Ohrožená Planeta

Ohrožená Planeta

Anotace: Pojednává o osudu Země. Pojednává o globálním oteplování, které zasáhlo nejvíce USA, děj se odehrává v roce 2050 a ....

Píše se rok 2050. A hladina oceánů se pomalu začíná zvedat. Ubylo sněhové pokrývky, hladina oceánů se zvyšuje, přibyla další ohrožená zvířata. To všem jsem slyšel, když jsem ráno jel do práce. Jinak, abych se představil jmenuji se Jack Nelson a pracuji jako ochránce přírody. Když se dozvídám tuto hrůzostrašnou informaci řeknu ji i svému nejbližšímu kolegovi Jacku Smithovi. Tak jsem začal tento problém řešit tak, že jsem všem řekl: Šetřete s energií, neplýtvejte s tím co je vám dostupné. Pak jsem skončil přednes a šel nebo spíše jel jsem se podívat celé té záhadě na zoubek.
Když jsem přijel do New Yorku tak jsem zjistil, že tady je situace nejhorší. Nejednou jsem se otočil a viděl jsem jak se hladina Atlantického oceánu velmi rychle zvyšuje. Bohužel to zasáhlo Manhattan, kde byli nic netušící lidí, kteří nepřežili. Socha Svobody nevydržela takový nápor vody a zřítila se do moře. V tom začala ve městě panika. Výsledek ? Výsledek byl 30 lidí mrtvých ušlapaných v panice, dalších 120 zraněno těžce a 400 lehce. Město New York se včas evakuovalo od ničivé vlny, která na město přišla přesně v 12.00. Ve městě bylo tolik vody, že byly vidět jen střechy budov a mrakodrapů. V zatopeném New Yorku dosahovala voda až 120,00 m vysoko.
A tak jsem řekl Smithovi: Hele, je velice zoufalá situace. Prosím tě musíme vyhlásit stav nouze a evakuovat státy Texas, Louisianu, Alabamu a Floridu. Dobře řekl Smith a odešel vyjednávat. A poslal do těchto oblastí vojenské oddíly. Napětí však neustále vzrůstalo a vzrůstalo.
Než vojáci dorazili do Texasu, prohnal se Texasem hurikán Antonio o rychlosti 350 km/h. Usmrtil bohužel 5 osob. Vlna šla dál a rozhodně se nevzdávala ani nezpomalovala, nýbrž ještě zrychlovala.
Jen za 1 měsíc řádění přírodních živlů zemřelo 400 lidí a dalších 400 tisíc lidí přišlo o střechu nad hlavou. Škody se vyšplhaly na neuvěřitelných 9 miliard dolarů. Živel se šířil velice rychle už v 1.00 dalšího dne byl v Louisianě, kde se doslova vyřádil. Ve 2.45 ráno přišlo tornádo na Alabamu. Při této katastrofě, která trvala necelých 10 minut zahynulo asi 300 lidí.
Prezident USA vyhlásil nejvyšší stav nouze a pohotovosti. Jenže hasiči pracovali bez odpočinku 48 hodin v kuse a byli unavení ještě hůře na tom byli záchranáři, kteří pracovali dokonce 72 hodin bez odpočinku. Teď jestli přijde další pohroma je to náš konec řekl guvernér Floridy i prezident USA.
Guvernér měl bohužel pravdu. Další den v 00.01 přišlo velmi silné tornádo, které zpustošilo Floridu k nepoznání. Z mapy USA během 4 měsíců zmizelo 5 států (Texas, Florida, Alabama, New York, Louisiana). Globální oteplování se šířilo rychle. Psal se rok 2050 4. dubna. Bylo poledne, když vtom děsivá rána, ano byla to to exploze sopky, která doslova roztavila město Reno, kde žije zhruba 5000 lidí.
Mrak popela, dýmu a prachu o rozměrech 2 kilometry na 4 kilometry představoval pro USA další nebezpečnou hrozbu. Vlna v Atlantickém oceánů se přestala šířit. Lidé byli nadšeni, když vtom přišla větší vlna ze západu tedy z Tichého oceánu, který si hned vylil zlost a to hned na 10 státech: Kalifornie, Kreton, Washington, Idaho, Utah, Nevada, Arizona, Nové Mexiko, Colorado a Wyoming. A hned na to přišel i stát Montana. Tichý oceán si během 12 hodin opravdu hodně vylil zlost. Během 12 hodin z mapy USA zmizelo dalších 11 států. Usmrceno bylo nejvíce lidí, bylo o zhruba 2,5 miliónů lidí.
Tichý oceán se svojí práci neskončil, nýbrž pokračoval dále. Další vlna přišla v 00.50, hasiči umírali vyčerpáním bylo jich celkem 1500 a další rychle přibývali.
Záchranářů na vyčerpání zemřelo bohužel více jak 3000. Psal se rok 2052 5.května více jak 35% USA bylo již pod vodou většina lidí odešla bydlet do Ruska v které zatím bylo bezpečno. Ale ty nejodvážnější zůstali a že jich nebylo málo, zhruba 120 miliónů lidí zůstalo v USA a čekalo dál co se bude dít.
V 00.30 dne 8.11.2052 ukázal Tichý Oceán jakou má v sobě sílu. Pod vodou skončilo 28 států USA. V USA zbyli už jen 2 státy, které ještě nebyly ještě pod vodou Indiana a Kentucky. Jenže v 00.59 se změnila politická mapa světa, nejen že byly zatopeny tyto dva státy, ale USA během 2,5 roku zmizelo z politické mapy světa.
Všechno bylo kvůli globálnímu oteplování. Američané byli v tuto dobu na nesprávném místě a to se jim vymstilo. A také se nechovali k přírodě po celá staletí pěkně. Celkové škody v USA byly velice vysoké. Počet mrtvých 10 miliónů, počet zraněných (těžce i lehce) 45 miliónů a počet lidí bez střechy nad hlavou 65 miliónů lidí. Zvýšila se velice kriminalita a úmrtnost. Lidé neměli co jíst, pít a někteří umírali i na podchlazení nebo podvýživu. Všichni lidé si rozmysleli, že už se tomuto problému vyhnou a populace, která musela odejít z USA a byla v Mexiku odletěla asi 1500 letadly do Ruska.
A prezident dodal: Takový živel USA nikdy nezažilo a doufejme, že už se nikdy nebude opakovat to, co se opakovalo tyto dva nejhorší roky v historii USA. A ještě musím říci, že to byl nejdražší a nejkrutějších živel všech dob na Zemi.
Tímto prezident USA skončil přednes. Z celkové populace USA 282 miliónů přežilo pouhých 30 miliónů. 250 miliónů lidí našlo bohužel svou smrt buď v moři anebo zemřeli vyčerpáním a někteří se ztratili v Bermudském trojúhelníku.
Dále vám přinášíme velice přehledný počet materiálních škod. Škody se vyšplhaly na neuvěřitelných 9 biliónů dolarů (234 000 000 000 000 Kč). Většina lidí se chtěla vrátit do své rodné vlasti do USA, ale nemohla a tak žili v poklidu v Rusku a bylo jim velice smutno po jejich vlasti domovské. Lidé ale dostali nápad jak dostat zpátky své USA. A tak postupně začali zasypávat oceán a až nakonec vytvořili znovu USA. Celkem zasypali 9 miliónů kilometrů čtverečních oceánů a potřebovali na to 40 let. Lidé postupně začali opět budovat města jako byly New York, Dallas, Chicago a najednou se USA změnilo najednou ožilo bylo jiné. Američané si více vážili přírody. Lidé si začali uvědomovat, že když příroda pohrozí tak je zle. A dříve tomu tak nebylo.
A proto se k přírodě chovají slušně, nekácí a ne ničí pralesy, nýbrž třídí odpad, šetří s energií a snaží se být vzorem světa jako jeden národ a jako jedna vlast.
Autor Alexandr Dmitrij Kromnikov, 15.11.2008
Přečteno 427x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ty, koukám, hodně myslíš na budoucnost naší Země. Jo, já taky.

22.04.2010 20:38:00 | Monica.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí