Mentalista

Mentalista

Anotace: Nevěděl jsem jestli tuto povídku dát do detektivní nebo do akčních a tak jsem to raději dal do akčních. Jinak název nemá nic společného s pořadem který můžete sledovat v televizi a má tentýž název.

Bylo teplé ráno a východ slunce byl velmi překrásný. Byl jsem tak štastný jako když jsem v mládí dostal své první housle.
Hrál jsem v orchestru , který se nazýval Bon Via. Já osobně jsem se jmenoval Mario Bach. Orchestr Bon Via byl velice slavný a hrál po celém světě. Orchestr byl nejlepší jaký kdy mohli slyšet a to přesto , že někdy hráli je ve dvaceti poněvadž celkem jich bylo čtyřicet.
Každý člen orchestru měl na něco talent ale nejvíce talentu měla tato trojce : Mario , Antonio a Ben. Mario měl nadání na jazyky a historii , proto se rozhodl že tento obor bude studovat. Antonio měl nadání na hudbu takže bylo jasné, že bude hudebníkem. A Ben? Ten měl nadání na šachy a na jazyky bylo to sice velice zvláštní mít talent na šachy , ale bylo to tak.
Miloval jsem jazyky , historii a hudbu od svých 8 let. Již … Když mi bylo patnáct let uměl jsem již 16 jazyků což bylo neuvěřitelné a skoro každý mi nevěřil. Ale nejhorší měl paměť na to kde byl vždy jejich nějaký koncert: To takhle měli mít koncert v Sydney Opera House. Mario když byl v Sydney , nejenže každý od něj chtěl podpis ale taky se dozvěděl , že se ztratil Antonio.

V hlavě si jen říkal kam se mohl ztratit. Mario zhruba po 15 minutách co se prodral davem fanoušků , tak viděl tu nejkrásnější budovu – Sydney Opera House- Když přišel blíže zjistil , že koncert mají přesně za čtyři dny a tak si řekl , že najde Antonia a poté se půjde projít tímto nádherným městem a hlavně chce vidět co nejvíce památek.

Ben se hned nedočkavě Maria ptal co se stalo s Antoniem načež Mario mu jen řekl, že se Antonio z ničeho nic ztratil a bude ho hledat , dokud ho nenajde.
Bohužel hledání bylo o to těžší , že nebyly žádné důkazy a žádné stopy a … Když vtom někdo přišel k oběma hudebníkům a řekl jim : „ Dobrý den Bene a Mario. Co jsem slyšel Antonio se prý ztratil. A slyšel jsem , že ho drží Andrew Clarks. Jen vám předem říkám, že se mu přezdívá Mentalistaponěvadž nemá všech pět pohromadě. Držte se mých rad“. Dě… Chtěli řici muži , který je přivedl na stopu , ale ten jako by se vypařil.
Načež Bon via musel začít bez tří členů orchestru, protože nemohli již déle čekat.Začali bez nich. Ale Benovi a Mariovi záleželo na životě Antonia, kterého držel Mentalista nebo chcete-li Andrew Clarks. Byl zhruba sto devadesát pět centimetrů vysoký a trochu hubený, měl asi devadesát nebo osmdesát pět kilo to si přesně nepamatuji , poněvadž všechny tyto informace nám řekl ten dotyčný člověk , kterému jsme chtěli poděkovat a on se mezitím vypařil.
Když se o tom Mentalista dozvěděl , tak nám poslal následující dopis : „ Vážení Bene a Mario pokud neodjedete pryč ze Sydney , tak váš přítel Antonio zemře. A za vašeho přítele budu požadovat výkupné 1 milión dolarů od vás , myslím od každého . Celkem tedy chci 2 miliony dolarů , jinak zemře. “ Mentalista
Dopis jsme si nechali pro jistotu abychom měli kdyžtak nějaký důkaz. Ale jak jsme později zjistili , tak to byla kopie jiného dopisu , který se měl dostat do rukou někomu jinému, ale komu ? Ptali se sami sebe Ben a Mario. Sakra. On chce zabít i Maria Basia . To je přeci náš … Přesně tak , přerušil Bena Mario , který se prohrabával mezi klíčky …
Nakonec našel klíčky od Fordu Mustang a tak dal klíček do zapalování , nastartoval a sešlápl plynový pedál skoro až na podlahu. Ručička tachometru který ukazoval rychlost se za velice krátkou dobu vyšplhala na rychlost 220 km/h . Hele Mario nechceš zpomalit? Ne !

Hele Bene , jestli chceš Antonia vidět ještě živého tak , takhle budeme muset jet přes celé město.
Najednou zazvonil telefon v autě. „Prosím “ , řekl Mario a odmlčel se. „ Hele tady Mentalista , doufám že máte 2 miliony dolarů jinak Antonio a šéf orchestru budou zabiti a ty 2 miliony chci do tří odpoledne .“A najednou se v autě , které se řítilo silnicí jako raketa rozlehlo ticho. Oba řekli : „ Takže je zabije oba dva a my půjdeme do vězení dokonce svého života “. Načež Mario odsekla řekl : „Hele sehnat 2 miliony do tří není žádný problém “. No , když myslíš Mario , nechci ti nic říkat , ale … Tak nic neříkej skočil mu do řeči opět Mario. Já jenže to nebude tak lehké sehnat 2 miliony řekl Ben. Proč to nebude lehké Bene ? Víš Mario , že tři hodiny jsou zhruba za deset minut ? Ne , nevím . A do pr … Klid Mario , zkusíme něco velice rychle vymyslet.
Tihle chlápci by měli dostat Nobelovu Cenu poněvadž dva miliony dolarů sehnali a to tak , že natiskli falešné bankovky. Toto stále v nedělním australském tisku. Kupé teď vyměnili za velmi bytelnou a prostornou dodávku , která vjela obrovskou rychlostí do domu . Osvobodili Antonia i Maria Basia a … Mentalista mezitím vytáhl nabitý samopal se zásobníkem na 50 nábojnic a všechny se vystřílel na rychle couvající dodávku. A Mario Bach už jen stihl vykřiknout : „Né !“ Ben totiž dostal přímý zásah , krve bylo velmi mnoho a zhruba za 20 minut Ben skonal . Benovi jako velmi dobrému hudebníkovi byl vystrojen velmi hezký pohřeb.
Mario z couvající dodávky při pohledu na Mentalistu zjistil , že má ještě masku , takže nebyla vidět jeho skutečná tvář. Načež šéfa orchestru vysadil u australské policejní stanice. Opět sešlápl plyn k podlaze a teď jel zaplať pánbůh jen 120 km/h. Mezitím Mentalista spáchal sebevraždu a když Mario dorazil na místo a viděl mrtvé tělo , tak si jen řekl : „ Tak ty jeden Mentalisto teď se podíváme kdo opravdu jsi “. Velmi pomalu sundával masku načež nemohl popadnout slova ani dech. „ Ty ? Proč ? “ Mentalista totiž se jmenoval Cristio Anti. Byl taktéž členem orchestru a když se toto dozvěděli ostatní členové orchestru , tak … Tentýž den byl orchestr rozpuštěn a byl založen nový orchestr , který byl pojmenován Bon Lovia . Zhruba za osm let se opět žilo lépe akorát Mario Bach musel stále myslet na Bena. Ale byl štastný , poněvadž měl manželku a dvě děti a hlavně byl štastný.
Autor Alexandr Dmitrij Kromnikov, 18.07.2010
Přečteno 1221x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí