SMRT vs LÁSKA,LÁSKA vs SMRT

SMRT vs LÁSKA,LÁSKA vs SMRT

Anotace: 3. díl--tentokrát někoho představím a prozradím malé(velké) tajemství

„Mám krvavé oči protože jsem prokletý.“
Láska je k nepochopení! Zatím ani já ji nedovedu chápat. Vždycky jí potlačím nebo jí změním v jiný cit.
Ano, mám ten dar měnit a potlačit city jak sama chci. Lásku většinou potlačuji.To třeba radost můžu přeměnit v nenávist,smutek a mnoho dalších lidských citů. Nedokážu je ani spočítat.
Mám prostý úkol. Najít a zabít. Hledám a zabíjím lidi s neuvěřitelnými schopnosti. Kdyby se to dozvěděl svět co tu máme za příšery a nebo kdyby dostaly záchvat a staly se Hollow, bylo by po mě.
Hollow je tvor bez srdce. Je to jenom zlá duše která chce pohltit svět. Již se na světě pohybovali hollow ale vždy umřeli hladem a TOUHOU.
Já taky zemřu touhou a hladem. Hladem po nenávisti a touhou po zabíjení. To je můj nezměnitelný osud!
Možná sem se ještě nepředstavila že? Já jsem Rozeta. Lidé tvrdí že je to jméno nesmrtelnosti které stejně zemře touhou. Touhou zabíjet. Je mi teprve 16 let.
Ráda zabíjím ostatní tvory se zvláštními schopnostmi. Ale tentokrát je to jiné. Ten kluk kterého mám zabít je… Jak to jen říct… On je jiný! Cítím něco jiného než u ostaních. Jako kdyby on byl přítel a všichni koho jsem doposud zabila nepřátelé.
Tenhle pocit. Je to můj první pocit co nemůžu potlačit a nemůžu změnit… Nevím ani proč. Možná bych ho neměla zabíjet.
Ten večer co dostal záchvat sem neutekla domů hned. Jen co jsem potlačila pocit strachu, tak jsem se podívala na jeho schopnosti. Opět byly úplně jiné než u ostatních.
Nejdřív chtěl zabít. Potom se z pamatoval a chtěl jít domů jenže jak mu narostla síla tak i tělo a nikam se nevešel. Začal plakat. Ostatní lidi ač se ho báli začali ho utišovat a on se vrátil do původní podoby a všem začal děkovat.
Nevím kde tuhle sílu vzal a proč tak plakal ale moje povinnost je stejně stejná.

Zabít a nenechat žádné stopy!!!

*hollow-v překladu prázdný(japonština)
Autor Veracub, 21.08.2009
Přečteno 331x
Tipy 1
Poslední tipující: Kapka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Čím dál tajemnější. Jak to bude dál, jsem zvědavá...

26.08.2009 01:56:00 | Kapka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí