Cesta pekla

Cesta pekla

Ráno jsem bloudil cely prochladlý černa noc stále neustupovala.Kůže v jednom ohni ze strachu ze zla které mě pronásledovalo,pořád se otáčím ty hlasy se jsou stále blíž a blíž najednou vše utichlo i mlha se pomalu začala zvedat nad Blaty.
To ticho je hrozné ta neslyšitelná bolest,jen vítr si pomalu honil chuchvalec suche trávy po cestě.Trošku jsem se pousmál,snad to jsou jen halucinace co mě pronásledují.
Zrychluju pomalu krok a tápám hustou mhlou v tom má bosá noha naráží.V te husté mlze neni poznat o co jsem zakopl,pomalu se skláním a myslim na nejhorší,kámen to nemůže být je to moc měkké ale chladné v tom vidim siluetu malého ditěte,zcela nehybně leželo uprostřed cesty.
Nehybně ležící dítě jen dodávalo všem ještě děsivější atmosféru.Hlavou se mi honilo spoustu myšlenek,ale nedalo mi,to vždyť jsem taky otec a dítě sem pomalu zvdel z promrzlé zemi.
Byla to asi největší chyba v mém životě.
Jak jsem to telicko zvedl a kouknul se mu do tvare,otevrelo krvave oci a zakricelo"to jsem rad ze se konecne potkavame"
Strachy jsem chtel tu zrudu odhodit ale neslo to a porad hlubokym hlasem kricelo"Copak copak chces se nas zbavit teed kdyz jsme se potkali ?? "
Trosku jsem se uklidnil zakricel jsem:co si zac?
My? my jsme zlo celeho sveta!!!!!!!!!
Myyy?tvaril jsem se vydesene....
Ano my deset pradavnych demonu ukrytych v malem chlapci.Copak Ty nectes to by jsi nasrozesmal ale ted k jadru veci.Proc jsme vlastne tady a poloz nas uz na zem uz nas nebavi jak se klepes.
My si ted spolu zahrajeme takovou hru o tvou dusi.
o mou dusi??? ptal jsem se vydesene. Ale ja nic nechci hrat vzdyt jsem nic neprovedl proc sakra jaa???
Ale hrat budes a moc rad nebudeme o tom licitovat.Proc Ty procpak asi? podivej se na svuj zivot jaky jsi zil.Zenu jsi podvadel v praci kradl mame pokracovat.Hrat proste budes vlastne ti nedavame na vyber.
A tak jsem zacal hrat hru o zivot.Nehjhorsi hru v mem zivote.
Autor drahý, 17.12.2008
Přečteno 472x
Tipy 6
Poslední tipující: Verdička, NikitaNikaT., Bíša, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Háčky a čárky!Bez nich opravdu nedává text smysl

18.12.2008 22:06:00 | Bastet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí