne, ale jsou tam a hodne ubiraj (je samozrejme, ze pokud se ochladi, divka pociti chlad, mas tam taky hodne zajmena - i tam, kde by byt nemusela - odhrnul jí z krku její vlasy - nevim, jestli je to tam presne takhle, ale neco podobnyho se tam objevuje pomerne casto), jsou tam pak veci, ktery se daji casem a cvikem odstranit - ne v kazde vete musi byt sloveso, nemusis dvakrat rikat ze jde o oknu apod. takhle se to spatne dopisuje, bylo by lepsi mit to otevreny vedle a brat to jedno po druhym...

rozhodne ale nechci rict, ze je to spatny, to ne, jen ze by se toho dalo dost vylepsit...

19.06.2007 13:56:00 | Cristinne

To Snowwhite: Moc a moc děkujííí, možná se pokusím o další povídku.:)

23.05.2007 12:45:00 | Rhiannon

Na to, že to není tvá parketa je to opravdu dobré. gratuluji
Sbowwhite

22.05.2007 20:37:00 | ona ...

Nebreč Moaro, s tím nikdo nic nenaděláme, když mají upíři takovou moc.:) A na pozvání chodí jen ti hodně galantní.;)

22.05.2007 12:33:00 | Rhiannon

také to není má parketa...

21.05.2007 22:20:00 | Bíša

a já myslela, že upíři mohou dovnitř až po pozvání, fňuk.

21.05.2007 22:01:00 | Moara Sheridan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí