návrat-část 2

návrat-část 2

Anotace: 2 část příběhu anglického výsadkáře

Jak mile jsem vyskočil cukl semnou automatický otvýrač pádákse mi otevřel.Vítr mi šlehal do tváře.Po 3 minutách jsem tvrdě dopadl na zem udělal jsem kotrmelec.Chvíli jsem se zpamatovával,potom jsem si uvědomil že že musím na shromaždiště.Nejdříve jsem se rozhlídl kolem sede a zmapoval terén,podíval jsem se na kompas.vydal jsemse směrem na jihojihovýchod.Cesta byla trnitá a kamenitá.Po pěti minutách jsem spatřil 3 naše kluky byli to příslušníci roty A.Doběhl jsem je a zeptal jsem se jich jestli jsou v pořádku.Odpověděli že ano ale 1 z nich měl vyvrknutý kotník,to nic nebylo.Pokračovali jseme 10 minut a dorazili jseme na schromaždiště byli tam skoro všichni ale mezi těmi kdo chybělbyl i můj kamarád.Nebyl čas nalítost museli jsme dobýt tu baterii.Měli jsme 10 minut na odpočinek a potom jsme s vydali hledat baterii.Asi za hodinu jsme ji našli to byli už téměř 4 hodiny ráno.Zaujali jsme místa asi 25 metrů od baterie.Obhlídli jsme perimetr.Vyděli jsme asi 50 friců venku a asi 1 rotu v bunkru.Velitel vydal rozkaz pomalu vpřed.Zachvíli jeden z nás vystřelil,netrefil se a tím začala přestřelka spadnul jsem k zemi a začal mířit na jednoho němce trefil jsem ho do nohy padnul k zemi ale ještě pořád se híbal potom vstal a já ho trefil po druhé.těd už padnul natrvalo bylo to strašné moje první zabití cítil jsemse strašně ale musel jsem pokračovat.Zabil jsem ještědva němce a potom jsem se vydal k bunkru šli jsme k němu dva něž jsme tam vešli hodili jsme tam granát.Ozval se výbuch a potom vyletěla hlína.vešli jsme tam a tam ležela mrtvá těla němců,z dálky se ozýval zvuk probíhající bitvy.Rychle jsme připevnili nálože k dělu apo bunkru a rychle jsme i z našimi spolubojovníky utíkali do lesa.
Autor PLUK.PENDRGAST, 02.05.2010
Přečteno 335x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí