NCIS

NCIS

Anotace: Tohle je příběh na motivy seriálu NCIS.

Náš příběh se začíná v laboratoři základny NCIS. U počítače, terý stále hledá otisky prstů, spala Abby. Bylo pár minut po půlnoci a Abbs si řílala, že v práci bude přesčas, když odcházel Tonny, tak začalo docela hodně pršet. Všichni z jejího týmu byli pryč, aspoň si to myslela, ale nebyla si jistá, jestli odešel domů Gibbs. Chvíli nad tím přemýšlela, ale potom si řekla, že to asi nemá cenu, nand něčím takovým přemýšlet. Abby si znovu lehla na stůl a pomalu usínala, ale vtom uslyšela, jak někdo klepe na dveře, udivilo jí to, protože laboratoř byla od kanceláře oddělená dveřmi s fotobuňkou. Jenom dveře, kterými Abby chodila k výtahu neměly automatické otvírání. Abby ospale řekla: dále a položila hlavu zase na stůl. Ve dveřích stál Gbbs. Co tady chceš, myslela jsem, že si dávno doma. Tak na to samé jsem se chtěl zeptat já Tebe, Abbs. Nějak se mi nechce domů, Kate má něco domluveného s někým jiným, chtěly jsme jít někde na diskotéku, ale když to dopadlo tak, tak nevím, kam bych šla, doma by mě to nebralo. Gibbs přišel k Abby a podal jí kafe. Abby už dávno věděla, že jakmile jí Gibbs nese kafe, znamená to, že to bere jako záminku, pro to, že mu má říct i to, co nechce. Tak co Ti mám dneska prozradit, odbyla ho. Co je Ti Abbs, známe se už dlouho na to, abych nepoznal, že nejsi ve svojí kůži. Jsi můj otec, nebo co, že máš takovou péči? Řekla Abbs a sjela Gibbse hrozným pohledem. Otočila se k němu zády. Gibbs se postavil vedle ní, ale neřekl nic. Teď se jako první ozvala Abby. Rozešla jsem se s Michaelem, řekla tichým hlasem.
Kdo je vůbec ten Michael? Zeptal se Gibbs. Je to punkáč, ale jestli mu chceš namlátit, tak bych Ti to moc nedoporučovala, skončilo by to s Tebou špatně. To o mě teda nemáš moc dobrý mínění. Hele, proč nejdeš domů a proč Ti to já tady všechno vysvětluju? Ach, jo, jsem tak blbá. To bych neřekl, podle mě máš chuť na kafe a jestli ho chceš, tak mi musíš říct všechno. No, tak si můžu klidně zajít to kafe koupit do automatu. řekla Abby. Došla k židli, vzala svou kabelku a chvilku se v ní přehrabovala. Potom se podívala do peněženky a zjistila, že nemá peníze. Hm, jak vidím penízky nejsou, řekl Gibbs. No a co tak si zítra od někoho půjčím a koupím si kafe zítra. Ráno odešel Gibbs dřív do kanceláře, aby ho nikdo neviděl s Abbs. Před tím, než došla do kanceláře Keitin, zazvonil na Gibbsově stolu telefon. NCIS agent Gibbs, představil se. Jsem hlavní velitel New Yorského okrsku, představil se náčelník policie. Co pro Vás můžu udělat? Včera večer naši policisté při kontrolní prohlídce auta našli 20 kg heroinu. No, to je sice moc hezké, ale tento případ nespadá do naší kompetence. My řešíme vraždy vojáků, chápete? Ano, právě proto Vám volám. Nedaleko od silnice stojí jedna muniční hala, jedna z kamer je umístěna přímo na místo předání. Náš technik už záznam zpracovával. Je z toho záběru vidět, kolik má dotyčný voják na výložkách hvězdiček? Zeptal se Gibbs. Moc by nám to pomohlo, hledali by jsme jen v určitých kruzích. Bohužel, technikovi se nepodařilo záběr zvětšit. Tak prosím ten záznam pošlete k nám do rukou určité agentky Abbygail Scutio. Díky za informaci, rozloučil se Gibbs s náčelníkem a zavěsil telefon. Tady máš kafe, šéfe. Řekla Keit Toddová. Jo, dones taky jedno kafe Abby. Proč Abby? Divila se Keitin. No, nemá peníze. Jak to víš? Když jsem došel do laborky, právě se dívala do peněženky a říkala, že si chtěla koupit kafe. Nazdárek lidi, pozdravila Abby. Tonny tu ještě není, divila se. V rukou nesla bednu plnou úředních papírů.
: Abby položila bednu na Gibbsův stůl, zasalutovala a chtěla odejít. Major Gibbs jí, ale zastavil. Nemám u Tebe náhodou svou vojenskou složku? Keitin se na Abby tázavě a zvědavě podívala. Abby dělala, že její pohled nezachytila a řekla Gibbsovi, že si pro tu složku má dojít. Když to dořekla došel do kanceláře Tony. Máme případ, do práce, všichni za mnou. Néééé, křičel Tony za chůze, nestačil jsem se nasnídat šéfe. To mě nezajímá, odbyl Tonyho Gibbs. Keit se začala smát a řekla: Měl ses nasnídat doma. Moooc směšný. Řekl Tonny a hrál uraženého. Když došli na místo činu, všem se zatajil dech. Tělo totiž nebylo pohromadě, ale jeho části se válely po všech možných místech. Když Keit došla k něčemu, vypadalo to jako uřezaná ruka, začalo se jí dělat špatně a šla se vyzvracet. Tonny se jí začal smát, Gibbs ho okřikl a zeptal se Keitin jestli je v pořádku. To je dobrý, zvykneš si. Tak jestli si zvyknu , tak to už asi nebudu já. Zvyknou si musíš, jinak končíš u NCIS řekl Tonny, který držel v ruce vražednou zbraň- motorovou pilu. Když jeli autem na stanici, Tony se ptal Gibbse, jak ta mrtvola souvisí s předáním drog u muničního skladu. No, nevím to jistě, ale řekl bych, že ten zavražděný chudák, byl voják, který tenkrát přebíral zásilku drog. Proč vůbec nedošel na místo činu Duky, zeptala se Keitin. Je nemocný, teda aspoň to tak říkala Abby, prý jí volal. Jo, nedořešili jsme jsme Tebe šéfe a Abby. Keit mi říkala, že sis svou vojenskou složku zapomněl u Abby v laborce. Hele, Tonny nechtěl ses náhodou nasnídat? Keit se začala znovu smát.
Když dojeli do základny, Gibbs si nesedl za stůl, jak jak si Tonny s Keit mysleli, ale odešel do laborky. Už Ti přišel ten záznam? Zeptal se Gibbs. Jojo, pojď se na něco podívat, šéfe, řekla Abby a vedla ho k obrazovce. Podařilo se mi zjistit, že jeden z těch překupníků a vrahů má(pokud nebyl jenom jeden) na pravém zápěstí vytetovaného draka. Takový tetování jsem vždycky chtěla, ale je moc drahé. Nechce mi ho zaplatit? Usmála se Abby na Gibbse a dala mu na tvář polibek. Myslíš, že jeden polibek mě přinutí k tomu, abych Ti zaplatil tetování? Usmál se Gibbs. Než odešel, pošeptal jí do ucha, že jí miluje a že nemá dneska odcházet z práce. Náš příběh se teď odvíjí v jedné bance v centru New Yorku. Do banky přichází ředitel banky a ptá se jedné z účetních za přepážkou, jestli neviděla svou kolegini. Nene, nedošla do práce už celý týden. Volala jsem jí na mobil, ten má vypnutý a když u ní doma zvedl sluchátko její syn, řekl mi, že mámu neviděl už asi týden. Jsme nejlepší kamarádky, ale nezmínila se o tom, že by někam chtěla jet. Odpověděla účetní. Ředitel došel do své kanceláře a zavolal na New Yorský policejní okrsek. Dobrý den, tady ředitel New Yorské banky, chtěl bych u Vás nahlásit zmizení jedné z mých podřízených. Jak dlouho už nedošla do práce? Ptal se náčelník. Naposledy přišla před týdnem, myslel jsem, že je nemocná. Šel jsem k její kolegyni a ta mi řekla, že nemocná není a doma taky není, volala jí domů na pevnou. Dělá mi to starosti, podíval by jste se na to. Pošlu Vám emailem její osobní údaje atd. Samozřejmě, udělám všechno, co bude v mých silách, zatím nahledanou.
Druhý den ráno se agent Dinnozo probudil na svém pracovním stole. No, zbudila ho vlastně Keitin, když na něj vylila celý obsah pití, které mu mělo vydržet celý den. Fakt Ti moc děkuju, Keit. Není zač. usmála se Keit. Teď mi ale koupíš nové pití. No, něco za něco… usmála se Keit. Napřed mi řekni, jestli má opravdu Abbs něco s Gibbsem. Jojo, mají spolu dítě. Cože!!!!!!! Tony a Keit napřed nevěděli kdo s nimi mluví, ale když se otočili uviděli přicházet Dakyho. To myslíš vážně, nebo si děláš srandu? Zeptala se Keit. Ne, bohužel, nebo bohudík je to pravda. Byl jsem nemocný, ale když jsme volal Abby, že nepřijdu do práce, tak se mi k tomu přiznala. Než ale něco řekneš Tonny, radil bych Ti se na to Gibbse nevyptávat, protože nemá dobrou náladu. Keit začal na stole zvonit telefon. Tony ale telefon zvedl dřív. Agent Dinnozo, prosím: Dobrý den jsem kapitán New Yorského okrsku. Je tam prosím agent Gibbs? Teď momentálně ne. Mám ho zavolat? No, byl bych rád. Gibbs zvedl telefon, představil se a náčelník hned začal mluvit. Mám pro Vás další informaci, která by se mohla týkat Vašeho případu, dořekl náčelník. Jeden ředitel New Yorské banky už týden hledá jednu svou zaměstnankyni. Naši policisté už v té bance byli a vyslechli jednu její kolegyni a kamarádku. Řekla jim, že před čtrnácti dny do banky přišel muž, jehož popis se hodí na Vaši mrtvolu. Dobře, dejte mi prosím adresu na tu banku. Náčelník vysvětlil Gibbsovi jak se má k bance dostat, rozloučil se s ním a zavěsil. Co máme dělat teď, šéfe? Zeptal se Tonny. Máte chvilku volna, řekl Gibbs posadil se do svého křesla a během minuty usnul. Keit teprve teď napadlo, že má příležitost si s Abby promluvit o tom, jak to je doopravdy mezi ní a Gibbsem. Otočila se u Gibbsova stolu na podpadku a zamířila do laborky.

Keit vešla do laboratoře a uviděla Abby na židli, jak se dívá do okna. Ahoj, jak se máš? Hm, celkem to de.. odpověděla Abbs. Víš, chtěla jsem s Tebou mluvit o… Jojo, já vím, chceš mi říct, že jsem se úplně zbláznila, když beru drogy, chodím přitom do práce a že čekám Gibbsovo dítě. To je starý. Řekni mi radši nějakou novinku. Hele, začala Keit a podívala se Abby přímo do očí. Jsme nejlepší kamarádky, že jo. Abby jenom kývla hlavou na souhlas. Dobře. Když budeš v úzkých tak mi to můžeš všechno říct. Já nechci, abys skončila někde na drogách a nepředávkovala se. Jestli chceš, pomůžu Ti se dát s Gibbsem zase dohromady. Abby nevěděla co na to má říct, tak Keit jenom objala a řekla jí, že by si bez ní svůj život nedokázala představit. Teď, ale do laborky vešel Tonny a řekl Keit, že pojedou do banky, kvůli tomu zmizení jedné účetní. Dobře, už jdu. Zatím se měj, Abby, rozloučila se Kiet se svou nejlepší kamarádkou. Abby Tonnymu a Keit zamávala a věnovala se dataloskopii. Když dojeli do banky, hned u vchodu na ně čekala účetní, která si jako první všimla zmizení svojí kolegyně. Dobrý den, Vy budete od NCIS, řekla účetní. Ano, přesně tak, řekl Tonny a díval se účetní do jejího výstřihu. Ta, ale jeho pohled zachytila a podívala se na Tonnyho. Účetní zavedla agenty NCIS do jedné z kanceláří a nabídla jim kávu. Jako první se slova ujal Gibbs. Vy jste prý viděla v bance muže, který je teď asi mrtvý. Mohla by jste nám o tom říct víc? Účetní si pohodlně sedla do křesla a začala vyprávět.

Tenkrát, bylo to asi před čtrnácti dny, přišel k přepážce muž, mohlo mu být tak čtyřicet. Podle toho, jak ten člověk chodil, řekla bych, že to byl voják. Všimla jsem si také, že byl hodně nervózní. Aha, a nevíte co po Vaší kolegyni mohl chtít? Zeptala se Keit. To vím přesně agentko… Toddová řekl Gibbs. Aha, chtěl po mojí kamarádce, aby zablokovala jeho účet. Moje kamarádka se pak radila i se mnou, protože jak určitě víte, bankovní účet se nedá zablokovat bez udání důvodu. Nakonec jsme šli za ředitelem a ten to zablokování povolil. Aha, chápu, řekl Tonny a znovu se díval do výstřihu. Naneštěstí pro něj si toho všiml i Gibbs a otočil mu hlavu jinam. Dobře a od té doby jste toho muže neviděla? Ne, neviděla a přesně za týden zmizela moje kamarádka a kolegyně. My Vaší kamarádku najdeme, řekl Gibbs. Potom účetní agenty odvedla z budovy banky ven. Takže mi Tonny teď pěkně zopakuješ, co všechno víme o té vraždě. Proč zase musím všechno vědět já, řekl Tonny. Proč se, sakra někdy nezeptáš třeba Keit. Tak dobře, Keit Ti může pomoct. Řekl Gibbs. Když Tonny s velkou pomocí Keit dořekl všechny důkazy, dojeli na stanici. Potřebuji kafé, řekl Gibbs a tryskem odběhl do kanceláře. Kde je Gibbs? Ptala se Keit Tonnyho. Šel vyprázdnit svůj močový měchýř, řekl Tonny. Ty mi prostě nemůžeš říct, že šel na záchod, prostě to řekneš tím blbým způsobem.
Gibbsi, Gibbsi: vykřikla Keit na Gibbse. Co je, hoří? No, něco horšího, šéfe. Víš, Abby s tebou čeká dítě, řekla Keit. Gibbs si musel sednout a napít se kafe, jinak by ho to asi položilo. Potom najednou Gibbs vstal a zamířil do laborky. Ahoj lásko, řekla Abbs. Nazdar, proč jsi mi něřekla, že se mnou čekáš dítě? Řekl Gibbs. Místo, aby Abbygail políbil nebo objal, tak vzal Gibbs těžkou železnou židli a praštil Abby židlí do hlavy. Abby nakonec skončila v nemocnici se středním otřesem mozku. Kde je Gibbs, zeptala se Abbs jakmile se probudila.No, my musíme odjet, řekla Keit. Tak se zatím měj, jak budeme moct přijdeme za Tebou. Kam to vůbec jedeme, šéfe? Ptal se Tonny, když všichni nasedali do auta. Náš podezřelý totiž drží jako rukojmí tu účetní z té banky. Aha, tak to jo. Tonny, vezmi teď hned telefon a zavolej posily. Dobře. Za chvilku dojeli agenti k jednomu supermarketu. Jenže se zjistilo, že to všechno byl jenom planý poplach. Když šel druhý večer Gibbs od Abby z nemocnice přepadl ho vrah, kterého Gibbs a celý jeho tým hledali. Gibbs, kterému vrah držel pod krkem nůž, čekal co mu bude říkat: Dobrý večer, pane majore, víte, za chyby se platí. Co to má znamenat? Nechápal Gibbs. Skoro jste mě dostali, co? Jo, víte toho už hodně, držím tu bankovní účetní jako rukojmí a toho majora jsem taky zabil já, ale vy toho víte až příliš. Víte, vy máte moc hezkou holku, jmenuje se Abby Scutiová, že ano? Jo, jmenuje, ale odkud to víte? Vrah Gibbsovi neodpověděl a mluvil dál. Máte s ní taky syna, který momentálně leží v nemocnici s tou vaší Abby a bojuje o život v inkubátoru. Teď je ale nejspíš mrtvý!

Mezi tím vrahův kumpán v nemocnici odpojil malého Leroye Jethra Gibbse od přístrojů. V tom samém okamžiku se v Abby probudil její mateřský instinkt. Abby vyběhla ze svého pokoje a utíkala do místnosti, kde ležely miminka v inkubátorech. Abby přiběhla ke svému synovi a začala mu nahlas nervózně říkat: Jethro, Jethro, chlapečku můj, neumírej, maminka Tě potřebuje! Abby nevěděla, co má dělat. Vzala svého syna a chtěla ho zanést doktorovi, jenže se s ním srazila ve dveřích. Slečno Scutiová, jste v pořádku? Aaano, já jsem v pořádku. Tady můj synek, Jethro, nevím, co mu je. Když Abby dávala svého syna doktorovi, v jejích očích se zaleskly slzy, ale doktor jí řekl, že to bude v pořádku. Jenže Abbyin syn v pořádku nebyl, umíral. Doktor se pokoušel Gibbse ml. přivést k životu pomocí elektrických šoků, ale nic nebylo platné. Doktor se radil se sestřičkou, jestli tu zprávu má Abby oznámit hned, nebo až další den. Domluvili se na následujícím dnu, protože Abby byla i tak hodně vystrašená. Když večer Abby spala,(vlastně nespala, protože pořád myslela na svého syna. Jenže asi o půl jedné Abby někdo probudil: Kdo jsi, nech mě! Křičela Abby, když jí nějaký muž probudil a vytahoval z postele. Potom pochopila, že je to Gibbs. Jethro, co tady děláš????! Zeptala se vystrašená Abby. Neboj, promiň, že jsem Tě polekal, ale musíš být v bezpečí, lásko. Vysvětlil Gibbs. Kde je náš syn? Jak to mám vědět, nevím, něco se mu stalo. Doktor si ho odnesl. Můžeš mi vysvětlit co se tady děje? Kam jdeš, Jethro? Řekla Abby, když uviděla Gibbse, jak otvírá dveře od jejího pokoje. Gibbs šel za doktorem a ptal se ho na svého syna. Váš syn, řekl doktor, je mrtvý. Je mi to líto pane Gibbsi. Jenže ke Gibbsovi přišla Abby, která to všechno slyšela.
Potom Abby předvedla příšernou scénu o tom, jak ona Gibbse moc miluje a že kdyby svého syna neměla s ním, určitě by neumřel. Taky si myslela, že jí Gibbs nenávidí, protože je punkerka a začala si trhat vlasy, potom si přetrhla svůj punkerský obojek, který nosila na krku a zahodila všechny prstýnky. Gibbs odvlekl Abby do pokoje. Abbs byla naštvaná. Abbygail, musím Ti něco říct, něco, co jsem Ti zatajil. Jediný kdo to ví, je Daky. Aha, takže patolog je spolehlivější vrba, než Tvoje holka? Řekla Abby a pozvedla obočí. Víš, dobře, že se s Dakym známe už 18 let a jsme kamarádi, to přece víš. Řekl na to Gibbs. Řeknu Ti důvod, proč jsem s Tebou nechtěl mít děti a taky to, proč jsem Tě praštil tou židlí, když jsem zjistil, že jsi těhotná. Gibbs od Abby odstoupil a šel k oknu. Víš, Abbs, měl jsem rodinu. Když mi bylo 28 seznámil jsem se s Šenon Čárltnovou. Měli jsme se moc rádi a za rok po seznámení jsme se vzali. Za půl roku sňatku mi Šenon dala dceru. Dali jsme jí jméno Kelly. Když mi bylo 35 musel jsem odejít do války v Pákistánu. Když jsem se vrátil z války, našel jsem místo našeho domu jenom trosky a z pod těch trosek jsem vytáhl tělo svojí mrtvé ženy a moje dcerka Kelly mi umřela v náruči. Jenže v tom do pokoje vtrhl vrah, který asi před dvěma hodinami napadl Gibbse. Hej, dej pěkně ruce nad hlavu, nebo Ti ustřelím hlavu. Přikázal vrah Gibbsovi, ten se ho ale zeptal: Co chceš, peníze, nebo někoho z nás zabít, tak zastřel mě, Abby dej pokoj. Když chtěl vrah stisknout kohoutek své zbraně a prostřelit Gibbsovi hlavu, vrazil do místnosti Tonny Dinnozo: je konec, kamaráde, máme Tvého komplice a úřednici, kterou jsi držel jako rukojmí, jsme našli. Odhoď tu zbraň. Když chtěl Tonny vraha odvést, Gibbs se ho zeptal, jek to teda všechno bylo. Vrah mu řekl, že toho majora přinutili si drogy převzít, aby mohli mít peníze. Potom ho museli zabít. Jeho tělo rozřezali na kusy podle jeho slov: jenom tak ze srandy.Bankovní úřednici museli držet jako rukojmí, protože toho moc věděla. Vás, podíval se vrah na Gibbse, jsme chtěli zničit proto, že jste nám překazil plány, ušklíbl se vrah. Ta Vaše holka, je moc hezká, neškodilo by jí znásilnit. Řekl ještě vrah, který se Gibbsovi díval přímo do očí. Tonny vraha odvedl.
Agent Gibbs si nakonec Abby Scutiovou vzal, za svědky jim šli Keit Toddová a Tonny Dinnozo. Tak končí příběh o NCIS, doufám, že se Ti líbil.
Autor Jančičák, 06.03.2009
Přečteno 1892x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Ahoj,
svůj názor na povídku jsem ti poslala vzkazem, protože by se do komentáře nevešel. Snad tě neurazí.

10.03.2009 20:35:00 | čertíček24

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí